Revista Economică, ianuarie-iunie 1982 (nr. 1-25)

1982-01-08 / nr. 1

NICOLAE CEAUȘESCU — GINDIRE CREATOARE ȘI ACȚIUNE DINAMICA ÎN SLUJBA PROGRESULUI ȘI BUNĂSTĂRII — O concepție originală, de înaltă valoare teoretică și practică privind făurirea societății socialiste multilateral dezvoltate (I. Florea) — 3. — Gîndire creatoare și acțiune dinamică în slujba progresului multilateral al patriei — 4. — Dimensiuni novatoare în dezvoltarea economico-socială a României (D. Ciucur) — 4. — Contribuție prestigioasă la elaborarea politicii de pace și colaborare între popoare a României socialiste (P. Tănăsie) — 4. — Dezvoltarea economiei, coordonată fundamentală a asigurării independenței și suveranității naționale (V. Bozga) — 4. — O concepție originală cu privire la conducerea societății de către partid și la adîncirea democrației socialiste (M. Chioreanu) — 5 — Omul — scopul și rațiunea tuturor activităților economico-sociale (R. Crișan) — 5. — Contribuții de inestimabilă valoare la îmbogățirea teoriei și practicii construcției socialiste (M. Chioreanu) — 19. — O concepție cuprinzătoare asupra rolului presei în societatea socialistă (N. Ionescu) — 33. — Noua și importanta inițiativă de pace a tovarășului Nicolae Ceaușescu, a României socialiste, expresie a unei politici consecvente pătrunse de înalta grijă și răspundere pentru destinele civilizației umane (N. Chilie) — 45. 60 DE ANI DE LA CREAREA PARTIDULUI COMUNIST ROMÂN — Partidul Comunist Român — centrul vital al națiunii noastre socialiste (C, fisca) — 11 — Crearea Partidului Comunist Român, moment de răscruce în lupta de eliberare socială și națională, în dezvoltarea României noi (I, II) (M. Mușat) — 12, 13 — Dezvoltarea economico-socială a țării — componentă fundamentală a politicii partidului (L. Costinel) — 14 — Dezvoltarea economico-socială armonioasă a tuturor județelor țării (I, II) (D. Ciucur, C. Popescu) — 15, 16 — Creșterea eficienței — orientare esențială a politicii economice a partidului (B.G. Petrescu) — 16 — Creativitatea — un rol esențial în asigurarea progresului economiei (A. Floareș) — 17 — Accentuarea laturilor calitative în procesul dezvoltării — obiectiv fundamental al politicii partidului (M. Mehedințu) — 17 — Partidul Comunist, principala forță politică în lupta pentru libertate și dreptate socială, pentru făurirea orînduirii socialiste (G. Surpat) — 18 — Accentuarea laturilor intensive ale dezvoltării economiei românești (M. Popescu) — 18 — Ample mutații sociale sub impactul politicii economice a partidului (C. Enache) — 18 — Ridicarea nivelului de trai al întregului popor — țelul suprem al politicii partidului (G. Constantin) — 18 — P.C.R. în fruntea luptei pentru apărarea independenței, integrității și suveranității patriei (G. Unc) — 19 — O politică științifică de dezvoltare industrială a României (I, NI) (M. Părăluță) — 19, 20 — Problema agrară în concepția economică a partidului (S, Nica) — 19 — Accentuarea laturilor calitative în procesul creșterii economiei românești (V. Cornescu) — 19 — Creșterea productivității muncii — componentă fundamentală a dezvoltării (B.G. Petrescu) — 19 — Dezvoltarea armonioasă și sistematizarea teritoriului, opțiune cu importante implicații economicosociale (V. Dincă) — 19 — Canalul Dunăre-Marea Neagră (V. Ionel) — 19 — Perfecționarea continuă a organizării și conducerii activității economico-sociale (1, 11) (N. Oprea, D. Constantinescu) — 19, 20 — Amplitudinea socială a dezvoltării economiei românești (G. Horia) — 19 — Partidul Comunist Român — promotor consecvent al democrației socialiste (M. Neagu) — 19 — Conștiința socialistă — forță dinamizatoare a progresului (I. Florea) — 19 Participare activă la viața internațională, la afirmarea unor noi principii în relațiile interstatale (V. Duculescu) — 19 EDITORIALE — Mobilizarea eforturilor pentru realizarea obiectivelor primului an al noului cincinal (T. Melinte) — 1 — Vibrant și însuflețitor îndemn la realizarea programului de dezvoltare social-economică a țării (V. Dumitrache) — 2 — Poporul întreg, animat de cele mai alese sentimente de dragoste și înaltă prețuire își omagiază președintele — 5 — Participarea activă, responsabilă la realizarea unei înalte calități și eficiențe (A. Gheorghe) — 8 — Femeile, o importantă forță în înfăptuirea progresului economico-social al țării — 10 — Prețuirea muncii, stimulent pentru noi realizări — 14 — Sindicatele — puternică verigă a democrației noastre socialiste — 15 — Aniversare cu profunde semnificații contemporane (T. Georgescu) — 19 — Elan creator în munca pentru progresul multilateral al patriei — 20 — Marele forum democratic național al clasei muncitoare, al autoconducerii (C. Damian) — 26 — Amplu și mobilizator program pentru dezvoltarea economico-socială a patriei — 27 — Congresul al IX-lea al P.C.R., eveniment hotărîtor în viața poporului nostru (N. Ionescu) — 29 Supliment la Revista 19 ax ECONOMICA