Rondul, septembrie 1998 (Anul 6, nr. 1608-1633)

1998-09-09 / nr. 1615

ANGIE EVERHART ARE NEVOIE DE 4 ORE PENTRU TOALETA DE DIMINEAȚĂ Păr roșu ca semaforul și farduri tari pe față. Top-modelul Angie Everhart (29 ani) a fost surprinsă de ziariști în timpul filmărilor de la Varșovia, la pelicula “Gun blast vodka”, ce va apare pe ecrane în primăvara lui ’99. Angie mărturisește: “Culoarea părului e originală. Eu sunt un amestec de irlandeză, germană și indieni Cherokee. Prietenii m-au poreclit un cap de morcov>>.Trebuie să mă îngrijesc. Dimineața am nevoie de 3 ore la baie și o oră pentru a-mi alege îmbrăcămintea.” Ce slăbiciuni are Angie? “Sunt total încântată de prințul Alben de Monaco? îmi place, dacă s-ar putea, să mănânc tot timpul, dar am deja câteva kg. în plus, așa că...” Ea are un terrier, Jack, care-și primește mâncarea în locul în care au șezut cândva Silvester Stallone (52 de ani) și Kevin Cosmer (43 de ani). Biserica baptistă cere demisia lui Clinton Bill Clinton a primit o nouă lovitură, luni, când propria biserică i-a cerut să demisioneze, după scandalul Lewinsky. Reverendul Paige Patterson, șeful Convenției baptiste, i-a spus că trebuie să demisioneze “înainte de a corupe toți tinerii”. A fost “un pumn zdrobitor” pentru Clinton, care merge regulat la biserică și căruia îi place să invoce numele lui Dumnezeu în dis-Clinton, membru al Bisericii baptiste din Little Rock, Arkansas, l-a invitat pe Pe pentru tradiționala rugăciune de dimineață, însă acesta i-a cerut președintelui să renunțe la funcția sa “de dragul națiunii” și să caute iertarea pentru păcatele personale”. El a adăugat: “Dacă se va căi și va crede în Iisus ca în Mântuitorul său, poate fi iertat și poate afla ce este, cu adevărat, viața”. Acest atac a fost momentul cel mai crunt pentru Clinton, de când fostul său prieten, senatorul Joseph Lieberman l-a făcut “imoral” în fața Congresului american. Program TV-Satelit Publicitate Divertisment MIERCURI 9 septembrie 1998 Pag. 9 Romy Schneider -“întregii viață “Cred că mama mea a avut o aventură cu Hitler” Ea a fost “Sissi”, apoi a avut o aventură amoroasă cu Alain Delon și a plecat în Franța, devenind vedetă internațională. Romy Schneider (1938-1982) era modelul feminității germane, când s-a întâlnit, în decembrie 1976, cu “caustica” de la EMMA - Alice Schwarzer (55 de ani). Cele două prietene au povestit o noapte întreagă, au râs, au plâns, Romy avea accese de furie, apoi brusc cădea în melancolie. Ea și-a deschis sufletul povestind despre amanții ei, despre părinți, despre frica ei și despre nesiguranța zilei de mâine. Alice a înregistrat totul, iar, după 16 ani de la moartea lui Romy, a editat o biografie a frumoasei actrițe. R. Schneider despre tatăl ei vitreg: “A încercat să doarmă cu mine și asta nu o dată”. Apoi, Romy precizează că odată a izbucnit strigând: “Dacă nu te potolești, îi spun mamei ce mi-ai făcut atunci în dormitor!” Despre mama ei: “Cred că mama mea a avut o aventură amoroasă cu Hitler. Hitler urmărea frecvent prin anii ’20 spectacolele de teatru în care juca mama lui Romy, Magda, și îi trimitea buchete de flori la cabină!” Despre bani. Toți prietenii ei au profitat de mărinimia cu care cheltuia banii, chiar și tatăl vitreg. Alain Delon a fost singurul care plătea consumațiile. După moartea sa, nici unul din iubiți nu a vrut să-i plătească datoriile, iar Romy lăsase datorii mari. Despre frica ei de a fi considerată naivă. Primul ei soț, Harry Megen, afirmă că Romy a fost proastă și incultă. Romy a suferit groaznic din această cauză, având mai multe tentative de sinucidere. Despre alcool și somnifere. Alături de Delon, Romy a devenit o alcoolică, cu Megen s-a obișnuit să înghită narcotice, în stare semi-adormită, Meyen renevea toată ziua, gol, în pat, iar Romy era, bineînțeles, alături de el. Despre întâlnirea cu Heinrich Boli. Romy juca rolul principal în filmul realizat după romanul lui Boli “Fotografie de grup cu dame”. Ea aude că Boli și-ar fi dorit o altă actriță pentru rolul principal și este profund decepționată. Vrea să se întâlnească cu Boli, dar mai întâi o sună pe Alice Schwarzer și o întreabă dacă nu merge cu ea, pentru că îi e teamă de reacția lui Boli. Romy aduce vin și agitația i se citește pe față. Timp de două ore l-a ascultat pe Boli fără să scoată vreun cuvânt. Ulterior, Romy a declarat: “Am petrecut cu Boli una dintre cele mai turbate nopți de dragoste din viața mea!” Despre bărbați: “Eu am nevoie de putere, de un bărbat care mă va face să îngenunchez în fața lui. Până acum, toți au fost molatici. Pe mine ar trebui să mă ia un bărbat puternic, să mă strângă până la strivirea oaselor. Dar oare există un asemenea bărbat?” Alice Schwarzer: “Relațiile intime ale lui Romy nu au avut aceeași intensitate. Ori învingea și-i copleșea pe bărbați, ori era răpusă de ei. Așa încât rămânea cu unul dintre ei sau renunța încet - încet. (Din cartea “Romy Schneider - Mit și viață”) Despre viața ei “sălbatică” cu Alain Delon. Singuri nu erau niciodată. Alain era mereu însoțit de prieteni și prietene, lucru ce o deranja enorm pe Romy. A încercat mereu să schimbe situația, să “spargă” orgiile sexuale în grup ale llui Alain. Odată i-a spus mamei ei: “aici facem dragoste toți laolaltă, bărbați și femei. Nu-i minunat, mami?” Tommy Lee e liber Pamela își vrea soțul înapoi Soțul Pamelei Anderson, TOMMY LEE-35 de ani, e din nou liber. El a declarat: “A fost iadul pe pământ.’Trei luni a stat arestat și i-au mai rămas 3 ani cu suspendare. Toată lumea stă la pândă: “Când va sta frumoasa Pam din nou în brațele lui?” Se pare că blondina din Baywatch își vrea soțul înapoi. Prietenii spun că “ea încă îl mai iubește!” Primul pas spre nemurire Un om de știință vrea să se doneze. Acest bărbat se “bucură” de pe acum că ar putea avea un frate geamăn. Unica diferență între ei: acesta va fi cu 70 de ani mai tânăr. Medicul Richard Seed (69 ani) din Chicago vrea să se doneze singur. El vrea să creeze o copie genetică a propriului “eu”. “Pentru mine ar fi primul pas spre nemurire”, declară Seed, care conduce o clinică de donare și deține trei licențe de la Universitatea Harvard. Soția sa, Gloria, urmează să primească embrionul, rezultat dintr-o celulă de-a savantului și ovule de la un donator. Cam așa-și închipuie el că vor decurge lucrurile. Sub microscopul ultrasensibil din laborator, va urma separarea embrionului feminin, printr-un sistem special de absorbție. Acesta va fi implantat într-o celulă obținută de la Seed. Astfel, celula va fi completă. Ca să devină embrion, trebuie să se dividă, lucru ce va fi realizat de specialiști în donare, cu hormoni sintetici, în laborator. Apoi, embrionul va fi implantat în uterul femeii adoptive. Și aceasta va fi alimentată cu hormoni. La donarea oii Dolly, cercetătorii au făcut 300 de experimente, până au reușit. Dr. Speed mărturisește: “Sunt sunat de mii de părinți care au copii bolnavi incurabil. Toți mă roagă să le donez copiii. Voi experimenta aceste cereri în următorii doi ani”. Dacă Congresul american îi va interzice experimentele, dr. Seed intenționează să emigreze în Mexic. Profesorii britanici se tem de Generația bebelușilor Spice însărcinatele Spice Girls dori să-și copieze idolii și să aibă cuți de adolescente”, spune pre telor impresionabile și le poate Scary și Posh ar putea provoca copii pe cont propriu. ședința Asociației conducerii determina să fie mai puțin preo creștere importantă a sarcii în Marea Britanie, se în liceelor ocupate de contracepție”. nilor în rândurile elevelor, înregistrează cea mai mare rată a Secretarul general al asoci- Victoria așteaptă bebelușul vertizat ministerul britanic al sarcinilor la vârsta adolescenței, altei, John Dunford adaugă vedetei de fotbal David Beckînvățământului din Europa. Ne temem că acesta imaginea celor două Spiceham, iar Mel B. este însărcinată Profesorii se tem că fanii lui fenomen va conduce la o ge- Girls necăsătorite și însărcinate de dansatorul Jimmy Gultar. Mel B. și Victoria Adams vor nerație de bebeluși Spice, năsare influență asupra adolescen- /•