Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-10-28 / nr. 121

121 ROMANIA. ANUL III. FOAEA PUBLICATIUNILOL OFICIALE DIN RESORTTIL CURTELORDE APELU IN I AtiBI prenumeraţiunea se face la Tipografia H. Goldner, uliţa Chiristigiel. piarul se publică de la 3—6 coaie pe septâmânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. Iaşii Joi 28 Octomv. 1865. In districtele României, prenumeraţiunea se face la biurourile postale. Inserarea unui rând de 35 litere costă un leu, cursul fiscului Iaşii 28 Octomvrie. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE, Prefectura district. Botoşani. No. 8659. D. Poliţai de oraşu prin raportul No. 4096 îi.credința ele, câ după verbala tânguire a D. loan Vasiliu servit la D. Teodor Misihonescu, înaintind cuvenitele lucrări, au constatat, câ pe reclamant în noaptea de 5 spre 6 a trecutei luni Aprilie, l’au prâdat un cumnat al seii Costachi a Căpitanului din satul Câlineștil, în etate ca de 32 anî, statui mijloc, ochii căprii, faţa rotundă, părul negru, cu semn de torturâ deasupra nasului, de lucruri şi bani la valură de 14 galbeni, cu ocazie a venirei în gazdă la el, lăsind o căruţâ cu 2 cal, şi anume: un cal în paru sul alb, cu albaţâ pe ochiul drept şi cu copita despicată la piciorul stâng da dinainte, şi celalalt în pâr murg deschis, coama şi coada neagră, pete albe pe spinare, şi dupâ cercetările făcute pânâ acum neputănduse afla, se publică termicul de 40 olile, pentru vinderea cailor împreuna cu cârtiţa, şi aflarea culpabilului de către autorităţile competente, care sunt poftite al triimete aicea cu lucrurile ce a’ar gâsi la el. No. 4498. Spre satisfacerea creditorilor D. Alecu Cristescu, cu suma banilor ce reclamâ, urmând a se vinde licitativ de câtrâ sub-Prefectura plasei Coşula, 6 cal, 11 masculi, 2 maşine de trier şi 1 de bâtut popuşol, 16 stoguri fân, 1 pela de cal şi 3 pel de masculi, le publica terminul de 40 tilile socotit de la data Foael, spre cunoştinţa concurenţilor C9 vor fi, sâ se presinte în cea mai de pe urmă ori la acea sub Prefectură spre târguire, servind acest termin şi spre deşteptarea debitorului, cu mezatul fiind silnic, se va vinde averea secveatiatâ cu ori ce preţu va eşi. No. 5538. Pe temeiul mijiocirei Tribunalului local No. 3133, urmând a se vinde licitativ 5 pârechî boi, 9 vaci, 1 buhai, 3 gonitori, 3 mănzaţi, 36 merţu grâu tahmenuit a eşi dintr’o gireadă, şi 12 falei idem grâu de toamna, preţeluit câte 4 galbeni falcea, secvestrate de la D. Nicolai Teodoru, spre plata coşturilor de 23 Aprilie şi 26 Octomvrie anul espirat 1864, ce datoreşte pentru partea de posesie a moşiei Siliscaui, proprietar casei râpos. Alecu Teohari, se publică terminal de 40 olile socotit de la data Foael, spre cunoştinţa concurenţilor ce vor fi, sa se prezinte aicea în cea mai de pe urmă ţii spre târguire, servind acest termin şi spre deşteptarea debitorului, ca mezatul fiind silnic, se va vinde averea Beevestrata cu orice preţu va eşi. No. 15,164. Pe moşiea Uriceni( picând de pripas o vacă cu viţel, în pâr hulubă, coarnele mari şi aduse unul la altul, îuferatâ la şoldul stâng şi la cornul stâng cu litera S. C. Z., precum D. sub Prefect de Coşula prin raportul No. 320 ) încredinţat, se publicâ terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfâţoşeţte aicea de a o priimi, câci după espirarea acestui termin în cea întâi Mercure se va vinde licitativ, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpăra. No. 15 520. Pe moşiea Zlatinoaea picândii de pripas o eapâ în păru neagrâ şi înferatâ la şoldul stâng denapol cu litera B, precum D. sub Prefect de Miletin prin raportul No. 3282 încredinţat, se publicâ terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfâţoşeşle aicea de a o priimi, câci dupâ espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativ, servind aceasta şi pentru concurenţii ca ar fi de a o cumpără. No. 15.523. în acest oraşu picănd de pripas o capră în pâr roşie, pe sub pântice rolbâ, precum Politica de oraşu prin raportul No. 8040 încredineare, se publicâ terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aicea de a o priimi, căci dupâ espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativ, servind aceasta şi pentru concurenţii ca ar fi de a o cumpâra. Prefectura district. Dorohoia. No. 12,857. La neurmarea D. Nicolai Milo cu plata impozitului foneraru a moşiei Avrameni, pe trimeatrile al 2-lea şi al 3dea anul present, asigurânduse pe acea moşie 4 stoguri fân din pădure, în mârime câte de 9 glm. st., evaluate cu 32 galbeni câtuşi patru stogurile, după foaea priimita cu raportul 1), sub Prefect a plasei Başeul No. 2709, se publică în termin de 40 t0l, vânzarea licitativ a arătatelor 4 stoguri fău, ca concurenţii sâ se presinte la această Prefectură, unde urmează a se efectua mezatul. No. 12.888. La neurmarea D. Dimitrie Teodorul cu 31 glum. lei tacsa patentei pe trimestrul al 3-lea anul present, asigurânduse din avutul seu pe moşiea Avrameni 12 masculi, evaluaţi câte 18 lei unul, dupâ foaea priimită cu raportul D. subPrefect a plasei Başeul, se publică în termin de 40 zile vinderea licitativ a mencionatelor animale, la reşedinţa acei sub Prefecturi, unde să se presinte concurenţii. No. 12.907. Arendaşul moşiei Avrameni D. Cornoara, neplătind tacsa patentei pe cvertul al 3 lea, de 17 glum lei, precum D. sub Prefect de Başeu prin raportul No. 2711 încredinţare, se publică văn Zarea licitativ a unui mascul în termin de 40 Zii®, asigurat pentru mencionata datorie, ca concurenţii sâ se presinte la sub-Prefectura localâ. No. 12.930. în conta rămăşiţei câştlurilor anului espirat 1864, a moşiei Buhalu proprietate a Statului, sechestrânduse pe acea moşie de la fostul arendaşiit. Grigorie Heiban 78 st. pae de grâu, orzit şi pvăşii din anii trecuţi, socotita câte 64 Iei cursul fiscului stânjinul» se publica terminul de 40 Zile pentru vânzarea acelor pae prin licitaţie, în pretoriul acestei Prefecturi: scaune, 2 canapele, 2 scrinuri, 3 mese, 3 oglinzb pentru care se publica terminul de 40 zile spre încunoştiinţarea concurenţilor, carii în lâuntrul terminului vor binevoi a videa în faţa locului moşia Simineştii, fânul, popuşoii, inul, harabalele, vitele şi masculii, iar în Ziua rcspirărei terminulul numerat de la data Foael, Dunt concurenţi sâ se presinte în pretoriul Prefecture! unde urmează a se fini licitaţia. Prefectura district. Falciu. No. 13,740. Pentru îndestularea D. Ilioicu Raletti cu 120 galbeni, de la D. C. Raletti asigurânduse de la debitorii spre vânzare 16 glum. chile popuşoi, 10 st. pae grâu, 5 stoguri fănii, se publicâ terminul de 40 zile pentru încunoştiinţarea amatorilor ce vor fi de a cumpâra averea împlinită, carii punct în Ziua espirarea terminului enumerat de la data Foael, sâ se presinte în pretoriul Prefecture!, unde are a se efectua mezatul. No. 13.741. Pentru aatistarea Dnei Sefta Raletti cu 60 galbeni, de la D. Costachi Raletti, asigurânduse de la debitorii spre vânzare 36 chili popuşoi şi o merjâ siriacâ, se publicâ terminul de 40 zile, pentru încunoştiinţarea amatorilor ce vor fi de a cumpâra averea împlinită, carii punct în Ziua espirarei acestui termin enumerat de la data Foael, sâ se presinte în Camere Prefecture!, unde are a se efectua mezatul. No. 13045. D. Costachi Raletti, datorind D. Dimitrie Aslan cu 3495 galb- căstfuri și înzestrările cu care iau împosesuit parte din moşia Simineştii a D. Aslan, adecâ: 2460 galb costul înzestrărilor care dupâ contract era obligat să’i respundâ la 15 August trecut, şi 1035 galb. căştlurile Sf. Gheorghi şi a Sf. a Dimitrie anul 1864, şi costul Sf. Gheorghie anul curent, pe socoteala de 345 galb. un câştiu, s’au împlinit de la D. debitoriu, şi s’au asigurat averea mişcătoare: 39 stoguri rănii, 9 st. pale, 8 chile vin, 24 chile popuşoi, 23 bol de plugîi, 8 vaci sterpe, 4 cai ordinari, 4 iepe, 4 mascuri, 16 godaci, 1 bivoliţă, 6 harabale, 8 Chieuri. 8 bornine 4 nitritio Prefectura district. Neamţu. No. 12,827. Pentru vânzarea licitativ a 37 bol şi 170 merţă grău, împlinite de la posesorul moşiei Bârgâoauii, pentru restul câştiului Sântului Gheorghie trecut, câtră D. proprietariu Prinţul Alecsandru Vogoride, se publica alt termin de 15 Zil®‰ cu avansarea concurenţilor a se presenta la Prefectură în 7'°a împlinire! acelui termin enumerat de la data Foaei, când are a se ţinea licitaţia. No. 13.490. în consideraţie câ nici la împlinirea terminului publicat în Foaea No. 95, nu s’au presentat concurenţi a lua acele 273 merţă 4 stamboale şi un evert popuşol a D. A. Doicescu, ce se vând pe conta garanţiei fostului lor cumpărătorii D. N. Ornescu, se publica alt termin de 40 zile, cu avansare, ca concurenţii la împlinirea lui sa se presinte la Prefectură, unde are a se ţinea licitaţia. No. 13.927. Conform cu disposiţiunele legei comptabilitatel generale, şi ordinului D. Ministru Financelor No. 35.596, urmând a se vinde 2,500,000 draniţa gata, 818 copaci, 1215 butuci de feresteu, 240 grinZ* gata, 253 grinZi necioplite, 765 leaţuri gata, 842 leaţuri necioplite, şi 120 grinZ*, aflate în pădurea vatra Monastirei Neamţu, se publica terminul de 30 zile enumerat de la data Foael, cu avansare, ca concurenţii sâ se presinte în Camera Prefecturei la împlinirea terminului cu garanţiile legiuite, când li se vor pune în vedere şi condiţiile. No. 14.164. D. sub-Prefect a plasei de sus prin raportul No. 3150 încredinţată, câ în comuna Humuleştii au picat de pripas o eapâ la pârşoricie, inferată la şoldul stâng denapol şi şolditâ, coama şi coada neagrâ, cu steluţâ în frunte, se publicâ deşteptarea păgubaşului şi înfâţoşarea Iui la Prefectură în terminul de 3 luni. Prefectura district. Roman. No. 9713- Pe moşiea Cotul Vamişului acest judeţi, au picat de pripas 2 vaci sterpe, una în pâru porumba, coarnele cam înainte, cu dalbă, şi una porumbă, coarnele greblişe, înferatâ la cornul stângu cu litera M, se publica legiuitul termin de 3 luni, spre cunoştinţa păgubaşilor ce ar fi, carii în iâuntrul unui asemenea termin, sâ se presinte cu dovezi spre a’şi priimi vitele» câci la din contra se vor vinde licitaţi vii. Prefectura district. Suceava, No. 11,071. De la un Nou locuitori din comuna Bogdâneştii, pentru despăgubirea fiscului de stricâciunele comise în pâdurea de pe acea moşie, secvestrânduse o mânzatâ, 1 viţel şi mai multe haine, se publicâ terminul de 40 zile, la espirarea cârnea concurenţii ce vor fi a cumpâra arătata avere, să se presinte la sub-Prefectura de Moldova, unde este a se desăvârşi licitaţia. Prefectura district. Vasluiu. No. 10,280. De la Constandin Chirieac pentru bacii 185 lei ce datoreşte Vasile Tânjala, împlininduse 2 boi, se publica vânzarea lor în termen de 40 zile de la data Foael, la Camera acestei Prefecturi. No. 10,281. De la unica locuitori din comuna Golgofta proplicinduse 6 boi, 5 juncani, 3 vaci, douâ cu vițel și una fărâ, 1 mânzat, 3 epe, 1 cal, 3 sto I <W.1J&a1o főn 1 «.»«».ft "1 ^ Ä —.1- ----- * A