Obiectiv, septembrie 2004 (Anul 3, nr. 556-581)

2004-09-10 / nr. 564

• Știri pe scurt * DIVIZIA A. EVENIMENT Primul fan-club Steaua din România, la Sibiu Primul fan-club FC Steaua din România a fost înființat la Sibiu, sub titulatura „Asociația «Suporter Steaua»“, având ca scop declarat promovarea imaginii echipei „roș-albastre” în zona respectivă, informează site-ul oficial al grupării din Bulevardul Ghencea.Fan-clubul are ca obiective susținerea materială și morală a echipei Steaua, descoperirea și selecționarea tinerelor talente, organizarea de activități de recreere a suporterilor și înființarea unui ziar cu profil sportiv la Sibiu. ETAPĂ -------------Arbitrii partidelor de mâine Oțelul Galați-Sportul Studențesc, ora 17.00 Arbitri: Marian Salomir (central) - Ionel Popa, Gelu Dimaca (asistenți) - Cristian Sava (rezervă) Universitatea Craiova - CFR Cluj, ora 18.00 Arbitri: Anton Heleșteanu - Marcel Savaniu, Adrian Vidan -Sorin Altmayer Rapid București - FC Brașov, ora 20.15 Arbitri: Sorin Corpodean - Miklós Nagy, Flavius Damaschin - Liviu Cincă DIVORȚ ÎN STIL OLTENESC Gane a plecat din Bănie Atacantul Ionel Gane a părăsit echipa Universitatea Craiova, din cauza unor neînțelegeri de ordin financiar. Surse din cadrul clubului au precizat că Gane i-a cerut patronului Dinei Staicu o rată contractuală scadentă, însă oficialul clubului craiovean a refuzat, spunând că nu el l-a adus la Craiova, ci antrenorul Mircea Rednic și fostul președinte Pavel Badea. Gane a plecat deja pentru a da probe la o echipă din China, dar mai are o ofertă și din Elveția. FOTBAL. ANGLIA Beckham, ghid pentru Owen Michael Owen, a dezvăluit că noul său coechipier de la formația spaniolă, David Beckham, i-a trimis o serie de mesaje scrise, care cuprindeau sfaturi legate de viața din Spania. Owen a menționat, în glumă, că mesajele nu erau similare în conținut cu cele primite de Rebecca Loos de la Beckham. Loos a susținut că a avut o aventură cu căpitanul englez. „Nu sunt mesaje «picante», ci ajutătoare. David a fost grozav de când am venit în Spania. Am avut nevoie să fiu îndrumat pe calea cea bună de câteva ori. Este bine să ai aproape pe cineva care să știe mersul lucrurilor pe aici”, a spus Owen. El Puma echipează Ferrari Puma va deveni partener oficial al echipei de Formula 1 Ferrari începând cu 1 ianuarie 2005. Responsabilii firmei germane au precizat că au semnat cu Ferrari un contract „pe mai mulți ani”. Potrivit acestui acord, Puma va furniza echipei de Formula 1 “combinezoane ignifuge, echipament sportiv, pantofi de sport și accesorii”. Puma va putea, de asemenea, să comercializeze diverse produse, în special tricouri, cămăși, șepci și pantofi de sport, cu logo-ul echipei Ferrari. Cojocar, bursieră Fosta campioană europeană de junioare din 2001, sibianca Sabina Cojocar se va prezenta, de la 1 octombrie, la cursurile Facultății de Educație Fizică și Sport din Sibiu. Ea a luat examenul de admitere de la finele lunii iulie, reușind să prindă un log bugetar și chiar cu bursă. Cei de la FEFS vor să profite la maxim de prezența campioanei sibiene în rândurile studenților lor. „Sabina va fi un exemplu pentru cursanții noștri. Este un model neprețuit, mai ales la gimanstică. Ne mândrim că avem o campioană printre noi”, a spus un membru din conducerea facultății sibiene. O la Sibiu fotografie cu Sabina va fi pusă în tabloul de onoare al facultății cu cei mai valoroși sportivi care au absolvit sau urmează să termine cursurile acestei forme de învățământ. Sabina a renunțat definitiv la gimnastică la numai o lună de la reîntoarcea la lotul național petrecută în luna martie a acestui an, din cauza problemelor fizice. D.P. JO Grecii s-au întrecut pe ei înșiși . Peste 90 la sută din spectatorii prezenți pe arenele Olimpiadei de la Atena s-au arătat mulțumiți de condițiile oferite de greci Peste 90 la sută din spectatori au fost mulțumiți de modul în care s-au derulat Jocurilor Olimpice de la Atena (13-29 august), în timp ce 94 la sută au apeciat securitatea din capitala greacă în această perioadă, indică un sondaj publicat joi de către Comitetul de organizare a JO 2004 (ATHOC). Circa 95 la sută din persoanele chestionate s-au declarat satisfăcute de probele sportive și de ceremoniile de deschidere și închidere. Doar 2,2 la sută nu au apreciat Jocurile Olimpice de la Atena, iar 3,2 la sută au fost indeciși. Sondajul a fost efectuat pe un eșantion de 5.028 spectatori, dintre care 39 la sută greci, 12,5 la sută americani, 8,7 la sută britanici, 7,2 la sută germani, 3,6 la sută australieni, restul din țările balcanice, Africa sau Asia. Marea parte a străinilor chestionați, 57 la sută, vizitaseră înainte Grecia, iar 59 la sută dintre ei au venit la Atena doar pentru JO, 36 la sută pentru turism și JO, iar 5 la sută pentru alte motive. Peste 95 la sută din spectatori s-au declarat mulțumiți de arenele olimpice, 96,5 la sută dintre greci și respectiv 94,6 la sută dintre străini, 96 la sută dintre spectatori au apreciat pozitiv activitatea ATHOC și a voluntarilor, 96 la sută au avut sentimente pozitive față de greci și doar 2,9 la sută au avut sentimente negative. Calitatea cazării și a mesei a fost apreciată pozitiv de 74,1 la sută dintre greci și de 66,8 la sută dintre străini. 86,9 la sută dintre spectatori au fost mulțumiți de mijloacele de transport, cele mai utilizate fiind autobuzele (31,1 la sută) și metroul (23,5 la sută). FOTBAL. EURO 2008 Ecologiștii interzic meciurile în Zurich Organizatorii turneului final al Euro 2008 de fotbal, găzduit în comun de Elveția și Austria, au anunțat, miercuri, că au renunțat la construirea unui nou stadion la Zurich (Elveția), care ar fi urmat să găzduiască mai multe meciuri din competiția continentală, din cauza opoziției ecologiștilor. Campionatul European din 2008 seria derula doar pe 7 stadioane, trei în Elveția și patru în Austria, în loc de opt prevăzute inițial, a anunțat Federația elvețiană de fotbal (SFV), decepționată de faptul că nu se trebui să stabilească unde se Hardturm din Zurich, cu o Uniunea europeană de va disputa nici un meci la Zurich vor disputa cele trei meciuri capacitate proiectată de 30.000 fotbal (UEFA) s-a arătat la Euro 2008. Organizatorii vor prevăzute inițial pe noul stadion locuri.