Radical, octombrie-decembrie 1994 (Anul 5, nr. 1221-1280)

1994-11-26 / nr. 1260

[BIBLIOTECA „ASW mu] LIBERTATE—DEMOCRAȚIE • ADEVĂR COTIDIAN INDEPENDENT • SIBIU ■ ACTORII Ce actori avem la nivel local! Desigur nu este vorba despre excelenții actori ai teatrului "Radu Stanca". Amintesc aici de indivizi duplicitari, cu multe fețe, care-și trec vremea pe scena politică, economică, administrativă și culturală a județului și orașului. Pentru mine, actor este și lupul travestit în paie, încercând să păzească stâna și mioarele, și judecătorul corupt care pozează în statuia cu talere a dreptății, atunci când fără scrupule vinde procese în care dreptatea este evidentă, actor este și avocatul care turâie din gură în fața instanței încercând să ne lămurească de faptul că cei mai evidenți borfași sunt porumbeii imaculați. Actoria merge și mai departe atunci când indivizi veniți de aiurea reprezintă în Parlament alegătorii din județul Sibiu, într-un recital actoricesc fals, care nu poate să-ți provoace decât silă și greață, deoarece descoperi că aceștia nu-și urmăresc decât interesele personale uitând complet de interesele celor care îi susțin prin votul lor. în această actorie se înscriu și femei gureșe care în loc să-și vadă de bătrâneți, de eventualii hormoni răzvrătiți, de nepoți, activează ca "actor aspirant" în politica și administrația locală. Activitate actoricească descoperi și în zona culturală unde diverși indivizi joacă un rol prin care vor să ne dovedească faptul că se pricep la lucruri de care habar nu au ș.a.m.d. Suntem înconjurați de actori care joacă roluri a căror text nu-l cunosc îmbrăcând haine care nu le sunt pe măsură. Vina este desigur a noastră care i-am tolerat prea mult, care le-am permis să ne creadă atât de proști încât să nu le observăm travestiul. Dan Ioan BOGDAN și 1 Refacerea șoselei naționale DN 7 Pe plan național s-a stabiliti modernizarea șoselei internaționale DN 7, trecând de la lățimea de 7 metri pe care o are la ora actuală, la 8 metri lățime. Șoseaua internațională cuprinde traseul București-Sibiu și are în vedere modernizarea tuturor podurilor întâlnite pe această rută. La ora actuală se lucrează intens pe Valea Oltului și în zona Pitești, unde au fost alocate deja sumele necesare începerii reconstrucției șoselei. A. C. ANUL V Nr. 1260 Sâmbătă, 26 nov. 1994 100 lei t\ Este mult mai intensă viața în subteran, decât la suprafață... Guvernul Văcăroiu ne servește din nou gogoși făcând un scurt bilanț al acestei guvernări, sigur, fără nici un dubiu, el este împănat de minciuni, de promisiuni, cine nu îl cunoaște și n-a simțit pe propria-i piele efectele măsurilor sale, ar crede că în România, în curând va veni raiul pe pământ. (continuare în pag. 3) Tocites de Io D-zeu, numai ieri, la Consiliul Județean, în prezența președintelui Consiliului Județean Romeo Trifu și a vicepreședintelui Nicolae Cosma a fost prezentat mass-mediei sibiene dl. Luther Marcus care va deține funcția onorifică de consilier consultant de specialitate în domeniu epurării apei, canalizării, aducțiunii etc., funcție pe care o va ocupa benevol. Ținând cont de afirmația d-lui Trifu conform căreia "în județul Sibiu avem probleme majore atât cu calitatea apei, debitul ei și cu rețelele care fie lipsesc, fie sunt într-o stare în care comportă pierderi deosebit de mari", sperăm că aces nou consilier să fie mai vrednic decât cei băștinași. >it ab ! Romeo CRISTE A ppo de la munte!