Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2015 (Anul 27, nr. 7802-7816)

2015-09-26 / nr. 7814

Primul weekend de toamnă Se pare că toamna își va intra, în sfârșit, în drepturi, aducând cu ea ploi, cer înnorat, precum și temperaturi mult mai scăzute decât cele de la începutul acestei săptămâni. Weekend-ul care urmează se anunță unul destul de mohorât pentru partea de vest a țării, cu ploi în special în zonele de deal și de munte. Pentru astăzi, meteorologii au prognozat cer variabil, mai mult noroi, posibilități de ploaie și temperaturi minime cuprinse între 11 și 14 grade Celsius și maxime între 18 și 22 de grade. Mâine, vremea va fi ploioasă, iar temperaturile minime se vor situa în intervalul 9-14 grade, în timp ce maximele vor ajunge la 17-20 de grade. Vremea se va ameliora abia către mijlocul săptămânii viitoare. (D.D.) III # •«0 luni . Studenții nu au locuri în cămine, iar rectorul integrează refugiați Lipsa locurilor de cazare în căminele studențești nu mai este de mulți ani o noutate, în special la Universitatea de Vest, oferta acoperă doar o mică parte din cererile studenților, fapt pentru care, la fiecare început de an universitar, reapare veșnica problemă: nu sunt locuri în cămine. De-a lungul timpului, universitatea a identificat câteva spații de cazare suplimentare, pe la periferia orașului, dar total insuficiente pentru a acoperi numărul cererilor; în plus, aceeași universitate a înființat, de la an la an, noi și noi specializări, mare parte dintre ele neavând corespondență pe piața muncii. Așa s-a ajuns ca locurile din cămine să fie de patru-cinci ori mai puține decât al celor care au nevoie. Continuare în pagina 1 Vremea jumătăților de măsură a trecut! Nicolae Robu a anunțat că bucătarul Antonio Passarelli trebuie să demoleze o parte din construcția de lemn pe care a ridicat-o în Parcul Alpinet, primarul făcându-se că uită de celelalte nereguli existente în acest caz 0 1 1 AC este numărul la care ne puteți sesiza problema dvs., iar noi vom încerca să vă fim de folos! n timpul umplerii cămărilor Muzeul Satului Bănățean este, timp de trei zile, locul unde producători agricoli din diverse zone îi așteaptă pe bănățeni să vină pentru a se aproviziona cu alimente pentru iarnă. Chiar dacă producția din acest an nu a fost una dintre cele mai bogate, totuși, la această ediție s-au adunat mai mulți producători decât în anii trecuți. Bănățenii pot cumpăra o gamă variată de legume și fructe, dar și brânză, țuică, vin, mezeluri și alte bunătăți specifice sezonului. Continuare în pagina 2 Titlurile zilei Școala, între optimismul necesar și realitate Soarele răsare la 7,26 și apune la 19,26 CURSUL VALUTAR 3,9595 lei 4,4160 lei 145,9006 lei/gram www .renaștereaso Prefectul cere stoparea poluării Pagina Cluburile sportive nu mai primesc nici un leu de la primărie Pagina Calvarul învingătorului, biruința autorului Fagina