Progresul, ianuarie-iunie 1867 (Anul 5, nr. 1-47)

1867-04-08 / nr. 26

voesc a lua asemenea arendă, să se prezinte la această Primărie înfilele citate mai sus, însoţiţi de garanţiile cerute. No. 217. Regulându-se termin pentru arendarea tacselor de pe cotit şi contariat din această comună, la 11, 12 şi 13 a curentei luni Aprilie, se publica spre comuna ştiinţă, şi amatorii ce doresc a lua asuprAle asemenea antrepriza, sunt rugaţi a se presenta la această Primărie în «filele pomenite mai sus», însoţiţi de garanţiile solvabile. No. 222. Regulăndu se termin la 20, 21 şi 22 a curentei luni Aprilie, pentru darea în antrepriză a tacsolorii de pe var, păcură şi cărămidă, ce se consumă şi fabrică în această comună, doritorii ce voesc a lua asemenea antrepriză, să se prezinte la această Primărie în cifrele citate mai sus, însoţiţi de garanţiile cuvenite. Primariea comunei Saleen, plasa Siretului, judeţul Botoşani. No. 110. Urmăndu a se da în antrepriză eratele de băuturi şi alte articole din comuna Salcea, plasa Siretiul, judeţul Botoşani, se publică terminul de 15 zile de la data Foael, întru deşteptarea concurenţilor, ce ar voi a lua asemenea articole, în cea de pe urmă ţii să se prezinte aicea însoţiţi de garanţii, şi condiţiile se vor arata la adjudecaţiea mezatului. PROGRESUL PUBLICAŢII judecătoreşti. Curtea de Apel din Iaşi. No. 4415. D. Costachi Pantazoglu, domiciliul şi reşedinţa necunoscută, în virtutea art. 256 din Procedura Civilă, este citat a se înfăţoşa înaintea Secţiunei a 2-a a Curţei, la 15 Mai, anul curentă, dimineaţa la 11 oare, cându are a se cerceta cauza dintre curatoria casei repos. Stefan Stamatin cu creditorii sei. No. 4366. D. Lucachi Mais, domiciliul şi reşedinţa necunoscută, în virtutea art. 400 din Proced. Civilă, este citat a se înfăţoşa înainte Secţiunea l-iu a Curţei, la 1 Mai, anul curentu, dimineaţa la 11 oare, când are a se cerceta oposiţiunea rădicată de curatorul masei credale a D-lui A. A. Sturdza, contra esecuţiunei silită înaintită după decisiunea dată de acesta Curte pentru banii cuveniţi Ds. de la clisa masă. Tribunalul civil de Iaşi secţiea a 2-a. No. 1367. Conform art. 75 din Procedura Civilă, se deşteaptă pe D-nii Sandu Sirghievicî, Protira Livanda, Elencu Costandachi şi Fransita Seschez, creditori în averea masei credale a defunctului Teodor Scobihornîi, a se presenta la acest Tribunal, spre a primi copiile de pe tabloul format pentru distribuțiunea ulisei averi a defunctului Scobihorn. No. 1429, în virtutea art. 75 punctul 6 din Procedura Civilă, se deșteaptă pe D. Dimitrie Teodorito creditorii defunctei Ana Scobihorna, de a se presenta la acest Tribunal ca să primească copie a tabloului formată de acest Tribunal, pentru distribuţiunea operei masei credale a numitei defuncte. Sectica a 3-a. No. 4477. Casele Ds. Spiridon Gociu şi Panainte sin Spiridon Gociu, publicate spre văntlare prin Foca No. 152 din 18 Noemvrie 1864, spre satisfacerea D-nei Margheala Popovici cu o sumă bani, suspendăndu-se atunci mezatul. Tribunalul conform prescriptului verbal încheiat, inregistrat la No. 24 a jurnalului, pe baza art. 744 și 539 din Procedura Civilă, au încuviinţat esproprierea tratatelor case, cu condiţiile impuse de Ministerul Finanţelor, dacă cumpărătorul va declara că consimte ai se adauga jura, partea peste embaticul vechiu anual, şi de al privi pe dânsul direct orice consecinţă ar decurge din nevaliditatea actelor, fiind obligat tot intro vreme a se conforma dispoziţiilor § 1527, 1529 si 1530 din Codul Civil al Moldovei, si dar cu condiţiile aratate mai sus, se publică vândarea Tratatului imobil, urmând a privi tot o dată pe noul cuutparatoriu orice dări care nu vor fi plătite către Stat şi comună pe trecut, notăndu-se tot o dată că vânzarea se face cu restricţiunea art. 659, 661, 564 şi 665 din Procedura Civilă, doritorii ce vor fi de a cumpara asemenea imobil cu condiţiile aratate mai sus, să se prescnteţie in Camera acestei Secţiuni la 18 Mai, ţbea Joi, când are a se adjudeca asupra persoanei ce ar da mai folositorin preţîi. Tribunalul judeţ. Iloristiul. No. 2394. Casele cu locul loru din această urbâ, A D. loan Panchiu, punându-se in licitaţiune spre satisfacerea casei defunctului Panaite Teodorii şi Nicolai Cocotă, prin Foaea No. 1O din 11 Fevruarie trecut, şi neputăndu-se efectua văndarea lerii, se publică din nou terminulu de 60 dile spre ştiinţa amatorilor, ce vor fi fi, carii să se înfăţoşe de la Tribunal în ilipa a 60-cea de la data Foaeî, pe la oarele 12 din di, cu garanţii suficiente, spre a se efectua văndarea. No. 2408. D. Iancu Ciulei de profesiune proprietarii, domiciliat în acest oraşu, cu obligaţiea legalizată de acest Tribunal sub No. 48, Aprilie 6, 1866, având a lua de la D. Vasilie Aronovici, domiciliată tot în acest oraşu, suma de 300 galbeni cu a lor dobăndă legală, de la cirpa espirărei terminalul şi pănâ la numerătoare, garantaţi în fondul unei dughene aflătoare în acest oraş şi, în peaţa târgului vitelor, în Chiristigie, cvartalul al 4-lea (acum arsă), Tribunalul motivat de cererea D. creditorii, şi conforma art. 503 din Codul de Procedură Civilă, încuviinţind văndarea de veci a arătatului imobil cu locul hipotecat, pe stăpânirea de faţă, dugheana au fost cu 2 odăi, cu o seliţa despărţită, însă acoperemântul arsă şi rămaşii numai păreţi de cărămidă şi aciea parte stricaţi, una din odăi acea din faţă, este acoperită din nou cu scânduri provizoriu, în chipu de baratcă, sub ele se află 2 pivniţî de cărămidă, una în faţă şi una în dosu, şi care imobila se megieşeşte, faţa este spre nord şi în peaţa târgului vitelor, în chiristigie, spre răsărit cu păreţi! dughenei D. Costachi Burchi, spre apusă cu păreţi! dughenei D. Dimitrie Aronovici, şi spre meartă-a fi cu locuiţi şcoale! numită a rabinului Hers! Leîbu, se publică terminul de 3 luni prevăzut de art. 510 din menţionata Procedură, considerat de la data Foaeî, carese va lămuri şi prin afipte, spre ştiinţa concurenţilor, ca în clipa a 9-a după espirarea celor 3 luni, să se prezinte în Camera acestui Tribunal la oarele 12 din aoi, cu garanţii suficiente, unde are a se ţinea licitaţiea, spre a concura, prin aceasta se somează pe toţi acei ce aici pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipoteca, sau ori ce alt drept asupra imobilului urmărit, ca înaintea adjudecaţiunel să se arate la Tribunal spre a’şî arata pretenţiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mal ţinea în samă. No. 3409. In baza jurnalului No. 598, urmată pe suplica D. Josâp Wecsler administratorii avere trâpos, seu părinte Moisă Idal Vecsler, destabulându-se obligaţiea de 3530 galbeni, a D. Cristea Goileavu, hipotecatâ în moşiea Rînghileştii de la acest district, pe priivire că D. Vecsler au declarat că s’au îndestulat în totul, sau ştersă şi din condici, se publică aceasta spre generala ştiinţă. Tribunalul judeţ. TArcifi. No. 942. In urmarea ceririlor D-nei Paraschiva Donici din lluşî, creditarea reposatului Sava Enachi, considerând că D-na Anica soţia repos. Sava Enachi din lluşî, a conta pretenţiunelor sale dotale au cumparatu de la mezatul urmatu la 2 Dechemvrie 1855, dugheana ce soţuilă ei au avutu in orasul Illuşî, cu preţii de 8843 lei, n’au urmatu a depune restul de 2513 lei 34 parale, avăndu-se in privire oficia Divanului de Intârituri No. 1675 din 1856, prin care face cunoscut că mezatul s au întărit prin hrisovul Domnesc No. 21, şi scrie Tribunalul că dacă cu lipsurile dotate se acopere preţul binalelor cumpărate de soţia datornicului, să se raporteze spre a se regula slobozirea acturilor întârirei vâmierei, considerând că prin încheierea Tribunalului din 18 April 1862, se constata cum că suma primită de D na Anica soţia defunctului Sava Enachi din Tribunalu, şi preţul dughenei compunănd suma de 9952 lei 10 par., şi D na Anica mai rămâne datoare a respunde suma de 2513 lei 34 par. spre achitarea preţului cumpârarei dughenei, considerând că de la D-na cumpărătoare după invitările ce i s au făcut n’au depusa menționata sumă de 2513 lei 34 par., considerându-se că prin art. 553 din Procedura Codului Civil, se procedeze la acurmarea adjudecatorului de a respunde prețul, să loc puie lucrul din nou in licitație in socoteala adjudecătorului, pe aceste considerente Tribunalul prin jurnalul No. 627, şi conform art. 553 si 554 din Procedura Civilă, au regulat punerea din nou in licitaţie a dughenei menţionate din Huşi, pe socoteala adjudecătorului, a căria calităţi sunt publicate prin adaosul din 16 Octomvrie 1865, No. 51 şi 52 a Buletinului cu No. 82, pentru care se publică revinderea dughenei, cu terminul de 40 zile socotit de la data Feei, ca la a lui împlinire, oarele 12 din Zi, concurenţii ce vor fi a cuuiparamencionatul fond, să se presinte la acest tribunal de Fâlciu, cu garanţiile informate conformă legei, când are a se face mezatul. No. 1570. Pentru alegerea de D. Supleanta a acestui Tribunal a părţilor de pământ cuvenite D-luî Teodor Fimu în moşia Saratu, regulându-se termin de 50 zile de la data Foaeî, se publică spre ştiinţa feţilor figurante, ca la a lui împlinire de care se vor povâţui de cursulu publicaţiei, să se presinte în faţa locului cu dovedile ce vor avea, spre a se efectua lucrarea. Tribunalul judeţ. Romanii. No. 110. D-na Catinca Juncu acarnea domiciliu este necunoscută, se vesteşte prin aceasta, că la 27 a curentei luni Aprilie, oarele 12 dimineaţă, să se prezinte în Camera Tribunalului însuşi sau prin procuratore, în procesul intentata asuprăî şi a soţului Ds., de 1). Alecsandru Crăescu pentru bani, pregătită cu toate probele necesare, ştiindu că la căzu de nevenire se va rezulta în lipsă"!, conformă art. 148 din Procedura Civilă. No. 513. Domnii Ioana Zamfirachi şi Costachi Petrovici, de profesiune agricultori, domiciliaţi în comuna Butnureştii, plasa Siretului de Josu acest judeţ, după comandamentul prealabil ce li s au făcut de D. Emanoil Cilibiu, de profesiune comersant, domiciliaţii în acest oraşu, neurmând a plăti banii 130 galbeni cu a lor procent, ce au împrumutat de la D-na Elena Cârjă, cu obligaţiea din 12 Fevruarie 1866, certificată de acest Tribunal la 17 a acel luni, obligaţie ce s’au cesionată D. Cilibiu, Tribunalul motivată de cererea D. creditorii, în conformitatea art. 503 cu următorii din Codicele de Procedură Civilă, au încuviinţat vânzarea de veci a caselor, cu locul lor din acest oraşu, în care au garantat împrumutul, pe stăpânirea de faţă cu toate driturile şi îndatorirele pendente de ele, care case sunt situate în despărţirea a 2-a, strada Mohorâniî, înscrise la No. 694, cuprinzetoare de 2 odăi, o bucătărie, 2 câmăruţî, 1 grajd’, o şură, o grădiniţă şi o gradă încunjurată cu zaplază, se publică terminul de 3 luni prevâzută de art. 510 din raencionatul Codă, socotit de la data Foaeî, spre cunoştinţa concurenţilor amatori, ca în Ziua împlinire! lui, ce se va lămuri şi prin afipte, să se prezinte în Camera acesta! Tribunal la oarele 12, unde are a se ţinea licitaţiea, spre a concura, tot o dată se somea ca şi pe toţi acei ce ar avea vreun dreptu de proprietate, usu-fruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecâ sau ori ce alt dreptu asupra unui aşa fond, ca in lăuntrul mencionatului termina sâ’şi arate pretenţiunele la Tribunal înaintea adjudecaţiei, sub pedeapsă de a nu li se ţinea în sumă. No. 2583. Doamna Profira, necunoscută unde este domiciliată, conform art. 75 din Procedura Civilă, este citată prin această una și singură chlemare, ca la 6 a viitoarei luni Mai, oara 11 de dimineață, să se prezinte în pretorul acestui Tribunal spre a fi față la cercetarea procesului corecțională, intentat asupra, pentru că au luat lucruri din casa bărbatului el, fugind cu D. Dimitrie Popescu, cunoscându că la neurmare de a se presenta, se va judeca în lipsă’!, conformă art. 182 din Procedura Codului Penal. No. 2599. D. Mihai Contovici, necunoscut unde este domiciliat, conform art. 75 din Procedura Codului civil, este citat prin această una şi singura obievistic, ca la 5 a viitoarei luni Mal, oara 10 dimineaţă, să se prezinte în pretorul acestui Tribunal, spre înfâţoşare, în procesul penal ce este inculpată pentru că sub nume de doctoru aă dată doctorii vâtâmâtoare Doamnei (’atinea Cilibiu, cunoscându că la neurmare de a se presenta, se va judeca în lipsă , conformă art. 182 din Procedura Penală. No. 2586. D. Dimitrie Popescu, necunoscut unde este domiciliat, conform art. 76 din Procedura Civilă, este citată prin aceasta una şi singură chlemare, ca la 6 a viitoarei luni Mată, oarele 11 de dimineaţă, să se presenteze in pretoriul acestui Tribunal spre a fi faţă la cercetarea procesului corecţională intentată asupra ei, pentru că am fugit cu D-na Profira care a luată lucruri din casa barbatului seă Nicolai Baziza, cunoscăndă că la neurmare de a se presenta se va judeca in lipsei, conform art. 182 din Procedura Codului Penală. Tribunalul județ. Suceava. No. 2(K)4. La 26 a curentei luni Aprilie, ficsindu-se termin spre cercetarea procesului privitoră pe patachii Botezatu din comuna Siliştea acest judeţă, pentru că împreună cu arestaţii Toaderă a Zoiţei şi Nicolai Toader tichîopu, pentru că au furat 2 bol .