Obiectiv, octombrie 2003 (Anul 2, nr. 284-310)

2003-10-14 / nr. 295

wwwsiarulobiectiv.com Director cu ticuri de servitor Țânț dă raportul pesediștilor Scurtul discurs al directorului SC DPC SA, Tiberiu Țânț, de la conferința săptămânală de presă a PSD Sibiu, de sâmbătă dimineață, a stârnit hohote de râs, atât din partea ziariștilor, cât și a politicienilor. „Nu voi vorbi decât o jumătate de minut’, a Nprijk ținut să precizeze directorul, încă de la început „Referitor la lucrările de pe străzile Zăvoarei și Asachi, permiteți-mi să raportez, sunt gata”, a spus Țânț, cu alurajii unui angajat care nu îndrăznește să se uite în ochii șefului. Umilințele directorului Țânț nu s-au încheiat, însă, aici. „Referitor la problemele cu câinii vagabonzi, o să dublez numărul celor care colectează câinii”, a mai ținut să „raporteze” absolventul a două facultăți, dr. Țânț. Șeful drumarilor sibieni a reușit să-și termine frazele în temenul pe care singur ^ și le-a acordat ajutat și de hohotele de râs pe care le-a provocat celor prezenți. Ce nu știe Tiberiu Țanț este că, în calitatea sa de director al SC DPC SA,,aportul” trebuie să-l dea Consiliului Local Sibiu, nu conducerii partidului din care face parte. A.B.I__ Sibianul Ioan Gyuri Pascu votează pentru Constituție „Eu votez pentru Constituție spre binele copiilor noștri. Consider că fiecare trebuie să meargă și să-și spună părerea, fie că este pentru sau împotrivă” a declarat pentru Ziarul Obiectiv, celebrul membru al grupului Divertis. Destăinuri PSD Ioan Cindrea se simte curat 7. Tipărirea buletinelor pentru referendum nu este o afacere pentru organizația județeană a PSD, în pofida informațiilor prezentate în mass-media centrală, susțin social-democrații Un nou magazin în Sibiu 50 de firme reunite la Sib Market Sibienii îți vor putea face cumpărăturile, începând de mâine, dintr-un nou centru comercial. Arteziană ad-hoc pe Corso . O țeavă de alimentare cu , apă rece s-a spart și a inundat ieri, centrul. Jetul de apă care ieșea din pământ a concurat cu o veritabilă fântână arteziană. Mână destinului la Mosna Un hoț a murit de frica Poliției Un bărbat din Moșna, prins la furat de porumb, a murit în timp ce păgubitul voia să anunțe Poliția ■ Ioan Banea l-a surprins pe Florin Irimie în lanul său de porumb ■ Bărbatul l-a obligat să vină cu el în sat, la cea mai apropiată casă, pentru a chema Poliția ■ Hoțul a căzut din senin din picioare, s-a lovit la cap, și a murit ■ Pentru că nu există martori la ciudatul deces și medicul legist nu a găsit urme de violență pe cadavru, incidentul este pus deocamdată pe seama destinului continuare în pagina 16 id. Fericitul câștigător al concursului Global Plast este Grigore Craioveanu. El s-a abonat la Ziarul Obiectiv și a câștigat, prin tragere la sorți, un geam termopan, cu montarea gratuită felicităm și îl așteptăm la redacție. ■ "J.m -- V-" - - EURO = 38.850 33.200 33.000 32.800 32.600 38600 38 400 38.200 Vineri Luni Marti • I -Vineri Luni Marti s In problema declarațiilor de avere. Prefectul se spală pe mâini și dă vina pe Consiliul Județean . ■ Prefectul răspunde articolului „Mușamalizarea declarațiilor de avere”, publicat în numărul nostru de ieri, cu un comunicat de presă ■ După ce a cerut ziariștilor să-i facă o listă cu primarii și consilierii care nu și-au publicat averile, pentru a reglementa lucrurile, prefectul dă înapoi ■ întors bine documentat din week-end, Mircea Silvestru Lup susține că instituția prefectului nu are nici o atribuție în această privință ■ Lup dă vina pe secretarul Consiliului Județean pentru încălcarea legii 161/2003 ■ Ce i-a scăpat celui care garantează aplicarea legii în județ este art. 8 din Legea nr. 115/1996, care spune că orice cetățean, deci chiar și prefectul, poate sesiza Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu de încălcarea legii 161 ■ „Garantul legalității în județ” este student în anul II, la locurile cu taxă, la Facultatea de Drept a Universității „Lucian Blaga____________continuare în paginii 4