Revista Generală de Comerţ şi Contabilitate, 1924 (Anul 13, nr. 1-12)

1924-01-01 / nr. 1-2

Fundatorii Revistei în 1908. Butculescu N. Subadministrator al Casei M. S. Regelui. Bohuş Lucian, rin ştiinţe de stat. Eftimiu M G. Bancher. Gheorghiu I. Contabil expert. Herbst Otto. Directorul Oficiului de vânzare al fabricilor de hârtie din ţară. Hodoş Ulpiu. Comisarul Guvernului la Banca Naţională a României. Negrescu C. I. Subdirector Soc. Locuinţe Eftine. N. Butculescu. — Sub-administratorul Casei Regale. Consilieri Arghir N. — Vice-Preşedinte. Director în Ministerul de Industrie şi Comerţ. Constantinescu Dem. S. — Director B-ca Românească. Crida Ernest Comerciant. Drăgănescu P. — Banca Naţională a României. Casier. loachim, V. M. —[Vice-Preşedinte. Industriaş. Plopeanu G. Secretar general al Teatrului Naţional. Spirescu G. Al. Fost director de bancă. Sersea Th. Inspector Casa Centrală a Cooperaţiei. Rasidescu St. Fost preşedinte al Corp. Abs. şcolilor sup. de corn. f Rosen Isac. Fost contabil expert, fost profesor la şcoala corn. »Cultural. f Stăncutescu I. V. Fost contabil şef la Banca Agricolă. Ianculescu Gh. - B-ca Românească. Iosif S. Lazăr, Comerciant. Leonte G. — Banca Naţională a României. Marinescu Aurel, Inspector fabrica de Chibrituri. Munteanu M., comerciant. Negrescu C. I. — Sub-Director Societ. Comunală locuinţe ieftine. Petrescu I. — Profesor, Secretar. Teodora A. T. — Director şi profesor Şcoala Practică a Camerei de Comerţ. Vasilescu Alex. — Profesor. Secretar general Comitetul Revistei: Arghir N., Butculescu N., Blumenfeld N. R., Constantinescu S. Al., Drăganescu P., Ioachim V. Al., Marinescu Aurel, Galan Gh., Mladenatz N., Negrescu C. I., Sorescu AL, Teodora T. A., Vasilescu Alex. Director al Revistei, P. Drăgănescu-Brateş Prezentul număr sub îngrijirea d-lui V. M. Ioachim Corpul absolvenţilor Şcoalelor Superioare de Comerţ — Recunoscut persoană morală şi juridică prin Lege specială şi Decret Regal — — Sediul Palatul Camerei de Comerţ, Bucureşti — Filiale în oraşele principale din Rommânia Mare Comitetul Bucureşti Preşedinte de onoare , I. G. Bibicescu, Guvernator on. al Băncii Naţionale a României Membrii de Onoare Alesseanu Gh., Blank Aristide, Brătilă Mihail, Cioranu Corneliu, Coandă Gr., Clinceanu I. D., Cristescu Dem., I. Dumitrescu- Bârlad, Hodoş Ulpiu, Hurmuzache C., Iacobescu Spiridon, Neamţu C„ Pantei’ Cristian, Trancu Gr.-Iaşi, Staicovici Chr. D., Ştefănescu Alex. N., Zanne N., Zissu Alex. N. Toate articolele pentru publicare şi orice comunicări se vor trimete pe adresa Revistei generale de Comerţ şi Contabilitate, Palatul Camerei de Comerț Bucureşti.