Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2014 (Anul 26, nr. 7490-7515)

2014-09-26 / nr. 7512

Nr. 7512 - vineri, 26 septembrie 2014-16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 3 lei Două străzi noi în Timișoara Consilierii locali timișoreni au aprobat studiul de fezabilitate pentru o nouă investiție a municipalității, constând în construirea a două străzi. Acestea vor fi situate în zona centrală, în interiorul careului format din străzile Oituz, Popa Șapcă, Calea Al. I. Cuza și Penitenciar, vor dispune de toate utilitățile și vor deservi clădirile existente, precum și pe cele viitoare, situate pe platforma noului campus universitar din zonă. Una dintre străzi, cu o lungime de 276 de metri, va parcurge terenul pe direcția est-vest, racordându-se pe partea estică la strada Popa Șapcă, iar pe partea vestică la strada Intrarea Dornei. A doua stradă, cu lungimea de 169 de metri, va fi amplasată pe direcția nord-sud, racordându-se la sud la strada Oibuz, iar la nord la strada nouă menționată anterior. Cele două străzi vor costa circa un milion de euro, iar durata de realizare a investiție a fost estimată la șase luni. (D.D.) I wwwxenasterea.ro Afaceri de milioane de euro din salubrizarea vagoanelor CFR Câștigarea unor licitații pentru serviciile de curățenie în regionala CFR Timișoara este precedată de un lanț fascinant de coincidențe Catalogată drept cel de-al doilea pol economic al țării, după București. Timișoara este orașul în care, de-a lungul acestor 25 de ani de postcomunism, s-au născut multe afaceri de succes, în diverse domenii de activitate. O asemenea poveste cu deznodământ fericit pare a trăi și tânărul întreprinzător privat pe nume Isaic Miulescu (29 de ani), care, cu firma sa, Isal Tim SRL, în a doua jumătate a anului trecut, a reușit performanța de a câștiga mai multe licitații publice organizate de Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători "CFR Călători" SA (pe care o vom numi, pe scurt, CFR Călători) pentru servicii de curățenie ce urmau a fi prestate pe raza regionalei CFR Timișoara. Continuare în pagina 6 Titlurile zilei Ostaficiuc, părăsit de locotenenți CURSUL VALUTAR