Sălăjeanul, noiembrie 2012 (Anul 9, nr. 2181-2201)

2012-11-27 / nr. 2199

r Marți, 27 noiembrie 2012 SPORT Săläjeanul 5 CS Remat Zalău, ciuca bătăilor în divizia Al START NEGRU DE CAMPIONAT PENTRU CAMPIOANA ROMÂNIEI LA VOLEI MASCULIN. Monel SABOU După opt etape scurse din actuala ediție de campionat, echipa CS Remat Zalău a obținut doar două victorii în șapte partide și ocupă locul 8 în clasamentul diviziei A1. Evoluția echipei campioane a fost una dezamăgitoare în acest sezon de campionat. Singurele victorii ale zălăuanilor au fost obținute în fața codașelor Universitatea Cluj și CSM Agronomia București și, din păcate pentru sălăjeni, urmează două partide extrem de dificile în ultimele trei etape ale turului de campionat. Sâmbătă, 1 decembrie, CS Remat Zalău urmează să primească vizita echipei maramureșene Știința Explorări Baia Mare, echipă aflată pe locul 2 în clasament, dar cu un joc mai puțin disputat, iar o săptămână mai târziu, Adrian Feher și compania se vor deplasa în județul Cluj, pentru duelul cu actualul lider al diviziei A1, echipa CS Unirea Dej. Doar în ultima rundă a turului de campionat vor avea sălăjenii un joc mai ușor, în data de 15 decembrie, când la Zalău va sosi echipa CSA Steaua București, grupare aflată pe locul 9 după primele 8 etape. Revenind la meciurile disputate până acum în competiția internă, trebuie spus că dacă înfrângerile din primele 7 etape au fost „digerate” cum au fost „digerate” de către conducerea grupării de la poalele Meseșului, cel din etapa de sâmbătă, când CS Remat Zalău a fost învinsă de CS Phoenix Șimleu cu un categoric 3-0, a pus capac la toate și urmează ca în cursul acestei săptămâni să fie luate măsuri. „Cu siguranță vor fi luate măsuri atât împotriva antrenorilor, cât și a jucătorilor. Nu pot spune încă exact care vor fi măsurile, însă este inadmisibil ce se întâmplă la echipă”, a afirmat Radu Căpîlnașiu edilul Municipiului Zalău. Adrian Feher - „Fără efort și mai multă responsabilitate, rezultatele nu vor apărea și cu toții vom avea de suferit.” Supărat și foarte afectat de eșecul suferit la Șimleu, Adrian Feher - liberoul echipei CS Remat Zalău, a acceptat, la finalul partidei, să stea de vorbă cu noi și a răspuns întrebărilor adresate de reporterul Sălăjeanul TV Reporter: Adrian, azi au suferit o înfrângere usturătoare în fața unei echipe nou promovate, Adrian Feher: „Nu ne-am așteptat la un astfel de scor, pentru că am făcut un meci bun în Liga Campionilor, veneam după o partidă destul de bună, dar aici nu am știut să gestionăm avantajele pe care noi trebuia să le avem. Echipa noastră este mult mai tehnică. Trebuia să ținem mingea mai mult timp în joc, dar în loc să facem asta am făcut destul de multe greșeli neforțate, care au permis adversarului să câștige. Felicit echipa Șimleului pentru că a făcut un meci bun și a știut să speculeze la maxim ceea ce trebuia să facem noi pentru că pe hârtie eram echipa favorită și mult mai experimentată, dar se pare ca astăzi nu am reușit.” Rep.: Ar putea fi una din cauzele acestui eșec faptul că ați tratat de sus adversarul? A.F. „Eu, personal, nu am tratat meciul cu superficialitate pentru că veneam după o serie de rezultate negative în campionat și chiar am spus înaintea partidei că vom avea un meci greu, dar se pare că nu au înțeles acest lucru toți băieții și trebuia să venim mult mai atenți pentru că un meci cu echipa Șimleului, dacă joci atent și știi să îți pui în valoare avantajele, în mod normal nu trebuie să îți creeze probleme. Dar acest lucru nu minimalizează cu nimic meritele pe care ei le au, pentru că astăzi au fost învingători”. Rep.: Seria rezultatelor negative obținute de CS Remat Zalău începe să devină îngrijorătoare. Exceptând problemele de lot cu care se confruntă echipa, există alte probleme la echipă? A.F.: „Nu, noi avem doar probleme de lot care ne macină. Gândiți-vă că noi nu ne putem antrena. Practic, sezonul acesta noi nu am putut să ne antrenăm măcar o săptămână împreună, toți 12. Nu am fost 12 jucători la antrenament, dar acest lucru nu are nicio scuză, pentru că la CS Remat Zalău pretențiile sunt mult mai mari decât de a învinge o echipă care speră evitarea retrogradării sau un loc în play off." Rep.: în săptămâna care urmează (n.r. miercuri) vă așteaptă un joc dificil cu Știința Baia Mare. Ce așteptări aveți de la acest joc? A.F. „Sigur, noi il vom trata la fel ca pe orice joc, la victorie. Sper că mult mai serios decât acest meci pe care azi (n.r. sâmbătă) l-am pierdut la Șimleu, pentru că se pare că astăzi nu a fost suficient, dar cu siguranță va trebui să depunem mai mult efort în teren și mai multă responsabilitate, altfel rezultatele nu vor apărea și cu toții vom avea de suferit”. Prima parte de campionat din cadrul seriei a V-a a Ligii a III-a la fotbal s-a încheiat vineri după-amiază, când s-au disputat jocurile etapei cu numărul 13. FC Zalău și-a luat la revedere de la suporteri cu o remiză, scor 1-1, în fața liderului seriei, echipa FC Hunedoara, și încheie turul de campionat pe locul 6. Startul campionatului a fost nefast pentru FC Zalău. în prima etapă, zălăuanii au pierdut cu 1-0 în deplasare, în fața nou promovatei CS Plimob Sighetu Marmației, după care a urmat o nouă înfrângere, scor 5-3, chiar pe propriul teren, în fața echipei ACS Șoimii Pâncota. După cele două înfrângeri, pentru echipa antrenată de Marius Pașca și Cristian Oros a urmat o perioadă bună: în etapa cu numărul 3, FC Zalău a obținut o victorie clară, scor 2-0, în deplasare cu FC Unirea Dej, iar în următoarele două runde disputate pe propriul teren, Cosmin Sabou și compania au făcut scor, 8-4, cu Sănătatea Cluj, respectiv 4-2 cu FC Seso Câmpia Turzii și a urcat pe poziția secundă după primele 5 etape. Din păcate pentru sălăjeni, au urmat trei runde de secetă. „Alb-albaștrii” s-au întors fără punct după confruntarea de la Petroșani, unde au fost învinși cu scorul de 3-1, în runda următoare au avut etapă liberă, după care a urmat deplasarea de la Satu Mare, unde zălăuanii au fost învinși de Olimpia cu 2-1. început să dea primele semne de revenire începând cu runda a Di-a. Evoluând pe propriul teren, elevii lui Marius Pașca s-au impus cu scorul de 5-1 în fața echipei Național Sebiș, după care, în runda următoare, au învins cu scorul de 6-0, în deplasare, pe FCM Turda. Cele două victorii la scor au fost urmate de un succes la limită, scor 1-0, pe propriul teren, în fața echipei Europa Alba Iulia, însă FC Zalău nu a reușit să lege și cea de-a patra victorie și în runda cu numărul 12 s-a împiedicat la Oradea, de CS Oșorhei, în fața căreia a pierdut cu 1-0. Rezultatul din ultima etapă, 1-1 cu FC Hunedoara, poziționează gruparea zălăuană pe locul 6 la final de an 2012. La finalul ultimului joc oficial din acest sezon, antrenorul principal al echipei FC Zalău a acceptat să spună câteva cuvinte legate de parcursul echipei sale după încheierea primei părți de campionat (tur). „Nu vreau să fac acum o radiografie a turului de campionat. Totuși, pot să spun că am început destul de prost primele două etape, ceea ce m-a determinat să iau decizia radicală de a încerca să folosesc jucătorii tineri. Ați văzut și azi (n.r. vineri), am avut 5-6 jucători sub 21 de ani. Unul dintre obiective, întinerirea echipei, care era în plan pentru returul campionatului s-a făcut mai repede. Acest lucru s-a petrecut și datorită începutului slab de campionat, când am fost forțat să fac această schimbare, dar sincer, per ansamblu, sunt mulțumit. Dacă ați fost și ați văzut meciurile, în ultimele 4-5 etape, chiar dacă am pierdut și la Oradea, am făcut un meci reușit și s-au văzut câteva aspecte reușite în jocul echipei, ceea ce cred că și în jocul de azi s-a văzut și cred că nu am fost cu nimic mai prejos decât ocupanta primului loc”, a afirmat Marius Pașca. După 13 etape și 12 meciuri disputate, FC Zalău încheie anul pe locul 6 în serie, la 7 puncte în spatele echipei FC Hunedoara. Pagină realizată de Monel SABOU [ist* Echipa r J V |e f GM-GP jPts H i FC Hunedoara HB 9 2 0 24-S KM Oșorhei_____________ HH 8 | 1 3 19-11 Kl FC UnireaDej HH 6 i 3 3 17-1 1 HH FC Olimpia 2010 Satu Mare HH 7 | 1 4 20-12 KMP ACS Șoimii Pâncota HH 5 | 5 2 22-13 Kl FC ZALÂU 12 6 1 5 32-20 19 HH cs Național Sebiș____________HH 5 ! 1 * 6 ] 20-24 HH H CS Sănătatea Cluj HH 4 | 2 | 5 | 20-20 HH K |fC Seso Câmpia Turzii HH 4 | 2 | 6 | 18-20 HH IQI AS Europa Alba Iulia IHH 3 4 [5 12-19 HH JTJ CS Jiul Petroșani H' 2 5 5 13-15 |H 1T1 CS Plimob Sighetu M arm ați ei |K! ~ O 10 S-28 |ü ftlfCM Turda " HHH 1_ 7-73 HH