Revista Generală de Comerţ şi Contabilitate, 1928 (Anul 17, nr. 1-3)

1928-01-01 / nr. 1-2

Fondatorii Revistei în 1908. Butculescu N. Administrator al Casei M. S. Regelui. Bohuş Lucian, Dr. în ştiinţe de stat. Eftimiu M. G. Bancher. Gheorghiu I. Contabil expert. Herbst Otto. Directorul Oficiului de vânzare al fabricilor de hârtie din ţară. Hodoş Ulpiu. Fost comisarul Guvernului la Banca Naţională a României. Negrescu C. I. Subdirector Soc. Locuinţe Eftine. Preşedinte N. ZîwfcMZesctt« Administratorul Casei Regale. Consilieri Arghir N. — Vice-Preşedinte. Director în Ministerul de Industrie şi Comerţ. Constantinescu Deni. Sub-Director Banca Românească. Crivda Ernest Comerciant. Drăgănescu P. Brateş.—Banca Naţională a României. Ioachim V. M. — Vice-Preşedinte. Director Camera de Comerţ. Plopeanu G. Secretar general al Teatrului Naţional. Spirescu G. Al. Fost director de bancă. Sersea Th. Şef de serviciu Ministerul Comunicaţiilor. f Rasidescu St. I. Fost preşedinte al Corp. Abs. şcolilor sup. de com. f Rosen Isac. Fost contabil expert, fost profesor la şcoala com. „Cultura“. f Stănculescu I. V. Fost contabil şef la Banca Agricolă. Ianculescu Gh. — Expert contabil Iosif Lazăr, Comerciant. S. M. Blumenfeld, comerciant. Marinescu Aurel, Inspector principal R. M. S. Fabrica de Chibrituri. Munteanu M. comerciant. Negrescu C. I. — Sub-Director Societ. Comunală locuințe eftine. Petrescu I. — Profesor, Secretar. Teodoru A. T. — Director şi profesor Școala Practică a Camerei de Comerț. Vasilescu Alex. — Profesor, Secretar general. Comitetul Revistei: Arghir N., Butculescu N., Blumenfeld S. M., Constantinescu N. R., Drăgănescu P. Brateș, Ioachim V. M., Marinescu Aurel, Galan Ath., Mladenatz Gr., Necşa T., Negrescu C.I., Sorescu Al., Teodoru T. A., Vasilescu Alex. Director al Revistei P. Dragănescu-Brateş * * * Corpul absolvenţilor Şcoalelor Superioare de Comerţ Recunoscut persoană morală şi jurid. prin Lege specială şi Decret Regal — Sediul: Str. Teilor 12, Bucureşti — Comitetul Corpului: Membrii de Onoare Prof. Alesseanu Gh., Blank Aristide, Cioranu Corneliu, Coandă Gr., Clinceanu I. D., Cristescu Dem., I. Dumitrescu-Bârlad, Hodoş Ulpiu, Hurmuzache C., Iacobescu Spiridon, Neamţu C., Pantele Cristian, Gr. Trancu-Iaşi, Staicovici Chr. D., Ştefănescu Alex. N. Zanne N., Zissu Alex. N. Abonamentul lei 500 anual pentru Instituţiuni şi societăţi. Lei 400, pentru particulari. Lei 200 pentru membrii Corpului Contabililor şi Bănci Populare. UN EXEMPLAR 40 Lei. Institutul de Arte Grafice «TIPARUL ROMANESC» Str. Sărindar, 22.