Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2001 (Anul 13, nr. 3577-3602)

2001-11-26 / nr. 3598

HI*M (DIRECTOR ONORIHC PROF. DR. JOSIF CONSTANTIN DRAGAN) DE II JI £ JIN JL NR. 3598 ♦ LUNI 26 NOIEMBRIE 2001 ♦ 20 PAGINI ♦ 4000 LEI la ma-i grea, omătu-i mare • Situația din țară în urma ninsorilor și a viscolului * * • Ministerul Administrației efectelor produse. în județul viscol puternic, pe drumurile Publice a transmis, ieri, situația Bacău se circulă greu pe DN naționale se circulă în condiții din țară ca urmare a cantităților Bacău-Brașov, se acționează dificile; 22 localități au rămas mari de precipitații ce au căzut cu utilaje de dezăpezire, vis fără alimentare cu energie elecîn ultimele ore, mai ales a celor calul a încetat în județul Botrică și șase localități fără legăsub formă de ninsoare și a vistoșani sunt închise drumurile tari telefonice, în județul Galați colului puternic. Comanda- datorită viscolului puternic; uti- se circulă greu pe DN 26 G ambele de iarnă au acționat satele sunt pregătite pentru alați-Bacău, se acționează cu și ionează, la nivelul pre- acționa după încetarea visco- utilaje specifice, în partea defecturilor, pentru înlăturarea lului. în județul Constanța - es- Continuare în pagina 5 Eveniment creștin timisean f f • Aniversarea a 285 de ani de la înființarea Parohiei Ortodoxe Bucovăț • • Economia americana va fi declarata oficial în recesiune »■ Cititi în Daama 10 "Frumusețea depinde de vârsta" , Catherine Deneuve ar accepta să joace într-un film făcut în România Invitată special la ceremonia de închidere și la ultima prezentare de modă din Festivalul de Modă al Europei Centrale și de Est "Easton Catwalk" desfășurat în perioada 22-25 noiembrie. Catherine Deneuve a declarat presei că, deși nu cunoaște numele nici unui om de film sau creator de modă român, a venit cu plăcere la eveniment și ar filma în țara noastră dacă i s-ar propune. Aflată pentru prima oară în România, actrița a vizitat duminică la prânz Centrul de plasament pentru minori "Pinocchio 2", alături de Dana Năstase, președinte onorific al festivalului. Deneuve a declarat că ar dori să continue să se implice în activitatea de sprijinire a copiilor diin orfelinate a căror soartă a impresionat-o foarte mult. "Sunt fericită să fac asemenea lucruri, dat fiind că celebritatea mea poate ajuta cauze sociale", a spus Catherine Deneuve, care este și ambasadoare UNESCO. "Frumusețea depinde de vârstă", crede actrița, care spune că important pentru o femeie este să fie puternică, dorința ei personală fiind să își însușească "știința de a face bine". f Adrian Iorgulescu a fost ales președinte al Clp. Adrian Iorgulescu a fost ales, sâmbătă, președinte al Uniunii Forțelor de Dreapta, cu 465 din cele 498 de voturi exprimate de delegații la Congresul partidului, în timp ce Varujan Vosganian a fost ales președinte al Consiliului Național al UFD, după ce înaintea votului și-a anunțat retragerea din cursa pentru funcția de președinte, în favoarea lui Vosganian au votat 473 din cei 498 de delegați care și-au exprimat opțiunea. Congresul a ales, de asemenea, secretarul general al partidului în persoana lui Gabriel Sandu, 12 membri ai Consiliului Național și șapte vicepreședinți ai partidului. Alte două locuri de vicepreședinte rămân vacante până în primăvară, când vor avea loc noi alegeri cu ocazia reuniunii Consiliului Național. "UFD va fi condus de acum înainte de o echipă și nu va mai risca să fie captivă unui monopol de imagine", a declarat Vosganian, într-o conferință de presă, precizând că aceasta este opțiunea întregului partid. (MP.) f abonati-va la " Renașterea banâțeanâ"! Așadar, daca doriți să intrați în posesia acestor premii și să fiți și cel mai bine informați, nu ezitați să vă abonați la ziarul "Renașterea bănățeană", iar chitanța Prețul abonamentului pentru luna decembrie este de 45.000 lei, plus taxele $10 expediați, apoi, redacției, poștale. Abonamentele se pot face la toate oficiile și factorii poștali din județele Timiș, Arad, Caraș-Severin și Hunedoara până mâinei, 27 noiembrie, iar la chioșcurile din Timișoara ale S.C."Timpress" S.A. și la cel din Lugoj, până vineri, 30 noiembrie. Menționăm că abonamentele făcute la chioșcurile din str. Gh. Lazăr, Piața Dacia, Bd. Take Ionescu și Piața Doina se pot livra și la domiciliu. Față de vânzarea cu bucata, apelând la abonament, în luna decembrie, 13 numere de ziar vă revin gratuit! Premii în valoare de 10.000.000 lei ♦ Trei premii a câte 1.000.000 lei ♦ 15 premii a câte 200.000 lei ♦ Obiecte de uz casnic și gospodaresc în valoare de circa 1OOO.OO0 lei ♦ Câștiguri suplimentare, în fiecare săptămânii, la Tombola R.K. "3 din 50" (400.000 lei) și "Foto-ghicitoare"( 150.000 lei).