Obiectiv, noiembrie 2004 (Anul 3, nr. 608-633)

2004-11-26 / nr. 630

PNL-PD Itliff Votează pentru Băsescu! Ziarul Obiectiv angajează: reporter sport, corector, consilier, marketing. CV-urile se depun la redacție, între orele 10-17. 5 ■ss Listin_ SENATUL ȘI CAMERA DEPUTAȚILOR Camera Deputaților și Senatul se aleg prin vot universal, egal, direct, secret și liber exprimat, în condițiile prezentei legi. Alegătorul are dreptul la un vot pentru alegerea Camerei Deputaților și la un vot pentru alegerea Senatului. 10 MILIONARI DE WEEK-END începând de astăzi, cinematograful Arta prezintă „Milionari de weekend”. Se pare că există cineva care ar cheltui sume fabuloase pentru a intra în posesia unei statui din tezaur român de la Moscova, între timp înapoiat României. Blocaj în trafic . Circulația a fost blocată aproximativ o oră, în zona localității Bradu, din cauza unui tir care a derapat pe șosea continuare în pagina 16 j Str. Someșului, Nr. 19, Tel. 0369/101029 Leptospiroza a dus Dârlosul în carantină ■ Doi bărbați din Dârlos s-au îmbolnăvit din cauza unor rozătoare ■ Reprezentanții DSP spun că leptospiroza va exista atâta timp cât vor exista șobolanii O boală extrem de contagioasă, cu consecințe dintre cele apare ca urmare a expunerii la apa contaminată cu urina unora mai grave, a atacat doi bărbați din comuna Dârlos. Medicii animale infectate, dar și din cauza contactului cu solul sau spun că cei doi s-au îmbolnăvit de leptospiroză, o boală care mâncarea animalelor infectate, continuare în pagina 16 Mircea Bucur face dezvăluiri „Mi-e scârbă de Suditu și de Cindrea” ■ Deputatul Mircea Bucur susține că a fost înlăturat în mod total nedemocratic de pe listele PSD și că socialdemocrații nu au respectat nici un protocol încheiat cu revoluționarii ■ Mircea Bucur: „Mie mi-e scârbă de un gunoi ca Suditu și nici cu Cindrea nu mi-e rușine, îl credeam altfel pe Cindrea...” Bolnavii vor vota în curtea spitalului ■ Pacienții internați în spital vor vota la Secția 91, din curtea spitalului ■ Bolnavii nedeplasabili vor vota la urna mobilă Bolnavii internați din Spitalul Clinic Județean vota și aparținătorii acestora care nu sunt din Sibiu, își vor putea manifesta dreptul la vot. Ei vor pune „Aparținătorii vor vota doar candidații la președinție, ștampila pe candidatul și formațiunea dorită în nu și pentru cele două camere ale Parlamentului, cadrul Secției de Votare numărul 91, amplasată în cazul în care ei nu sunt din Sibiu”, a declarat în sala de festivități a spitalului, lângă clădirea Geraldina Găldean. Direcțiunii. Pe lângă bolnavi, la Secția 91 vor putea continuare în pagina 4