Obiectiv, ianuarie 2003 (Anul 2, nr. 62-84)

2003-01-28 / nr. 81

_________________________PAGINA 6 ___________________________________PAGINA 13 ___________ _ PAGINA 16 Angajăm agenți difuzare Ești student și vrei să faci un ban în plus? Ai ieștt la pensie și te plictisești? Ziarul Obiectiv îți oferă șansa de a lucra în echipa sa, ca agent de difuzare. Informații la sediul redacției, strada Mitropoliei, numărul 27. Vă așteptăm! Aboneaza-te la Ziarul Obiectiv! Cu 60.400 de lei (taxă poștală inclusă), primești în fiecare lună toate informațiile de care ai nevoie. Mai mult, în fiecare număr găsești un talon gratuit pentru mica publicitate! Cere factorilor poștali publicația cu numărul 15526. Lumină pe străzile municipiului Primăria Mediaș acceptă un contract cu firma româno-luxemburgheză Luxten, după ce Sibiul a renunțat la un contract similar cu Vatec Austria. _____________________PAGINA 3 Micii investitori speriați de plimbarea proiectului Dracula Park Cu toate că specialiștii sfătuitori ai ministrului Agathon au mutat „Dracula Park” la București pentru a scoate mai mulți bani de pe urma mitului lui Dracula, micii investitori au început să își ceară banii înaio‘ ________ PAGINA . O călătorie în India, Nepal și Tibet Colonelul Gheorghe Banu își prezintă diapozitivele realizate în călătoriile din Asia. _____________________PAGINA . Peste 200 de copii au fost adunați de pe străzi anul trecut Cei mai mulți dintre copiii din Centrul de Primire Minori Sibiu au vârste cuprinse între 6-13 ani și au fost găsiți cerșind sau vagabondând pe străzile orașului. _____________________PAGINA 6 Semetra Copșa Mică „salvată” de modificările de legislație PAGINA 16 Curs Valutari. Joi Vineri Luni Valuta 28.01.2003 USD 33.164 EURO 36.072 Marți ■ USD 1 Euro Mai multe parcări în oraș „Big” Ghiță s-a oprit ieri la Sibiu Octogenară bătută de propriul fiu Urs ucis pe uliță Primăria a terminat repartizarea locuințelor de tineret ♦ Punctajul maxim a fost de 99 de puncte, iar ultimul dosar a avut 75 de puncte ♦ Rezultatele complete vor fi afișate în cursul acestei săptămâni ♦ Din 813 dosare, 200 au fost descalificate pentru că au fost completate cu date eronate ♦ Chiria pentru aceste locuințe este de 400.000 de lei pentru o grasonieră și 700.000 de lei pentru un apartament cu două camere Primii tineri chiriași ai municipalității se vor putea muta în locuințele noi din Ștrand chiar în luna următoare. Comisia socială a definitivat cercetarea dosarelor cu documentația și punctajul obținut de fiecare solicitant. Rezultatele finale vor fi afișate în cursul acestei săptămâni. Viceprimarul Daniel Fântână, președintele Comisiei sociale spune că analiza dosarelor a fost ultracorectă. „Sistemul a fost foarte bine gândit și cred că selecția a fost ultracorectă. A fost un număr destul de mare de dosare, dar ne-am așteptat să vină foarte mulți sibieni și în special tineri care au nevoie de o casă, tocmai de aceea municipalitatea gândește și în perspectivă construirea de noi locuințe”, a declarat viceprimarul Daniel Fântână. continuare în pagina 16 Catrina a cerut amânarea procesului intentat de Angelescu . Inspectorul Școlar General a motivat decalarea datei procesului prin lipsa de timp pentru angajarea unui avocat și pentru pregătirea temeinică a procesului . Tudosie Angelescu este primul sibian care a acționat Inspectoratul Școlar și pe șeful acestuia în judecată pentru nerespectarea Legii Informațiilor Publice Primul proces în care un sibian acționează în instanță o instituție și pe reprezentantul acesteia pentru refuzul de a oferi informații a fost amânat la cererea Inspectorului Școlar General, Constantin Catrina. Acesta trebuia să se ♦ Sătenii din Tălmăcel au ucis un urs cu bâtele ♦ Animalul cutreiera grădinile oamenilor în plină zi ♦ Cadavrul ursului a ajuns în Sibiu la Direcția Sanitar- Veterinară cu o Dacie Papuc ♦ După ce s-au luat probe bacteriologice pentru analiză, ursul a fost jupuit de piele, iar resturile au fost incinerate ♦ Inspectorii veterinari spun că ursul ar fi putut fi turbat ♦ Uciderea animalului poate fi considerată braconaj ♦ Cei care au ucis ursul trebuie să plătească Asociației Județene a Vânătorilor și Pescarilor 200 de milioane de lei, valoarea estimată pentru un exemplar de urs furnicar continuare în pagina 4 prezinte ieri, 27 ianuarie, la Tribunalul Sibiu, pentru a se apăra în procesul intentat de către Tudosie Angelescu, însă în sala de tribunal a venit doar juristul inspectoratului, Vasile Barac, continuare în pagina 16