Rondul, octombrie 1994 (Anul 2, nr. 495-520)

1994-10-14 / nr. 506

NAȚIONAL EVENIMENT • Nume noi pe lista corupție! • O bombă cu efect electoral DIVERSE SPORT (pag. 2) • Cum se poate evita holera? (pag. 3) • Viitorul primar al Sibiului ar putea fi Nicu Ceaușescu? (pag. 4) (pag. 6) * • • „Niculescu este bun de joc pentru Dinamo“ (pag- 7) ANUL II • Vineri, 14 octombrie 1994 • 8 PAG. 100 LEI știut S-au scumpit ouăle la 175 lei bucata Noul preț la ouăle comercializate de societatea SIBAVIS (Viile Sibiului) este de 175 lei/ bucata. Acesta este valabil din 12 octombrie „dar acest preț nu este definitiv“, ne-a informat directoarea societății, d-na Paraschiva Ștefăniță, Când exista fluctuații cuîn funcție de puterea de cumpărare a clienților și de cheltuielile de producție. Există fluctuații ale prețului și la produsele oferite, de diversele societăți avicole însă, această scumpire indică tendința ascendentă a prețului. C.R. La aniversarea a trei ani de la prima emisie a Radio-Televiziunii Sibiu Soția primarului tort pentru 150 zeci de mașini aparținând oficialilor și oamenilor de afaceri invitați la recepția oferită de proprietarul Radio-Televiziunii Sibiu (RTS), dl Aurel Ploiaș cu ocazia sărbătoririi a trei ani de la prima emisie radio, au defilat miercuri seara prin fața intrării clubului de noapte „Transilvania“. Garoafele oferite invitaților la intrare n-au risipit complet înțepeneala caracteristică debutului unor astfel de întâlniri informale și, probabil, bârfe ușoare și comentarii caustice dar discrete au pigmentat atmosfera la mese. Emoțiile tinerilor angajați ai RTS care s-au perindat la microfon, urându-le invitaților „Bun venit“ au captat, însă, curând atenția, iar frumusețea unora dintre realizatoare, a stârnit admirația bărbaților prezenți în sală. Demonstrând o formă fizică de invidiat, după problemele de sănătate pe care le-a avut în această vară, dl prefect Traian Muntean a deschis „balul“ invitându-și soția la dans încă de la prima melodie. (Amănunte în pag. 8). a câștigat un de persoane Biletul care i-a adus doamnei Victoria Șerbu râvnitul tort, a fost extras din urnă chiar de soțul dânsei, dl- Sorin Șerbu (în imagine) Se majorează „întreținerea“ la bloc . Costurile tuturor serviciilor oferite sibienilor care locuiesc la blocuri, denumite generic „cheltuieli de întreținere" vor fi în această iarnă cu 35 —50 la sută mai mari decât în iarna precedentă. (Amănunte în pag. 3) Probleme financiare pentru pensionari Toamna pare să fie cea mai dificilă perioadă pentru pensionari dacă avem în vedere că odată cu luna septembrie, împrumuturile solicitate Casei de Ajutor Reciproc pentru Pensionari (CARP) au crescut cu 17 milioane de lei, în speranța obținerii unui sprijin financiar pentru aprovizionarea de toamnă, 500 de pensionari, membri ai C.A.R P., și-au depus cererile, așteptând soluționarea lor pozitivă. 150 dintre acestea, în valoare de nouă milioane de lei, au fost aprobate de Consiliul de Conducere și Administrație, luni, 10 octombrie, iar alte 160 de cereri în valoare de 12 milioane de lei vor fi discutate la începutul săptămânii viitoare. Radu ANDRONE Eie își vor la ședința de loi a plenului Camerei Deputaților, s-a adoptat în procedură de urgență, proiectul de lege pentru aprobarea Ordonanței Guvernamentale nr. 63/1994, privind actualizarea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile și instituțiile publice. Cu această ocazie s a votat un amendament prin care consiliile locale județene și locale sunt autorizate să aprobe, prin hotărâri adoptate cu două treimi din numărul membrilor, normativele de cheltuieli de protocol și de dotare cu autoturisme și carburanți necesari consumului lunar (După ROMPRES) Consiliile județene și-au impus punctul de vedere in fața Guvernului stabili singure cheltuielile de protocol. "Dreptul persoanei de a avea acces la orice informație de interes pure nu poate fi îngrădit." CONSTITUȚIA ROMÂNIEI Surprindă moartea singură Inrădiri. O tânără a fost violată de patru necunoscuți . O tânără de 19 ani, a fost violată în pădurea din Cisnadioara de patru necunoscuți, în urmă cu trei nopți. D.M.C., victima celor patru obsedați, nu a putut însă spune ce căuta la o oră atât de târzie (ora două din noapte) în acel loc pustiu. Poliția a pus până acum mâna pe unul dintre violatori și anume Cristian Ștefan Cioflan, zis „Cristi Grasu" din Caracal. Cercetările pentru găsirea celorlalți trei făptași continuă. M.G. 66 de victime într-un avion Toate cele 66 de persoane aflate la bordul avionului Fokker — 28 și-au pierdut viața după ce aparatul, care efectua o cursă de la Islamabad la Teheran, s-a prăbușit miercuri noaptea, lângă satul Tar, de la poalele unui masiv muntos, din apropierea localității Natanz (240 km sud de capitala iraniană). Organizația aviației civile din Iran a anunțat că au murit toți cei 59 de pasageri și șapte membri ai echipajului. (ROMPRES) Contoare mai precise pentru gaz metan . După ce au fost schimbate deja 3 000 de conj ltoare defecte și celelalte 127 300 de contoare mânești cu o precizie roda 0,4 mc/oră, ce măsoară gazul metan consumat în Sibiu, vor fi înlocuite cu altele, de producție germană și italiană, a căror precizie de măsurare este de 0,04 mc pe oră. „întreținerea acestora va costa în continuare 105 lei", ne-a declarat dl Emil Sbârcea, maistru în cadrul Compartimentului AMC, din cadrul Exploatării Gaze Naturale Sibiu. R.A, (fost POPA LUCA) str. 9 Mai é nunți • botezuri [UNK] mese organizate