Obiectiv, ianuarie 2004 (Anul 3, nr. 359-381)

2004-01-28 / nr. 378

ragedie pe DN 1 Un copil de nouă ani a supraviețuit unui accident ,în care i-a murit toată familia ■ Un copil de nouă ani a rămas fără familie, în urma unui accident petrecut ieri, la Miercurea Sibiului ■ Mama, tatăl și sora sa cea mică, în vârstă de doar patru ani, au fost striviți în mașina cu care se îndreptau spre Ungaria George Țițu, un băiat de numai nouă ani, este singurul supraviețuitor mai mică au fost uciși în timpul coliziunii dintre mașina în care se aflau al accidentului în care familia sa și-a găsit sfârșitul. Mama, tatăl și sora sa și un tir, continuare în pagina 16 Gușă vine la Sibiu Pedistul Cozmin Gușă este așteptat astăzi la o întâlnire cu Restricții pentru creditări Din februarie, condiția pentru a obține un credit de consum va fi ca rata de credit plus dobânda să fie de cel mult 30 la sută din venitul net. „Mica intelectuală" vrea să devină medic stomatolog Disoluția tradițională din satul Galeș, din Mărginimea Sibiului. Sună o temă de licență. Este, de fapt, eseul câștigător de la Olimpiada Națională de Cultură și Civilizație Românească și îi aparține unei eleve de la drukenthal. Yoga pentru copiii de la școala 19 . Printr-un program non-guvernamental, Asociația Metamorphosis îi ajută pe micuți să-și armonizeze mișcarea cu creierul. Moartea a sfidat fotbalul și la noi Michael Klein, Ștefan Vrăbioru și Cătălin Hâldan sunt doar câteva din victimele pe care fotbalul le-a făcut la noi. Studenții militari sibieni sunt cei mai buni sportivi din'Armată Academia Forțelor Terestre a primit Cupa pentru cea mai bună activitate sportivă din Armata Română. Nu mai este timp de licitații reprezentanții PD din Sibiu.miliarde ■ Primăria vrea să facă un cadou de 43 de miliarde de lei societății DPC ■ Această societate ar urma să primească o lucrare de investiții fără a participa la licitație directă, deși suma de peste 1 milion de euro pusă în joc obligă la această procedură de achiziții ■ Reprezentanții Primăriei spun că încă nu este un proiect bătut în cuie și că este posibil să mai apară investitori și să se modifice costurile și detaliile investiției ■ Troleibuzele au înghețat în curtea Tursib, iar conducerea societății a fost nevoită să trimită pe traseu autobuze . CT 3 a oprit furnizarea de energie termică temporar, din cauza scăderii presiunii la gaz Din cauza temperaturilor scăzute înregistrate ieri, societățile de gospodărire locală au întâmpinat probleme în serviciile pe care le furnizează. Tursibul nu a putut scoate pe traseu patru troleibuze, iar Energie Termică a oprit furnizarea energiei termice și a apei calde timp de o jumătate de oră continuare în pasină. Valuta 28.01.2004 Miercuri EURO = 40.810 Luni______Marți Miercuri J Preoți în greva foamei ■ Doi preoți au fost suspendați din funcție în 21 ianuarie, din ordinul Arhiepiscopiei Ortodoxe Române din Sibiu, după ce au semnalat neregulile din Protopopiatul Făgăraș ■ în urma acestei decizii, duminica trecută, slujbele din parohiile Toderița și Veneția de Jos, din Protopopiatul Făgăraș, nu s-au mai ținut ■ Preoții au hotărât să intre în greva foamei ■ Preoții Câmpean și Comșulea au ajuns pe drumuri, după ce au semnalat de mai multe ori Arhiepiscopiei Sibiului nereguli săvârșite în Protopopiatul Făgăraș, precum și numirea fără concurs în funcția de inspector în Consistoriul Eparhial de la Sibiu a preletului Eugen Buta , continuare în pagina 4