Obiectiv, noiembrie 2003 (Anul 2, nr. 311-335)

2003-11-26 / nr. 332

Cotidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 332, miercuri, 26 noiembrie ♦ 16 pagini ♦ Preț 4.000 lei Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0269/206787 „Recidivist” la limba maternă ■ Michael Wagner, elev la Colegiul Național Samuel von Brukenthal, a fost premiat în primăvară, pentru a treia oară, la faza națională a Olimpiadei de Limba Germană Maternă ■ Băiatul spune că nu se pregătește aproape deloc pentru olimpiade și că reușește, de fiecare dată, datorită creativității ■ Michael vrea să devină specialist în calculatoare și se pregătește să meargă la facultate în Cluj Pentru majoritatea elevilor, pregătirea de olimpiadă înseamnă multă. Samuel von Brukenthal. Michael s-a născut într-o familie de sași, iar primele multă muncă. Nu și pentru Michael, olimpic la Limba Germană cuvinte învățate au fost în germană. Vorbește foarte bine și românește, însă, Maternă, care obține, în fiecare an, rezultate deosebite la națională, după cum mărturisește, chiar dacă toți prietenii săi vorbesc româna, gândurile numai pe baza creativității. Elev în clasa a XI-a la Colegiul Național și visele sale sunt tot în limba sa maternă.___________________________ Fabrică de tapițeriii auto, la Tălmaciu Faurecia, al treilea producător mondial de tapițerii auto, va investi 7 milioane de euro în reprezentanța din România, ce va fi construită la Tălmaciu. Fabini vrea să schimbe Legea Tineretului Senatorul Hermann Fabobini vrea să modifice unele HP" prevederi legate de acordarea terenurilor pentru tineri. Cea mai importantă se referă la terenurile deținute de părinții tinerilor. De la Mister Boboc Chiar dacă au câștigat titlul 8.2 jfly de Miss și Mister ca pereche, Wr diferența de vârstă dintre cei doi TM boboci frumoși de la Colegiul Textil este de patru ani. Situația se explică dacă ținem cont de faptul că Mister Paul, la cei 19 ani ai săi, este la a treia experiență de boboc de liceu. Cadou de Crăciun de la BNR BNR va emite bancnota de un milion de lei, până la sfârșitul acestui an. Michael Jackson riscă să rămână fără propriii copii Psihologii au stabilit o relație de dependență între comportamentul cântărețului față de copii și copilăria acestuia. Statul a recunoscut că doarme cu copii, dar a negat orice conotație de natură sexuală. Demisie în stilul caracteristic Frăsie își ia tălpășița pe nesimțite V f. ■ Directorul Agenției Județene de Sport și-a 13 înaintat demisia la Agenția Națională de Sport, , încă din 6 noiembrie, dar nu vrea să recunoască ■ Conform purtătorului de cuvânt al ANS, aceasta a fost aprobată începând cu data de 6 decembrie ■ Frăsie a invocat, pentru demisi sa, motive personale ■ Adevăratul motiv ar putea fi starea falimentară la care a adus sportul sibian, de când este în funcție ■ Prefectul i-a dat calificative proaste lui Frăsie, pe toată perioada șefiei la AJS ■ Ziarul Obiectiv a scos la iveală managementul prost al lui Frăsie atât în ceea ce privește paragina de la bazinul Olimpia, cât și înstrăinarea bazei hipice 40.200 40.000 39.800 39.600 EURO = 40.076 Luni Marți Valuta 26.11.2003 34.200 ■ 34.000 33.800 33.600 ■ Miercuri USD = 40.045 Luni Marți Miercuri Pâine și mucegai Patru brutării murdare, închise de UPC ■ Controalele OPC au scos la iveală faptul că, în multe brutării, pâinea este pregătită în camere pline de mucegai și păianjeni . Din cei 40 de agenți economici verificați, 23 au primit amenzi, iar patru au fost scoși de pe piață pentru continuare în pagina 16 Pregătiri pentru Ziua Națională Rezerva de drapele va fi împrospătată ■ Primăria se pregătește cu aproape 1.000 de drapele pentru 1 decembrie ■ Specialiștii municipalității spun că în fiecare an, de Ziua Națională, se fură steagurile . Un steag costă în jur de 100 de mii de lei, dar poate ajunge și la 1 milion, în funcție de dimensiuni Primăria și-a luat măsuri nei, arborând în acest an sute de sporite pentru a asigura fastul drapele în centrul orașului, cuvenit Zilei Naționale a Roma- continuare în pagina 6