Rondul, iulie 1999 (Anul 7, nr. 1860-1886)

1999-07-21 / nr. 1877

RONDUS miercuri, 21 iulie 1999 pag. 7 Primul centru de călărie de agrement s-a deschis la Sibiu De câteva zile, s-a deschis, la Sibiu, mai precis în Turnișor, pe strada Stăvilarului nr.64, primul centru de călărie de agrement. Acest centru beneficiază de sprijinul a doi specialiști - instructori de echitație, care sunt de altfel și proprietari, Diana Chiriță și Aurel Lăpăduș, precum de un număr de opt cai tineri specializați în agrement. „Am hotărât să deschidem acest centru de echitație, pentru a continua o tradiție existentă deja la Sibiu, principalul scop fiind agrementul și lecțiile de călărie pentru oricine, indiferent de vârstă. Ne vom orienta și spre latura sportivă, dar numai de la anul, acest sezon fiind deja compromis . Suntem în tratative avansate cu CSU Sibiu, club la care dorim să ne afirmăm și pe care să-l reprezentăm, la anul, în competiții. Avem nevoie de așa ceva, deoarece la începutul anului am concurat pentru Oradea, dar am hotărât că nu este normal ca sportivii valoroși ai Sibiului să reprezinte Oradea sau alte orașe. Avem cai tineri, în formare și, de la anul, cred că vom avea și primele rezultate pe plan sportiv. Deocamdată, însă, repet, ne profilăm pe agrement, oricine fiind binevenit. Ne-am gândit, deocamdată, la un program de 10 ședințe, în urma cărora oricine va ști să călărească, să stăpânească cu siguranță un cal, fiind apt pentru antrenamentul pe câmp, în formație“, ne-a declarat Aurel Lăpăduș. Așadar, de acum înainte, oricine, indiferent de vârstă, poate apela la serviciile celor doi instructori de echitație, zilnic, la centrul de pe str. Stăvilarului sau pentru mai multe informații se poate adresa la telefon 23.37.77 (Aurel Lăpăduș) sau 23.34.37 (Diana Chiriță).Ciprian SAVA FOTBAL Liga Campionilor, turul 1 preliminar: programul manșei a 2-a Astăzi, se vor disputa meciurile manșei secunde Kapaz Ganja (Azerbaidjan) - Sloga Jugomagnat din primul tur preliminar al Ligii Campionilor, în (Macedonia) (0-1) urma acestei faze, reprezentanta României, Rapid Flora Tallinn (Estonia) - Partizan Belgrad (IugoslaviaX 0-6) București, va afla numele adversarei pe care o va în Haka (Finlanda) - HB Torshavn (Faroe) (1-1) tâlni în turul doi, aceasta fiind probabil Skonto Riga. Skonto Riga (Letonia) - Jeunesse d’Esch Programul partidelor și scorurile înregistrate în (Luxemburg) (2-0) prima manșă: Zimbru Chișinău (Moldova) - St. Patricks (Irlanda) (5-0) Glentoran Belfast (Irlanda de Nord) - Litex FC Valletta (Malta) - Barry Town (țara Galilor) (0-0) ,ILoveci (Bulgaria) (0-3) Tsement Erevan (Armenia) - Jalghiris Vilnius SK Tirana (Albania) - Vestmannaeyjar (Islanda) (0-1) (Lituania) (0-2) Magazinul în care tu și familia ta puteți cumpăra articole de sezon la prețuri fără concurență! Calitatea și bunul gust se numesc * Program zilnic: 9-19, și sâmbătă 10-14 S.C.SCHUNN SERVICE s.k.l. reparații auto, mecanice și electrice test motor piese de schimb auto, import vânzări auto noi și second-hand - programe de finanțare leasing Promptitudine și seriozitate în perioada 15 iunie-30 iulie schimbul ei GRATUIT Sibiu, DN 1 - Intrarea Șelimbăr Tel Fax: 069-22.96.49. x . Fotbal. Mecan de pregătire Șoimii Compa - Chimica Târnăveni 3-1 (2-0) Ieri, Șomii Compa a susținut o nouă partidă de verificare, în compania divizionarei B, Chimica Târnăveni. Elevii antrenorilor Dan Călinescu, Dan Mihăilă și Cornel Ștef au demonstrat încă odată că, prin jocul pe care îl practică se ridică mult peste nivelul diviziei C. Sibienii au dominat jocul de la un capăt la altul, reușind în final să se impună cu scorul de 3-1, la pauză, 2-0. Scorul a fost deschis repede, în minutul 3, Trifu reluând în gol o minge degajată de Popșor. După numai cinci minute, la o combinație Trifu- Tarcea, primul este faultat în careu și penalty-ul este transformat de Tarcea, 2-0, în minutul 25 scorul putea fi majorat, însă Tarcea, retează un penalty, în repriza secundă, oaspeții reduc din diferență, în minutul 65. Lovitură liberă, lateral dreapta, din marginea careului, Tudose reia cu capul în colțul scurt, 2-1. Sibienii refac diferența de două goluri, zece minute mai târziu, prin Marinac, acesta introducând balonul în plasă, din fața porții goale, însă autorul moral al golului a fost Huzoaică, tânărul atacant „furându-i“ mingea portarului advers, pasându-i lui Marinac. Următoarea partidă a „șoimilor“ va fi vineri, cu Gaz Metan Mediaș. Șoimii: Popșor - Popușoi, Mărginean, Comăniciu, Turcu, Popa - Ștef, Tarcea, Scridon - Trifu, Munteanu. Au mai intrat: Pampea, Dangal, Huzoaică, Marinac, Floare, Brumar, Rădulescu, Bujac, Antr. D. Călinescu, D. Mihăilă, C. Ștef. Chimica, Chebuțiu - Cucerzan, I. Andrei, Florea, C.Andrei - Maier, Ștefan, Marcadonatu, Olah - Pustai, Voiculescu. Au mai intrat: Bicheși, Dumitru, Olteanu, Curticăpean, Tudose, Râtea, Antr. N.Babeti, F. Dobrin Teodor BOANITĂ C.S.U. Mecanica - Gaz Metan Mediaș 3-5 (1-1) Ieri, pe „Obor“, s-au întâlnit formațiile C.S.U. Mecanica și Gaz Metan Mediaș. Disputată pe durata a două reprize a câte 65 de minute, partida a dat câștig de cauză divizionarei B. Mult mai experimentați, medieșenii s-au impus cu scorul de 5-3, la pauză 1-1. Au marcat pentru gazde Marcu, Forgaci și Ganță, iar pentru elevii antrenorului Jan Gavrilă, Boar și Pătru, câte două goluri, Hanc și Gabor. Gaz Metan: Roșca - Ștefan, Lungu, FI. Șomfalean, Grigore Callo, Hanc, Boruncoi, Vitan - CI. Șomfalean, Găldean. Au intrat în repriza secundă Filip, Ciurar, Sorie, Zon, Voica, Zotta, Gabor, C. Lungu (Buzoianu), Moldovan, Boaru, Pătru, C.S.U.: Mihăescu - Sabău, Popența, Avram, Mierluț, Damian - State, Barbu, Budăi - Cofaru, Marcu. Au mai intrat Palenciar, Stănesc, Ganță, Farcaș, I. Gheorghe, Forgaci, Mureșan, Banciu, Mățău. Astăzi, C.S.U. va juca la Mârșa, cu Mecanica, în timp ce Gaz Metan se va deplasa la Câmpia Turzii. T. B. Astăzi, de la ora ÎS F.C. Inter - A.S.A. Tg. Mureș Astăzi, de la ora 11, pe stadionul „Mu- continuare accidentat, iar liberoul municipal“, F.C. Inter va susține prima parcian Cotora, absent la jocul de la Brașov uidă din dubla manșă cu A.S.A. Tg. cu Metrom, este incert în urma accidentureș. Antrenorii Adrian Văsâi și Violării la umăr, din urmă cu o săptămână, rel Jurcă nu vor putea conta pe Galea, în T.B. Amendă simbolică pentru organizatorii Coupe du Monite Comisia Europeană îi va amenda pe organizatorii ediției de anul trecut a Cupei Mondiale pentru favorizarea suporterilor locali în distribuirea biletelor la meciurile turneului final din Franța. Forul de la Bruxelles a precizat că suma „nu este de ordinul milioanelor“, deși prejudiciul adus fanilor din afara Franței a fost unul însemnnat, însă a precizat că nu va mai tolera asemenea discriminări. Recent, Comisia a aprobat sistemul de împărțire a biletelor pentru Campionatul European de anul viitor, programat în Belgia și Olanda. ^ Eurosport 9:30 Golf: Campionatul Veteranilor PGA - Reluare 10:30 Ciclism: Turul Franței - rezumatul etapei de ieri - reluare 12:30 LIVE Ciclism: Turul Franței 18:30 Ciclism: Turul Franței - rezumat 19:15 LIVE Fotbal: Campionatul European de juniori U-18 21:00 Sporturi cu motor: Emisiunea ‘Start Your Engines’ - reportaje 22:00 Ciclism: Turul Franței - rezumat 00:00 Grand Touring: Campionatul FIA GT, cursa de la Zolder, Belgia - reportaje 01:00 Tenis: Turneul ATP de la Stuttgart, Germania - decalat 02:00 Sporturi cu motor: Emisiunea ‘Start Your Engines’ - reluare 02:30 ÎNCHIDEREA PROGRAMULUI ♦