Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2011 (Anul 23, nr. 6609-6634)

2011-10-14 / nr. 6620

BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 6620 - vineri, 14 octombrie 2011 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 1,5 lei Ziua Cuvioasei Maici Parascheva în fiecare an, pe 14 octombrie, Biserica Ortodoxă de pretutindeni prăznuiește ziua Cuvioasei Maici Parascheva; în chip deosebit, ea este cinstită în Moldova, întrucât, de mai bine de 350 de ani, moaștele ei se găsesc la Iași, fiind izvor de binecuvântare și însănătoșire duhovnicească și trupească pentru toți cei care o cheamă în rugăciune să fie mijlocitoare către Preamilostivul Dumnezeu. Dacă Sfânta Muceniță Parascheva, prăznuită la 26 iulie în calendarul ortodox, este cunoscută în popor cu numele "Sfânta Vineri", Cuvioasa Maică scheva a fost numită, mai cu seamă în Moldova, "Vinerea Mare". Ca un simbol al unității ortodoxiei de pretutindeni, viața de după moartea Sfintei Parascheva arată că sfințenia ridică din neamul său pe omul ce s-a asemănat cu Dumnezeu, făcându-i lumină de iubire și apropiere între toți cei care mărturisesc aceeași credință. Continuare în pagina 2 Asalt cu mascați asupra palatelor țigănești ■ Procurori DNA și jandarmi cu cagule de la Gruparea Mobilă au descins seri în mai multe vile ale clanurilor romilor din Timișoara ■ Acțiunea, de amploare internațională, are ca obiect infracțiuni comise pe teritoriul Germaniei și al altor țări din Europa . Se estimează că prejudiciul cauzat de cei cercetați trece de un milion de euro de abanezi și câștigi! Nu mai puțin de 20 de abonați ai ziarului "Renașterea bănățeană" vor putea fi premianții din luna noiembrie. Pentru aceasta, trebuie trimisă pe adresa redacției chitanța de abonament în original, pentru luna noiembrie, care va participa la toate cele patru concursuri: televizor, aspirator, telefon mobil, bani. Câștigurile constă în 4 televizoare, 3 aspiratoare, 3 telefoane mobile și 10 premii a câte 100 lei. Tragerea la sorți va avea loc săptămânal pentru televizor și o dată pe lună pentru celelalte trei concursuri. Numele câștigătorilor vor fi publicate în paginile ziarului. Prețul abonamentului pentru luna noiembrie 2011 rămâne neschimbat: 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/lună. Abonamentele pe luna noiembrie 2011 se pot face până joi, 27 octombrie 2011, la oficii și la factorii poștali, și până luni, 31 octombrie 2011, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonații față de vânzarea cu bucata economistii: lunar, 21 lei (14 numere de ziar) Titlurile zilei