Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-07-24 / nr. 83

No. 83. ANI L III. POAÎA PUBLICATIUNILOR OFICIALĂ Ol* KI-WOHTD L OITR'I’Kl OK aFKL IX N lAfÿ IN JASSI pronumeraţiunea se face la Tipografia H. Goldner, uliţa Chiristigieî. piarul se publică de la 3—6 coaie pe septâraânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. Iaşii Sămbârcă 24 Iulie HmÎI In districtele României, prenumeraţiunea se face la biurourile poştale. luserarea unui rând de 35 litere costă un leu, cursul fiscului. Ia în frunte, cu pete albe, una la gât de desubt şi doue la pieptu, coama din stânga, cu mânzul e!( se publica afi rea păgubaşului, care îa termin legiuitu să se prezinte la camera Prefecturei cu dovezi de proprietate spre a ’i se elibera. No. 12099. A conta banilor cu care fostii perceptori comunei Serâtenil unită cu Schimmiî, Nicolai Miharde, Stefan Tulbure și Coama Savin, cu care datore acu tesaurului cu o suma bani pe anii respirşţi 1860, 1861 şi 1862, asigurându-se de la îdebitori vitele arătate, 2 bol de la Nicolai Mihalde, 2 bol de la Ştefan Tulbure, 2 bol de la Coama Savin, se publică vinderea lor iicitativ, ca concurenţii ce ar voi sâ se cumpere, sâ se prezenteze la Camera sub Prefecturei plasei Târgul, în termen de 40 de zile socotit de la data Foaei, unde are a se efectua mzatul cu forma cuvenita. Prefectura district. Tutova. Iaşi, 24 Iulie. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Intendenţa Militară. No. 1376. Neprezentându-se de ajuns concurenţi la licitaţia ţinuta la 21 a curentei luni, se face cunoscut, câ la 30 iulie la ataeaza zi, se va ţine o nouâ licitaţie în localul Prefecturei judeţului Iaşi, pentru antrepriza curâţitului latrinelor militare din Iaşi, dupâ condiţiile despre care nausteroii vor lua cunoştinţă în acea zi, garanţa pentru a fi primit la licitaţie, trebue sa fie de 900 lei cursul tesaurului. Prefectura district. Iaşii. No. 12343. Se publică ziua de 30 ale curentei, când are a se ţine licitaţia în Camera acestei Prefecturi,* pentru darea în antrepriza a facerei reparaţiilor necesare la localul Peneficiarului Central de aicea, cu deşteptare ca concurenţii ce ar fi, să se prezinte în ace zi întovărăşiţi de garanţii. No. 11902. De la locuitorii comunei Cotnaril, posesori acei moşii, împlinindu se 110 boi şi 100 vaci, spre îndestularea epitropiei Sf. Spiridon, cu rămăşiţă câştiurilor datorite de muniţii pentru trecut, împreunâ cu procentul cuvenit, se publicâ vânzarea licitativ a emiselor vite în termin de 40 zile, şi cu deşteptare ca concurenţii ce ar fi, sâ se înfăţoşeze în Camera acestui oficiu spre aterisire, dar vrând a se informa despre calitatea lor, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub-Prefect de Bahlui, de câtra care s’au făcut acea asigurare. Prefectura district. Bolgrad. No. 4252, în comuna Eschipoleau, au picat de pripas un cal la trup de mijloc, pârul cam negru, coama în dreapta, la șoldul drept lit. S. Q. de 7 ani, se publică aflarea păgubaşului și presentarea lui cu dovezi în terminul legal spre a’i pt timp, Prefectura district. CahuL No. 5152. Considerându câ la espirarea terminalul de 40 zile publicat în Foaea No. 68, nu s’au prezentat nici un concurent în Camera Prefecture!, pentru a cumpără 2 vaci, împlinite de la Chirila Puica, spre îndestularea D. V. Tificî cu suma de 8 */2 galb., se publica un alt termin de 40 zile socotit de la data Foaei, spre deşteptarea amatorilor, carii la espirare să se prezinte în Camera Prefecture!, unde urpreazâ aşa ţine licitaţia. Prefectura district. Covurlui No. 7298. Tribunalul Civil Comercial de aicea prin nota No. 430 mijloceşte a se vinde 96 vedre 6 ocu rachiu spirtit şi obiectele anume : 16 poloboace, 4 baltice, 8 canele, 5 lampe de gaz, 7 sfecle, 13 mese de brad, 5 bance, 16 scaune de Marsilia proaste, 7 tinichele şi 1 pâlnie în 7 bucâţî, împlinite de la D. Hrisdodor Panaitescu, în pretenţia D. Haîm Voicu Valeriina, se publica vinderea spirtului şi a obiectelor în Galaţi, la respirarea terminalul de 40 zile socotit de la data Foaei. No. 7390. In pretenţia D. Simion Panu pentru banii 15 galb. ce are a lua de la supusul Austriac Iacob Sandu, prin poliţa localâ s’au împlinit de la debitoriu una pâre ehe hamuri pentru 2 cai bune, cu tot tacâmul lor, afarâ de propitori, şi una sea er.glizascâ ţâra tacâm, se publică vânzarea obiectelor citate în Galaţi, la espirarea terminalul de 40 zile socotit de la data Foaei. No. 7519. La comuna Frumuşiţa au picat de pripas o vaca la pârbalae porumbâ, coada cadalbă, cu coarnele înainte cercurii, şi la cornul stângii inferat cu litera M., dupâ cum se de informare din raportul sub Prefecture de Prut No. 3885, se publicâ aflarea păgubaşului, când în terminul legiuit sâ se prezenteze aice cu dovezi legale spre a ’i se elibera vita. No 7576. Din raportul sub-Prefectulu’ de Prut No. 3182, sâre informare, câ la comuna Frumuşiţa au picat de pripas 2 cal, unul la pâr negru, coama şi coada neagrâ, ţintat în frunte, pete albe pe spinare şi inferat la şoldul stâng dinapoi cu litera V., şi al 2-lea pâr negru, pe la cap sudriu, coama şi coada ciopărtaticâ, pete albe pe spinare, la piciorulu drept puţin păntânog, fără alte semne, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit să se prezenteze aice cu dovezi legale spre a se pute elibera vita. No. 7583. La comuna Pechea plasa Siretiul s’au pripăşit unu cal cu pârul roibu, ţintat în frunte şi chiar de ochiul dreptu, se publică terminulu legiuit, pentru aflarea păgubaşului, care la termin să se înfăţoşeze cu dovezi legale spre a ’i se elibera No. 7770. La cotuna satului Vădenii plasa Prutul, au picat de pripas o vacă la pâr porumbă, cam ciopârtaticâ de coadă, se publicâ aferea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se înfăţoşeze cu dovezi egale spre a ’i se elibera vita. Prefectura district. Neamţu, No. 8630. Fiind câ nici la împlinirea terminului de 40 zile, publicat prin Foaea No. 55 din 20 a trecutei iun! Msia, a’au înfăţoşat muşterii în Camera Prefecture!, pentru cumpărarea avere! secvestrate pe moşie a Faurii şi Neguleştii, arâtate prin Progresul No. 13, a defunctului Ciobanica Mihalce, scoasâ în vânzare dupâ mijlocirile Judecătoriei de Iaşi Secţia a 2-a, întru îndestularea masei credale a repos. Carabet sin Anton Doru, se publicâ din nou termin de 40 zile, pentru vânzarea licitativâ a unei aseminea averi, ca la împlinirea acestui termin, concurenţii să se înfăţoşeze în Camera sub Prefecture Bistriţa, unde urmeazu a se face hareculuirea, conform cerireî D. Haralamb Mihailescu curator, prin suplica din 29 a curentei, Prefectura district. Roman. No. 6830. Domnul Gavril Cilibiu, neurmând a plăti banii, ce datoreşte D-lui Fmanoil Cilibiu de la asociaţia avuta posesia moşie! Belceştii, din distr. Iaşii, s’au asigurat de la cel liu 550 merţe grâv din anul 1864, 260 merţe popuşoî tot din acel anu, parte bâtuţî şi parte ne bâtuţî, şi 10 st. lemne de fagu uscate, aflate toate pe moșiea luganii, care producte și lemne au a se vinde licitativa, se publica termin de 40 zile socotit de la data Foaei ca amatorii ce ar fi la împlinirea terminalul, sâ se prezinte la Prefectură, unde ara a se face mezatul. No. 6536. La neurmarea individului Vasile Mihalachi din Butbureşti, cu plata banilor ce datoreşte jidov. Aron Lavâr din Bărjoveni, asigurându se o chelie albă, care urmează a se vinde licitativii, se publica terminul de 40 zile socotit de la data Foaei, la acâruea împlinire, concurenții ce vor vroi a cumpăra acea chelie, sâ se prezinte la Prefectură unde are a se face mezatul. No. 6816. Pe moşia Tupilaţii din acest district, au picat de pripas o capâ la păr murgă închisâ, cu coama din dreapta, iară alte semne, de 2—3 ani, se publicâ terminul legiuit de 3 luni spre cunoştinţa păgubaşului, care în lâuntrul lui, sâ se înfăţoşeze la Prefectura cu dovezi spre a’şi priimi vita, câcia din contra urmează a se vinde licitativ. Prefectura district, Tecucin. No. 6673. La neurmarea D-lui Mihalachi Sporide cu răspunderea a 1295 lei, câştlul Sf. Gheorghie şi Dimitrie 1864, pentru posesia viilor ospitaluluî din Focşani, asigurându-se 32 chile popuşoî ne bâtuţî, au publica terminul de 40 zile, ca muştereil sâ se prezenteze la espirarea lui în pretoriul acestei Prefecturi. No. 12090. Pe ropsiea comunei Stancăşenii comuna Corodeştii, s’au pripăşit p empala pâr roaîbâ, din Primâriea Comunei Iaşii. No. 3475. Şcoala tehnică de instrumente şi maşine agricole din asta urbâ, având necesitate la lucrările sale de mai multe materiale, precum : table, ferii de felurite egalităţî, oţel, cule, ştifturi, şuruburi şi osebite materiale de lemnărie, cum: tavane, dulapi, grinzi de ulm, drugi de frasin, spiţe mari de stejar, ciolane de roate, doage de stejar etc. anume specificate toate aceste materiale prin doue divize ce au formata. Primăria pe baza invitaţiunei D. Directore general al Agriculture! şi Lucrărilor publice No. 7647, care decide că prin licitaţiune sâ se facă aprovizionarea acelor materale, publică concurenţa cu termin de 20 zile de la data Foaei, şi invita pe toţi DD- amatori ce vor vroi a’şî lua angajamentul de a procura materialele arâtate în intervalul a cinci ani, dându le treptat şi în câtimi proporţionale necesare pe funii sau a nu, după cum vor fi reclamate; ea se prezinte în pretoriul acestei Primarii la terminul mai sus citat, acompaniaţi de solvabile garanţii, ori care amator va voi a cunoaşte în detail câtimele materialelor, calitatea şi felulu lor, poate să capete asemenea informare şi mai înainte de concurenţa, de la Biuroul I din Primărie, în fiecare zi oarele 9 pânăi la 12 dimineaţa, iar condiţiuteie le vor vedea în zioa licitaţiuneî. No. 3506. După devizul format de Arhitectul comunei acestui Municipiu, D. Mateas Nieîmao, urmând a se da în antrepriză construcţia din nou a podului de lemn de pe apa Bahluiului numit Bularga, se publica concurenţa cu termen de 15 zile de la data Foaei, şi se invita pe toţi DD, amatori, ca atuncea să se prezinte la pretoriul Primăriei acompaniaţi de solvabile garanţii, spre concurarea preţului, condiţiunele relative cum şi devizul menţionat, se vor vede atât în ziua terminată de concurenţă, cât şi mai înainte. No. 3500. Podeţul de lemn, de lângă podul de pe apa Bahluiului prenumit Ipsilante, urmând a se repera după divisul format de arhitectul Comunei acestui Municipiu, se publică concurenţa cu termin de 15 zile de la data presente! Foi, şi se invita pe toţi amatorii ce vor vroi a se angaja cu facerea acelei reperaţii, sa se prezinte în pretoriul Primăriei la ziua terminată, acompaniaţi de garanţii solvabile, căndu în viderea condiţiunelor şi a divisului menţionat, se va efectua concurenţa asupra persoanei, ce va lasa 1 mal avartajosu preţu în profitul casei comunale. No. 3513. La bariera Ipsilauts urmând necesitate a se construi din nou o casă, cu păreţi de văstuci acoperita cu draniţa, acâunea format ae pretinde a fi după planul şi divîzul redigieat de arhitectul aceste comuni Dl. Mateaev Nicimann, se publicâ concurenţa cu termin de 15 zile socotit de la data Foaei, şi ae invita pe toţi Domnii amatori, ca atunce sâ se prezinte la pretorul Primăriei, acompaniaţi de garanţii solvabile, spre a concura preţul, condiţiunele relative, planul şi divisul se vor pune în vedere la ziua de concurenţă mai sus precatâ.