Rondul, octombrie 1993 (Anul 1, nr. 189-214)

1993-10-14 / nr. 200

Sigili *** ' ■ ASTAZI INTILNIRE La sediul Consiliului Județean Sibiu, va avea loc întîlnirea conducerii consiliului cu reprezentanții asociației „SOLIDARI tTE 35“ din (Franța). întîlnirea Rennes are drept scop întărirea relațiilor de prietenie începute în 1990, precum și găsirea unor noi posibilități de dezvoltare a lor. DJ SHUT INTENT» „Foarte curînd va lua ființă Banca Garitas, apoi vom crea super-market-uri în mai multe orașe din țară, dar nu vom mai deschide, în acest an filiale ale societății noastre în nici un județ", a declarat dl. Ioan Stoica patronul celebrului joc de întrajutorare după conferința de presă din 10 octombrie de la Cluj. Jobet 93" După ce premiul Nobelpentru literatură a fost atribuit d-nei Toni Morrison, altor doi americani li s-a atribuit premiul pentru economie. Este vorba de profesorii Robert W. Vogel (Chicago) și Douglas North (Saint Louis). Juriul din Stockholm a apreciat contribuția lor la înnoirea cercetării istoriei economiei. ----------------------------------------------------________ Astăzi, circuitul de întrajutorare „Caritas“ Cluj va continua plățile pentru cei care au depus banii pe data de 29 iunie. Caritas — Brașov va expedia cîștigurile mandatelor cuprinse între 54 614—55 514 și va plăti chitanțele de la 112 211 la 114 160. • In timp ce „Exicon“ dă vina pe dl. Hulea și dl. Hulea pe „Exicon“, strada Teclu rămîne neterminată In timp ce dl. Ovidiu Hulea, directorul Agenției de Drumuri și Poduri a declarat că nu a preluat amplasamentul de la firma „Exicon“ pentru că la probele efectuate de regia „Romgaz“ s-a constatat o scăpare de gaz la un segment de conductă, cele cinci persoane care priveau visătoare la deplasarea unui utilaj că transporta o conductă le au declarat între două țigări că:„drum firii puteau să intre încă de tuni să lucreze. Noi am terminat conform planificării, tronsonul pînă la societatea „Cochet“. Pînă acum nu au apărut nici utilajele nici drumurii. Nu au de ce să arunce vina pe noi“. Dl. Hulea ne-a anunțat că astăzi la ora 10, edilii orașului se vor întîlni, din nou pe strada Teclu, pentru o nouă tentativă de încheiere a procesului verbal de predare a amplasamentului celor de la drumuri. In timp ce societatea „Exicon“ și Agenția de Drumuri și Poduri aruncă vina una pe alta, ziua de 1 noiembrie se apropie, iar strada nuu este finalizată. După cum stau lucrurile, se pare că primul autoturism va lăsa urme pe asfaltul străzii Teclu, la un alt „1“ care sperăm totuși să facă parte din calendarul acestui an. Cea mai elocventă concluzie ni s-a părut tot cea a d-nului Gravu, locuitor al străzii care a afirmat: „cred că ne mai țin un an în halul ăsta!“. Eugen COSMA Radu ANDRONE N. Teclu Strada Teclu rămîne încă în așteptare. Un proces de rezonanță După reușita procesului cu Nicu Ceaușescu, doamna avocat Paula Iacob revine la Sibiu. De data aceasta ea pledează pentru doi cetățeni germani Hans Willems și Stephan Fiedler, implicați în traficul ilegal de mașini din Germania. Ne așteptăm la dezvăluiri spectaculoase din lumea sportului, au fost pomeniți celebrii Bucur Bogdan, Ilie Dumitrescu și se presupune și implicarea altor suspuși. Referitor la dosar, doamna Paula Iacob, a declarat: „Este destul de străveziu și tras de păr. Cu privire la fabricarea actelor de înmatriculare se invocă niște motive absolut copilărești și anume că au fost folosiți niște elevi practicanți. Vreau să întreb dacă la Sibiu nu s-a auzit de expertiza grafologică“. Faptul că Misch Sievert „capul“ afacerii se află inexplicabil în libertate, a fost exploatat de doamna Paula Iacob, care a cerut ca și cei doi cetățeni germani, închiși la Aiud, să fie puși în libertate sub control judiciar. Doamna Iacob cererea și-a argumentat și cu faptul că unul dintre cetățenii germani este grav bolnav de inimă. Ca și la prima înfățișare cererea doamnei avocat s-a lovit de părerea dl procuror Gheorghe Ionică, care fără să amintească nimic de Sievert a considerat că cei doi cetățeni germani, trebuie să rămînă închiși. Argumentele doamnei Iacob au fost spulberate cu afirmațiile de procuror că „boala de inimă este o „boală a vîrstei“, că tratamentul medical din penitenciar era bun și pe vremea odiosului și că nu sîntem noi influențați de București“ (va urma) Eugen COSMA Față în față: Misch Sievert și Paula Iacub. I Se vad zgîrie norii? După o seară de infern cu „Diavolii roșii“ ai echipei belgiene, victoria cu 2—1 ne-a aruncat în al șaptelea cer. Jocul foarte rapid și aspru al ambelor echipe ne-a ținut cu sufletul la gură pînă la ghiuleaua lui Ilie Dumitrescu din minutul 84, care a mai ridicat ceața de pe zgîrienorii din America, cu încă un punct de la galezi care i-au bătut la Cardiff pe ciprioți CU 2—0, ajungem să ne pozăm anul viitor, cu Statuia Libertății. 1.BELGIA 8 3 4 118- 9 10 5.CIPRU: 9 21 6 8-155 9 70 2 lß- 5 s1 2.ROMÂNIA a 9 fi 1 2 27-11 13 3.ȚARA GALILOR .f‘ ■ 9 5 22 18-10 12 4.CET A-SLOVACIA 10 0 0 10 133- 0 Mai sunt de disputat meciurile: Cipru — Cehia-Slovacia; Țara Galilor — România; Belgia — Cehia-Slovacia. 6.FEROE