Monitorul Oficial, Partea 1, octombrie 1929 (nr. 218-243)

1929-10-14 / nr. 229

1886 MONITORUL OFICIAL Nr. 229 DECRETE_REGALE MINISTERUL SĂNĂTĂȚII ȘI OCROTIRILOR ’ SOCIALE MINAI I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate, Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la Departamentul Sănătății și Ocrotirilor Sociale cu Nr. 97.473 din 26 Septemvrie 1929. Am decretat și decretăm : Art. I. Se fac următoarele confirmări și transferări în personalul medical, pendinte de Ministerul Sănătății și Ocrotirilor Sociale, pe ziua de 1 Octomvrie 1929, și în conformitate cu procesulverbal al comisiunii administrative din ședința dela 23 Septemvrie 1929, după cum urmează: D. dr. Ioan Smelț, actual medic stagiar al circumscripției Ruginoasa din județul Fălticeni, împlinind stagiul cerut de lege, în urma examenului de capacitate de medic sanitar ce a depus în anul 1928, se confirmă definitiv, în postul ce ocupă. D. dr. Ceapă Calistrat, actual medic secundar cu concurs la spitalul „Regina Maria“ din Chișinău, având stagiul cerut de art. 37, alineatul ultim din legea sanitară și fiind înscris pe lista de capacitate a medicilor primari de spitale mixte, se numește cu titlul de medic stagiar în postul de medic primar al spitalului mixt Tighina, care post este definitiv vacant. D. dr. Al. Filoti, actual medic primar definitiv al spitalului mixt din Turnu- Măgurele și d. dr. Fr. Ziissman, actual medic definitiv al spitalului mixt Briceni din județul Hotin, se transferă unul în locul celuilalt, prin consimțământ reciproc. D. dr. Filoti, în calitate de medic primar și cel de al doilea în calitate de medic cu salariu de bază de 850 lei lunar. D. dr. Duda Marius, actual medic definitiv al circumscripției Liebling din județul Timiș, se transferă, după cerere, definitiv în postul vacant de medic al circumscripției Cocota din județul Timiș. D. dr. Savu Cunescu, fost medic sanitar definitiv, se reprimește în serviciu cu titlul de medic definitiv, în postul de medic al circumscripției vacante Vidra din județul Ilfov. D. dr. Culei Alex., actual medic definitiv al spitalului Drânceni din județul Fălciu, se trasferă, după cerere, definitiv în postul de medic al spitalului Bolgrad din județul Ismail, fiind plătit din postul de medic primar prevăzut în buget la acel spital, cu salariul de bază de 850 lei lunar. D. dr. Ioan Smelț, actual medic definitiv al circumscripției Ruginoasa din județul Fălticeni, se transferă, după cerere, definitiv în postul vacant de medic de circumscripție urbană la orașul Botoșani. D. dr. Murărescu Traian, actual medic definitiv al circumscripției Bujor, județul Severin, se transferă, după cerere, definitiv în postul vacant de medic al circumscripției Pietroasa-Mare din acelaș județ.. D. dr. Toma Popescu-Berea, actual medic definitiv al circumscripției Adamclisi din județul Constanța, se transferă, după cerere, definitiv în postul de medic al circumscripției Șipote din județul Iași, în locul d-lui dr. Grecin Alexei, a cărui însărcinare provizorie de a conduce acea circumscripție încetează, pe ziua de 1 Octomvrie 1929. D. dr. Surdu Cuza, actual medic definitiv al circumscripției Zam din județul Hunedoara, se transferă, după cerere, definitiv în postul vacant de medic al circumscripției Dobra din acelaș județ. D. dr. Pascali Ioan, actual medic definitiv al spitalului mixt Văsieni din județul Lăpușna, se transferă, după cerere, definitiv în postul de medic al spitalului mixt Lespezi din județul Fălticeni, în locul d-lui dr. Gh. loan, a cărui însărcinare provizorie de a conduce acel spital încetează pe ziua de 1 Octomvrie 1929. D. dr. Pșențiu Victor, actual medic definitiv al circumscripției Hondol din județul Hunedoara, se transferă, după cerere, definitiv în postul de medic al circumscripției vacante Foltești din județul Covurlui. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la Departamentul Sănătății și Ocrotirilor Sociale este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor, prezentului decret. Dat în București, la 4 Octomvrie 1929. In numele Maiestății Sale Regelui MIHAI I , NICOLAE, Principe al României MIRON, Patriarhul României, Ministrul sănătății și ocrotirilor sociale, Sever Dan. Nr. 3.346. Am decretat și decretăm ! Art. I. D. advocat Vespasian Ștefănescu se numește, pe ziua de 1 Septembrie 1929, în postul de advocat al Epîtropiei generale a Casei Sf. Spiridon din Iași, în locul d-lui advocat Cezar Ioan, demisionat. Art. II: Ministrul Nostru secretar de Stat la Departamentul Sănătății și Ocrotirilor Sociale este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor a prezentului decret. Dat în București, la 5 Octomvrio 1929. In numele Maiestății Sale Regelui MIHAI I, NICOLAE, Principe al României, MIRON, Patriarhul României, Ministrul sănătății și ocrotirilor sociale, Sever Dan, Nr. 3.366, 2 MIHAI I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la Departamentul Sănătății și Ocrotirilor Sociale cu Nr. 92.027 din 1929, 14 Octomvrie 1929 ... -------------------------------MINISTERUL INDUSTRIEI ȘI COMERȚULUI MIHAI I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat ad-interim la Departamentul Industriei și Comerțuluicu Nr. 89.219 din 17 Septemvrie 1929* Am decretat și decretăm : Art. I. Se amână pentru ziua de 10 Noemvrie 1929 convocarea membrilor alegători pentru alegerea membrilor consiliilor lor de administrație la Camerele de comerț și de industrie din Brașov, Târgu-Mureș și Turnu-Măgurele. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat ad-interim la Departamentul Industriei și Comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor prezentului decret. Dat în București, la 20 Septemvrie^ 1929. In numele Maiestății Sale Regelui MIHAI 12 NICOLAE, Principe al României. MIRON, Patriarhul României. Ministrul industriei și comerțului ad-interim^ Ion Mihalache. Nr. 3.255* MINISTERUL INSTRUCȚIUNII MIHAI I, Prin grația lui Dumnezeu și voință [națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la Departamentul Instrucțiunii cu Nr. 28.755 din 1929 ț? Văzând jurnalul Consiliului de Miniștri cu Nr. 1.993 din 1929 și în conformitate cu dispozițiunile art. 811 și