Revista Generală de Comerţ şi Contabilitate, 1923 (Anul 12, nr. 1-3)

1923-01-01 / nr. 1

Fondatorii Revistei în 1908. Butculescu N. Subadministrator al Casei M. S. Regelui. Bohuş Lucian. Dr. în ştiinţe de stat. Eftimiu M . Bancher. Gheorghiu I. Contabil expert. Herbst Otto. Directorul Oficiului de vânzare al fabricilor de hârtie din ţară. Ilodos Ulpiu. Comisarul Guvernului la Banca Naţională a României. Negrescu C. I. Subdirector Soc. Locuinţe Eftine. Preşedinte N. Butculescu. — Sub-administratorul Casei Regale. Consilieri Arghir N. — Vice-Preşedinte. Director in Ministerul HiruriustH si ..mert. Blumenfeld S. Al. — Agentură şi import publicist. Drăgănescu P. — Banca Naţională a România. Enăchescu I. — Procurist şi şeful contabilităţei Banca Agricolă. Ioachim V. Al Vice-Preşedinte, industriaş, .Plopeanu G.,Secretar general al Teatrului Naţional. Spirescu G. Al. Fost director de bancă. Sersea Th Inspector Casa Centrală a Cooperaţiei. f Rasidescu St. 1. Fostpreşedinte al Corp. Abs. şcolilor sup. de com. f Rosen Isac. Fost contabil expert, fost profesor la şcoali com. „Cultura“. f Stanculescu I. V. Fost contabil şef la Banca Agricolă. Leonte G. — Banca Naţională a României. Marinescu Aurel,, Inspector fabrica de Chibrituri. Munteanu Al , comerciant. Negrescu C.. —Sub Director Socret. Comuna'ă locuințe ieftine. Popescu Gr. Al. — Director Banca Agricolă". Petrescu I. — Dela Banca Sindic. Agri- col Ialomița. Staia E. — Secretar, dela Banca Marmorosch Blank & Co. Teodoru A. Z. — Secretar general". Director, şi profesor la Şcoala Practică a Camerei de Comerţ. Vasilescu Alex..— Profesor. Comitetul Revistei: Arghir N., Butculescu N., Blumenfeld S. Al., Drăgănescu P., Enăchescu I., Ioachim V. Al., Leonte Gh., Marinescu Aurel, Morărescu Ştefan-Adina, Munteanu M, Negrescu C. A., Sorescu Al., Teodoru T. A., Vasilescu Alex. Director al Revistei, P. Drăgănescu-Brateş Prezentul număr sub îngrijirea a-lui P. Drăgănescu *** Corpul absolvenţilor Şcoalelor Superioare de Comerţ — Recunoscut persoană morală şi juridică prin Lege specială şi Decret Regal — — Sediul Palatul Camerei de Comerţ, Bucureşti — Filiale în oraşele principale din România Mare Comitetul Bucureşti Preşedinte de onoare: D. G. Bibicescu, Guvernator on. al Băncii Naţionale a României Membrii de Onoare Alesseanu Gh., Blank Aristide, Brătilă Mihail, Cioranu Corneliu, Coandă Gr., Clinceanu P. D., Constantinescu-Drancă, Cristescu Dem., I. Dumitrescu-Bârlad, Hodoş Ulpiu, Hurmuzache C., Iacobescu Spiridon, Neamţu C., Panteli Cristian Trancu Gr.-laşi, Staicovici Chr. D., Ştefănescu Alex. N., Zanne N., Zissu Alex. N. Toate articolele pentru publicare şi orice comunicări se vor trimete pe adresa Revistei generale de Comerţ şi Contabilitate, Palatul Camerei de Comerţ Bucureşti.