Sălăjeanul, iulie 2007 (Anul 4, nr. 836-857)

2007-07-24 / nr. 852

Program special pentru donatori Angela Stoicescu, medic în cadrul Centrului de Transfuzii Sangvine Zalău, a declarat că având în vedere temperaturile extrem de ridicate din ultima perioadă, programul de recoltare de sânge este zilnic între orele 8,00- 9,30. Potrivit sursei citate, decizia a fost luată doar pe perioada caniculei când temperaturile ridicate pot afecta starea donatorilor. pagina 3 Hoți de cupru în dimineața zilei de 20 iulie, un cetățean din Cehei, județul Sălaj, a sesizat Poliția Orașului Șimleu Silvaniei, că în noaptea de 19 spre 20 iulie, persoane necunoscute s-au sustras din anexele gospodărești mai multe obiecte din cupru de la cazanul de fiert țuică, precum și două bidoane din aluminiu, prejudiciul fiind de aproximativ 300 lei. pagina 4 Promisiuni Persoanele care au depus bani la CEC înainte de 1989 pentru achiziționarea de autoturisme Dacia vor primi despăgubiri în prima jumătate a anului 2008, a declarat ministrul economiei și finanțelor, Varujan Vosganian. Despăgubirile pentru deponenți se vor face prin emisiuni de titluri de stat. pagina I Afectați de caniculă Ca urmare a temperaturilor ridicate înregistrate în ultimele zile în județul Sălaj, numărul persoanelor afectate de caniculă a ajuns în perioada 20-22 iulie la 45. pagina 12 PUBLICITATE Cumpăr spațiu în zonă centrală. Relații la telefon 0741085 874 Someșul a omorât trei oameni! Trei persoane au murit duminică în râul Someș, în zona localității Surduc. Este vorba de doi frați, de 13 și de 8 ani, și de o rudenie a acestora, un tânăr de 22 de ani, care a încercat să-i salveze pe cei doi minori. Cei doi copii s-au scăldat în Someș, dar pentru că apa era adâncă, în zonă funcționând o balastieră care extrăgea nisip din albia râului, s-au înecat. Tânărul de 22 de ani a sărit după ei în apă pentru a-i salva, dar s-a înecat și el. La fața locului s-au deplasat echipaje de ambulanțieri și pompieri. Ofițerul de serviciu din cadrul Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență „Porolissum” Sălaj ne-a declarat că trupurile celor doi copii au fost găsite duminică. Trupul bărbatului nu fusese găsit până ieri dimineață, la fața locului aflându-se echipe de pompieri ale ISU Sălaj. Tot duminică, o fetiță de 9 ani din Ortelec și-a găsit sfârșitul în islazul de la marginea localității. Reprezentanți ai Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Porolissum” ne-au declarat că în fața locului s-a deplasat un echipaj de pompieri, dar a fost prea târziu, fetița fiind decedată. Adrian LUNGU PUBLICITATE_________________________________________ Restaurant XXIII (lângă OMV) organizează ■ mese festive ■ majorate ■ chefuri de chefuri ! Garantăm buna dispoziție și siguranță! Vino și te vei convinge! Pentru informații și rezervări sunați la telefon 0741 085 874 PUBLICITATE Există un loc unde poți să guști magia unei seri liniștite alături de prieteni tăi, într-un cadru elegant, intim și plăcut. Te așteptăm la RESTAURANT DESIRE, șoseaua E81, Zalău-Cluj, pentru a te răsfăța cu un meniu bogat și variat, care îmbină perfect preparate din bucătăria internațională cu cele tradiționale românești. Locul ideal pentru a încheia o afacere, a sărbători un eveniment sau, pur și simplu, locul unde te simți bine! Restaurantul are o capacitate de 100 de persoane și o terasă lounge. INOMCANH ȘI SUNTEM 9GUB cAvbk vmcuh Acbkk FKMEDMta Deschis de marți-duminică între 12:00-23:00, iar sâmbătă seara te poți relaxa până la 4 dimineața! KHW«n^lsllRMm v l^l49999v» știrea zilei Cod roșu . Ministrul Sănătății, Eugen Nicolăescu, a anunțat că ANM a transmis pentru astăzi, o avertizare cod roșu pentru județele Dolj, Olt, Teleorman, Giurgiu, Ilfov și municipiul București. Asta înseamnă că temperaturile au depășit 41 de grade mai mult de 48 de ore. Menționăm că ieri a fost în vigoare încă avertizarea de cod portocaliu pentru 20 de județe din România, informează realitatea.net. Până acum, temperaturile foarte ridicate din ultima săptămână au cauzat 15 decese. Autoritățile centrale au cerut prefecților și instituțiilor publice să respecte în continuare măsurile de combatere a efectelor caniculei. PUBLICITATE_____________________ Vând dale pentru pavaje, diferite profile, preț atractiv. Informații la telefon 0745064748. PUBLICITATE Societate comercială angajează ■ șofer cat B - disponibilitate la program prelungit ■ ospătar-experiență în domeniu Relații la telefon: 0741085874 PUBLICITATE