Rondul, octombrie 2004 (Anul 12, nr. 3417-3437)

2004-10-14 / nr. 3426

wwwjiaruirondul.ro joi, 14 octombrie 2004 Târg de practică pentru viitorii ingineri Pe lângă acumularea de experiență, studenții "ingineriști" au șansa, în cadrul practicilor tehnologice desfășurate în diferite companii sibiene, să-și "impresioneze" pe posibilii lor angajatori. în acest sens, Facultatea de Inginerie "Hermann Oberth", din cadrul Universității "Lucian Blaga" din Sibiu, le vine în ajutor, organizând, prin Oficiul de Orientare și Servicii Profesionale, un târg al locurilor pentru practică. pagina 2 Peste 500 de școlari și preșcolari, din județ, au intrat în noul an școlar cu râie și păduchi. Copiii care învață în școlile din orașe sunt mai bolnavi decât cei din mediul rural, arată rezultatele triajului epidemiologic realizat, în școli și grădinițe, de inspectorii Direcției de Sănătate Publică (DSP) Sibiu. 30, din 37 de cazuri cu râie, au fost depistate în școlile din orașe, în plus, tot în școlile din mediul urban au fost găsiți și 193 de copii cu păduchi. Medicii au verificat igiena a peste 57.000 de elevi, din județ, dintre care aproape 10.000 învață la sate. Din cele 1.558 de cazuri cu probleme, 978 au fost depistate tot în mediul urban. pagina 16 m ....... Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Sibiu, anunță lansarea proiectului: ll.l=W^=|s||.HhilM finanțat de către Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Sibiu / Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, în cadrul Programului pentru Redistribuirea Forței de Muncă / Banca Mondială. Pot participa la proiect 1. Cadrele militare disponibilizate 2. Militarii angajați ai căror contract se reziliază înainte de expirare 3. Personalul civil disponibilizat din structura MapN 4. Personalul disponibilizat din industria de apărare Persoanele interesate sunt invitate să completeze și să depună personal formularul tip de înregistrare. Persoana de contact pentru acest proiect este d-l Adrian PINTEA, la sediul CCIA din Sibiu, str. Telefoanelor 1, Departamentul de Proiecte și Programe, et. 1, între orele 10,00 - 14,00. 10 miliarde de lei cheltuiți pentru fotbal Municipalitatea a investit, anul acesta, aproximativ zece miliarde de lei, pentru lucrările de reabilitare la stadionul municipal. Reprezentanții Primăriei afirmă că toate lucrările efectuate în ultimi doi ani au ridicat "valoarea" stadionului peste nivelul diviziei B, în care joacă actualmente FC Sibiu. Dagina 3 Cu toamna ce amenință temperaturile lejere din Sibiu, femeile orașului au mai pus câte o hăinuță pe ele. Cu toate acestea, farmecul lor nu dispare, iar Rondul de Sibiu caută să îl surprindă. In fiecare zi, pe stradă, în magazine sau în parcuri. Rondul de Sibiu vă oferă, zilnic, câte una din femeile care, anonime, fac zilele mai însorite. Lunar, cea mai frumoasă dintre cele care apar la această rubrică, aleasă de juriul redacției, va fi premiată cu 500.000 de lei. De asemnea, ea își poate invita prietenele la Chill Out Club, unde o așteaptă o consumație de două milioane de lei. Liderii sibieni ai Alianței politice Dreptate și Adevăr (DA) au depus la sediul central din București nu mai puțin de 18.000 de semnături pentru candidatura lui Traian Băsescu, la prima funcție în stat. w Anul XII, nr. 3426,16 pagini, 6.000 lei