Rondul, ianuarie 2002 (Anul 10, nr. 2616-2636)

2002-01-15 / nr. 2622

Nr. 2622, marți, 15 ianuarie 2002, anul X, 12 pagini, 3000 lei e-mail, rondul@rdslink.ro Aleșii sunt luați la bani mărunți Scandalul declanșat la nivelul Consiliului Local al Capitalei i-a pus pe gânduri pe reprezentanții Guvernului în teritoriu. Astfel, Prefectura Sibiu va trebui să dea curs solicitării primului ministru, Adrian Năstase, cu privire la verificarea declarațiilor de avere ale fiecărui consilier. Această inițiativă face parte din programul anti-corupție, declanșat de Cabinetul Năstase, program care, potrivit spuselor premierului, va avea prioritate în anul 2002, pag. 12 Adrian Năstase Sibieni cu nume celebre Literatura, istoria, muzica sau arta românească au dat, dea lungul vremii, numeroase personalități, unele de renume mondial, intrate de mult în galeria “monștrilor sacri" ai respectivelor domenii. Parte dintre acestea și-au întins “ramurile” arborelui genealogic în mai toate zonele țării. Există, însă, și persoane care, în afara patronimicului nu au nimic în comun, cu excepția, poate, doar a pasiunilor cu iluștrilor înaintași. pag. 6 Baschet csu s-a transformat într-o Infirmerie tlp# A+. Ghinionul se ține lanț de gruparea pregătită de Mircea Vulc, nu mai puțin de 6 jucători fiind în momentul de față accidentați. După Tordai, operat de curând la genunchiul drept, Alecu a suferit, ieri, la antrenament o entorsă, la piciorul stâng, care-l va ține departe de colegi, cel puțin zece zile._____ pag. 10 ROS vă face cadou Internet gratuit, o lună de zile! • Doritorii nu trebuie decât să completeze un formular • Ei vor primi un card care le asigură conectarea. 12 ore pe zi Romania Data Systems, prin ROS Link, serviciul său de internet prin dial-up, anunță lansarea unei campanii fără precedent în țara noastră, prin care se oferă 360 de ore de acces Internet, gratuit. Prin simpla completare a unui formular pe web, doritorii vor putea intra în posesia cardului Daylink, care permite conectarea la Internet, între orele 7-19, timp de o lună de zile. pag. 2 Funcționarii publici se revoltă O parte a funcționarilor din administrația publică locală intră, în această dimineață, în grevă japoneză, ca urmare a nesoluționării revendicărilor sindicale înaintate Ministerului Administrației Publice, în data de 7 ianuarie 2002. Sindicaliștii cer acordarea tichetelor de masă, pe anul 2002, pentru toți salariații din administrația publică locală, indexarea lunară a salariilor, în raport cu rata inflației, și consultarea reprezentanților Comitetului Director al Federației, în problemele care vizează administrația publică locală, înaintea promovării unor acte normative. pag. 5 Anul trecut, străinii au investit 1n Sibiu milioane de dolari Volumul investițiilor străine, în Sibiu, anul trecut, s-a cifrat la aproximativ șase milioane de dolari. La această sumă, se adaugă încă 15 miliarde lei, bani reinvestiți din profitul obținut. Tot în 2001, au fost înființate 191 de societăți comerciale cu capital social integral sau parțial străin, ceea ce înseamnă o creștere substanțială, comparativ cu anul 2000, când s-au înregistrat doar 133 de firme cu capital străin. în topul țărilor care au investit în Sibiu, se clasează, de departe pe primul loc, Germania, cu nu mai puțin de 84 de societăți nou înființate, urmată de Italia ,cu 44 și Belgia cu 12 firme. Directorul Oficiului Registrul Comerțului Sibiu, Alexandru Tomașevski, spune că majoritatea acestor firme se ocupă cu producția, ceea ce a dus la crearea de locuri de muncă în județ. K% aj Alexandru Tomașevski GAZUL A MAI FĂCUT TREI VICTIME pag. 12 TRAGEDIE PE DRUMUL SPRE PĂLTINIȘ pag. 12 AZI arsul volților 1 $ = 32.039 I« I DM = 14.616 I= 1 EURO = 28.5871«