Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2012 (Anul 24, nr. 6938-6961)

2012-11-09 / nr. 6945

8 Renașterea bănățeană Poli și-a găsit adversar ACS Poli Timișoara și a găsit alt adversar pentru un meci de verificare în weekend. După ce testul de pe Aranca căzut, divizionara a patra Unirea Sânnicolau Mare jucând mâine în Freidorf contra celor de la Auto, oficialii grupării de pe Bega au bătut palma pentru un amical cu omologii de la FC Caransebeș. Meciul cu formația din eșalonul al treilea se va disputa mâine, cu începere de la ora 11, pe stadionul "Dan Păltinișanu". Ambele grupări au etapă liberă în acest sfârșit de săptămână. Astfel, de la antrenamentele conduse de Valentin Velcea lipsesc în aceste zile jucătorii Adrian Poparadu și Darius Rogozinaru. Cei doi sunt accidentați și urmează un program special de pregătire. De asemenea, portarul Mihai Gherasim este învoit pentru a fi prezent la cursuri în Anglia. DARIUS PETRU Șanse diminuate de calificare Campioana CFR Cluj a fost învinsă, miercuri seară, pe teren propriu , cu scorul de 3-1(1-0),de echipa turcă Galatasaray Istanbul, într-un meci din etapa a patra a grupei H a Ligii Campionilor, oaspeții înregistrând astfel prima victorie din actuala ediție a competiției europene intercluburi. Golurile învingătorilor au fost marcate de Burak Yilmaz, în minutele 18,61 și 74. Pentru CFR Cluj a înscris Sougou, în minutul 53, CFR Cluj: Felgueiras - Sepsi (Bastos ’31), Cadu, Piccolo, Ivo Pinto - Sougou, G. Mureșan, Godemede (Bjelanovici '46), L. Alberto - Camora - Kapetanos (Valente 76). "Este un început prost pentru mine, știam de diferența de calitate, neam creat șase sau șapte ocazii de gol, nu le-am concretizat, iar golurile doi și trei ale Galatei sunt pe greșelile noastre. Totul e deschis, orice se poate întâmpla, trebuie să fim optimiști. Mai avem șanse, trebuie să credem în noi", a declarat tehnicianul Paulo Sergio. Rezultatele complete înregistrate miercuri seară în Liga Campionilor sunt următoarele : Grupa E: Juventus Torino - Nordsjaelland 4-0 (Marchisio 7, Vidal '23, Giovinco '37, Quagliarella 75), Chelsea - Șahtior Donețk 3-2 (Torres '6, Oscar '40, Moses '90 / Willian '9, '47); Grupa F: FC Valencia - BATE Borisov 4-2 (Jonas '26, Soldado '29-penalty, Feghouli '51, '86 / Bressan '53, Mozolevski '83), Bayern München - OSC Lille 6-1 (Schweinsteiger '5, Pizarro 118, '28, '33, Robben '23, Kroos '66 / Kalou ’66); Grupa G: Benfica - Spartak Moscova 2-0 (Cardozo '55, ’69), Celtic Glasgow - FC Barcelona 2- 1 (Wanyaria '21, Watt '82 / Messi '90); Grupa H: CFR Cluj Galatasaray 1-3 (Sougou '53 / Burak - Yilmaz' 18, '61,74), Sporting Braga - Manchester United 1-3 (Alan '49- penalty /Van Persie '80, Rooney '84-penalty, Hernandez '90). Wiggins a fost lovit de o mașină Câștigătorul Turului Franței, ediția 2012, ciclistul britanic Bardley Wiggins, a fost spitalizat, miercuri, după ce a fost lovit de o mașină în timp ce se deplasa pe bicicletă în apropierea locuinței sale din Lancashire (nord-vestul Angliei), a anunțat poliția britanică. Potrivit unui purtător de cuvânt al poliției, rănile suferite de Wiggins nu-i pun viața în pericol. Rutierul în vârstă de 32 de ani a fost lovit de o mașină care ieșea dintro benzinărie, în jurul orei locale 18 (20 la București), la Wingtington, aproape de Eccleston, o zonă în care rutierul britanic obișnuia să se antreneze. Yasmin Smith, o angajată a benzinăriei, care a sărit în ajutorul sportivului, a declarat cotidianului local Lancashire Evening Post că Wiggins acuza dureri puternice, dar era conștient. "Spunea că el crede că are câteva coaste rupte", a povestit Smith. Echipa lui Wiggins, Team Sky, a precizat, într-un comunicat, că sportivul a fost internat într-un spital în cursul serii pentru a fi sub observație și că rănile suferite nu par grave, iar rutierul ar trebui să se refacă rapid și complet. Wiggins a devenit în această vară primul englez care câștigă Turul Franței, primul ciclist din țara sa campion olimpic la contratimp și sportivul britanic cu cele mai multe medalii câștigate la Jocurile Olimpice șapte. Copil avansează la Bratislava Tenismanul Marius Copil, locul 163 ATP, s-a calificat, ieri, în sferturile de finală ale turneului challenger de 110 puncte de la Bratislava (85.000 de euro premii), după ce l-a învins, cu scorul de 6-3,7-6 (7/4), pe bielorusul Uladzimir Ignatik, locul 146 ATP. Pentru un loc în semifinale, Copil va juca împotriva învingătorului partidei Bjorn Phall (Germania, cap de serie numărul 3 și poziția 81 ATP) - Norbert Gombos (Slovacia, locul 349 ATP, beneficiar al unui wildcard). Calificarea în turul sferturile de finală este recompensată cu 20 de puncte ATP și un cec în valoare de 2.480 de euro. vineri, 9 noiembrie 2012 Două concursuri de culturism în weekend Două concursuri de culturism și fitness este oferta de weekend pentru iubitorii sportului cu mușchi. Coloșii vor urca pe scenă mâine și duminică la Lugoj și apoi la Timișoara, în cadrul tradiționalelor întreceri de sfârșit de an organizate de promotorul Florin Teodorescu. Ajunsă la cea de-a 24-a ediție, "Cupa Libertății - Memorialul Vasile Balmuș" propune publicului timișorean reîntâlnirea cu Kathi Bela, fostul campion mondial și dublu câștigător al concursului de pe Bega revenind în competiții după o accidentare destul de gravă. "Cele 24 de ediții de la Timișoara și cele șapte de la Lugoj spun ceva despre activitatea mea. La ele se adaugă câteva concursuri zonale, unul național și două grandprix-uri pentru profesioniști. în acest an aștept concurenți din Serbia, Ungaria, România și poate chiar din Germania. Avem și o noutate: categoria model-fitness băieți", a declarat ieri Florin Teodorescu. Primul eveniment, "Classic Florin Teodorescu", va avea loc mâine, cu începere de la ora 17, în sala teatrului "Traian Grozăvescu". Duminică, la Timișoara, tot de la ora 17, se va desfășura "Cupa Libertății - Memorialul Vasile Balmuș", la Centrul Regional de Afaceri al CCIAT, în cadrul competiției de pe Bega este programată și o demonstrație de jiujitsu susținută de antrenorul Gheorghe Farcaș. Prețul unui bilet costă cinci lei. DARIUS PETRU La un pas de o nouă finală Perechea Florin Mergea/Philipp Marx s-a calificat, ieri, în semifinalele turneului challenger de 110 puncte de la Bratislava (85.000 de euro premii), după ce a învins a doua favorită a întrecerii, echipa germană formată din Andre Begemann și Martin Emmrich. Mergea și Marx (Germania) s-au impus cu scorul de 6-3,7-6 (8/6), la capătul unui meci care a durat o oră și 12 minute. Pentru calificarea în semifinalele competiției, Mergea și Marx vor primi 40 de puncte ATP și un cec în Mergea și Marx vor juca împotriva perechii Lukasz Lacko/Jan H (Slovacia/Cehia), care a trecut în sferturi de polonezii Tomász Bednarek k și Mateusz Kowalczyk, cu scorul de 6-4, 6-7 (3/7), 10-2, valoare totală de 1.840 de euro. în semifin"',e, Noah, certat de antrenor Pivotul franco-american al echipei Chicago Bulls, Joakim Noah, a fost certat de antrenorul său după ce a încercat un coș de trei puncte în ultimele secunde ale meciului de pe teren propriu cu Orlando Magic, pentru ca suporterii gazdelor să primească un Big Mac gratuit. La meciurile disputate de Chicago Bulls pe teren propriu, fiecare spectator primește câte un Big Mac gratuit dacă echipa marchează peste 100 de puncte. Marți, la scorul de 99- 93 pentru Chicago, Noah a încercat să înscrie un coș de trei puncte, cu 3,8 secunde înainte de final, pentru ca echipa sa să depășeacă 100 de puncte și fanii să își primească premiul, însă a ratat. Potrivit siteului espadicago.com, antrenorul formației gazdă nu a apreciat gestul baschetbalistului său. "Am vorbit despre acest subiect cu el, dar ce iam spus rămâne între noi", a spus Tom Thibodeau. "Regret un pic, nu a fost o lovitură bună. Fanii voiau cu adevărat un Big Mac. M-am prins în joc, dar nu voi mai face asta", a declarat Noah, după meciul în care el avusese o importantă contribuție la victoria echipei sale (20 de puncte, nouă recuperări și patru pase decisive). Joakim Noah, fiul fostului tenismen francez Yannick Noah, nu este un jucător cu o reputație de bun aruncător de la distanță. De la venirea sa în NBA, în 2007, aceasta a fost doar a cincea încercare de a marca de la trei puncte, fără să fi reușit vreodată.