Revista Economică, iulie-decembrie 1977 (nr. 26-52)

1977-07-01 / nr. 26

„Aș dori să menționez, încă o dată, că toate măsurile adoptate astăzi, inclusiv cele de ordin economic, se înscriu în orientările stabilite de Congresul al XMea, urmăresc înfăptuirea în viață a Programului partidului de făurire a societății socialiste multilateral dezvoltate.“ NICOLAE CEAUȘESCU 4 Miercuri, 29 iunie 1977, au luat sfârșit lucrările plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român și Consiliului Suprem al Dezvoltării Economice și Sociale, desfășurate sub președinția tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România. In încheierea lucrărilor a luat cuvîntul tovarășul NICOLAE CEAUȘESCU, secretar general al Partidului Comunist Român, Comitetul Central al Partidului Comunist Român și Consiliul Suprem al Dezvoltării Economice și Sociale și-au însușit in întregime aprecierile, orientările și sarcinile formulate de secretarul general al partidului. Dezbătind și aprobind documentele supuse plenarei, Comitetul Central al Partidului Comunist Român a adoptat hotărîri corespunzătoare. Plenara C.C. al P.C.R. și Consiliului Suprem al Dezvoltării Economice și Sociale a relevat rolul de prim ordin al secretarului general al Partidului Comunist Român, tovarășul Nicolae Ceaușescu, în inițierea și elaborarea acestui complex de măsuri care îmbrățișează principalele domenii ale vieții noastre economice, sociale și politice, ca de altfel in întreaga activitate de perfecționare continuă a organizării și conducerii societății noastre in actuala etapă a edificării socialismului, contribuția sa esențială la transpunerea concretă în viață a Programului partidului, a hotărîrilor Congresului al XI-lea. I. C.C. al P.C.R. a aprobat proiectele Planului național unic de dezvoltare economică și socială și Bugetului de stat pe anul 1978. Apreciind că orientările fundamentale ale planului și bugetului pe 1978 se înscriu pe linia Directivelor și obiectivelor hotârite de Congresul al XI-lea, plenara subliniază că prevederile pentru anul viitor asigură condiții pentru realizarea ritmurilor și proporțiilor stabilite pentru perioada 1976—1980, îmbunătățirea amplasării teritoriale a forțelor de producție și, pe această bază, progresul tuturor județelor țării, precum și accentuarea laturilor calitative ale întregii activități eco- Încheierea lucrărilor PLENAREI COMITETULUI CENTRAL AL PARTIDULUI COMUNIST ROMAN Numarul 26 • Vineri 1 iulie 1977