Renaşterea Bănăţeană, mai 2016 (Anul 28, nr. 7994-8018)

2016-05-05 / nr. 7996

BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Drăgan Nr. 7996 - joi, 5 mai 2016-16 pagini - 2 lei (AB) Ministerul diluează problema dezinfectanților Dintre cele 3.526 de probe recoltate din spitalele din România pentru a se verifica eficacitatea dezinfectanților folosiți, doar sub cinci la sută sunt neconforme (!), a precizat, ieri, ministrul sănătății, Patriciu Achimas-Cadariu. La nivelul județului Timiș, rezultatele sunt confidențiale, cifrele obținute în teritoriu trebuind citite din declarațiile succinte și globale făcute de ministerul de resort. "Toate informațiile le va da Ministerul Sănătății", a precizat directorul adjunct al Direcției de Sănătate Publică (DSP) Timiș, Viorica Dumitru. La sfârșitul lunii trecute, a fost demarată acțiunea de testare atât a dezinfectanților folosiți, cât și a eficacității acestora, luându-se probe și de pe suprafețele pe care acestea au fost utilizate. Continuare în pagina 4 Curtea de Conturi a descoperit mari nereguli în curtea unei administrații locale din vestul țării Afaceri bizare cu bani publici la o primărie din județul Timiș Toamna trecută s-au numărat bobocii la Sânnicolau la Sânnicolau Mare, ei găsind o grămadă de nereguli mare, o echipă de inspectori ai Camerei de Conturi financiare în fieful primarului Dănuț Groza, așa cum Timiș a efectuat, în perioada 1 septembrie-21 octombrie rezultă și din procesul-verbal de constatare întocmit 2015, un audit financiar la primăria din cel mai vestic la finalul controlului oraș al țării. Auditorii n-au făcut degeaba drumul până Continuare în pagina 3 Se schimbă "buletinul" mașinii Autoturismele timișorenilor vor avea, din vara acestui an, cărți de identitate nou-nouțe, Registrul Auto Român (RAR) urmând să emită, începând cu 1 iulie, un alt tip de documente, conținând mai multe date despre autovehicul. Noul model de carte de identitate apare într-un ordin comun al miniștrilor transporturilor, internelor și finanțelor, acesta stabilind aic fi— un format "care conține o serie de rubrici noi, a căror introducere a fost impusă de necesitatea furnizării unor informații pentru unele autorități ale statului. Continuare în pagina 5 Distribuție de marcă la "Timișoara Airshow 2016" Va fi spectacol mare în văzduh pe data de de 21 mai, deasupra pistei celui mai mare aeroport din vestul țării, Timișoara Airshow 2016, tradiționalul miting aerian cu care sunt răsfățați, de la mic la mare, amatorii de acrobații aviatice, prezentând o "distribuție" dintre cele mai atractive. Continuare în pagina 2 Telefonul cititorului 0256/490145 este numărul la c dvs.,iar noi vom în HPSara KSM HC pmbebbm Titlurile zilei Pagina . Două echipe timișorene luptă pentru promovarea în elită I www.renașterea.rol Soarele răsare la 6,16 și apune la 20,48