Revista Generală de Comerţ şi Contabilitate, 1927 (Anul 16, nr. 1-12)

1927-01-01 / nr. 1

Fundatorii revistei în 1908: Butculescu N. Subadministrator al Casei M. S. Regelui. Bobur Lucian, Dr. în ştiinţe de Stat. Eftimiu Al. O. Bancher, Gheoghiu I. Contabil expert, Herbat Otto, Directorul Oficiului de vânzare al fabricelor de hârtie din ţară. Hodoş Ulpiu, Comisarul Guvernului la Banca Naţională a României. Negrescu I. C. Subdirector Soc. Locuinţe Eftine. Preşedinte N. Butculescu. — Sub-administratorul Casei Regale. Consilieri Arghir . — Vice-Preşedinte. Director în Ministerul de Industrie şi Comerţ. Constantinescu Dem. — Sub-Director, Banca Românească, Choda Ernest.— Comerciant Dragănescu P. Brateş —Joca Naţională a României, Casieloachim V. M., Vice-Presete.— Di-rector, Camera de Corner, Plopeanu O. Secretar general al Teatrului Naţional. Spirescu O. Al. Fost director de bancă. Sersea Th. Şef de serviciu Ministerul Comunicaţiilor. f Rasidescu St. I. Fost preşednte al Corp. Abs. şcolilor sup. de corn. f Rosenhac. Fost contabil expert, fost profesor la şcoala corn. „Cultura“. f Stănculescu IV. Fost contabil şef la Banca Agricolă. Ianculescu Gh. - Banca Românească /os// S. Lazăr. — Comerciant. Leonte O.—Banca Naţională a României Marinescu Aurel. — Inspector Fabrica de Chibrituri. Munteanu M. — Comerciant. Negrescu C. I. — Sub-Director, Societatea Comunală, locuinţe ieftine. Petrescu I. — Profesor, Secretar. Teodoru A. T. — Director şi profesor Şcoala practică a Camerei de Comerţ: Vasilescu Alex. Profesor. Secretar general. Comitetul Revistei: Arghir A., Butculescu N., Blumenfeld S. M, Constantinescu N. Drăganescu P. Brateş, Ioachim V. M., Marinescu Aurel, Galan Ath., Mladenatz Gr. Negrescu C.,Sorescu Al., Teodoru. A, Vasilescu Alex. Director al Revistei, P. Drăgânescu-Brateş Prezentul număr sub îngrijirea d-lui P. Drăgânescu-Brateş Corpul absolvenţilor Şcoalelor Superioare de Comerţ Recunoscut persoană morală şi juridică prin Lege specială şi Decret Rugal Sediul: Strada Teilor, 12, Bucureşti. Filiale în oraşele principale din România Comitetul Bucureşti Membri de onoare Alesseanu Gh., Blank Aristide, Brătilă Mihail, Cioranu Corneliu, Coanda Gr., Ctinceaiu I. D., Crisescu Dem., I. Dumitrescu-Bârlad, Hodoş Ulpiu, Hurmuzache C., Iacobescu Spiridon, Neamţu C., Panteli Cristian, Gr. Trancu-Iaşi, Staicopick Chr. D., Ştefănescu Alex. N., Zanno N., Zissu Alex. N. Abonamentel 200 Lei pe an Pentru membrii Corpului Contabililor, Şcoalelor Superioare de Comerţ cum şi pentru Bănci Populare , pentru Societăţi, Bănci şi instituții particulare- 400 Lei. Străinătate 600 Lei. Preţul unui număr vechi 40 Lei.