Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2009 (Anul 21, nr. 6000-6026)

2009-10-14 / nr. 6011

Guvernul Boc, adio și... pe curând? ■ Guvernul Boc 2 a fost demis, moțiunea de cenzură inițiată de PNL și UDMR fiind adoptată, ieri, cu 254 de voturi "pentru" și 176 "împotrivă" ■ Băsescu a avut consultări cu liderii partidelor parlamentare, cu excepția L PS D, care a refuzat invitația D-L l-a propus pe Emil Boc pentru un nou mandat de prim-ministru . PSD, PNL, UDMR și grupul minorităților naționale au convenit aseară să susțină un guvern de tehnocrați, condus de un premier independent, în persoana lui Klaus Johannis Mai puțini timișoreni vor primi ajutoare pentru încălzire O treime dintre timișorenii care au primit anul trecut ajutoare pentru plata încălzirii peste iarnă rămân descoperiți la sfârșitul acestui an. Acestea sunt estimările Federației Asociațiilor de Proprietari Timișoara (FALT), ai căror reprezentați spun că în această categorie se înscriu ■timișorenii care au venituri mai mari de 425 de lei, valoare la care a fost micșorat plafonul prin ordonanța de urgență semnată de Emil Boc săptămâna trecută. Statisticile Primăriei Timișoara arată că în 2008 au beneficiat de ajutoare la plata încălzirii aproximativ 15.000 de familii abonate la sistemul centralizat de încălzire, alte 1.100 care se încălzeau cu lemne și circa 5.500 care foloseau gazul metan, respectiv peste 21.600 de persoane. "Cel puțin 30 la sută dintre acestea cu siguranță nu se vor mai încadra în plafonul de ajutor. Pensionarilor li s-au mărit veniturile, salariații au altele venituri", a declarat Petru Olariu, președintele FALT. Continuare în pagina 4 Titlurile zilei Planul Urbanistic General împarte Sandra în două tabere Vijelia a bulversat Timisoara I Pagina 5