Sălăjeanul, decembrie 2012 (Anul 9, nr. 2202-2217)

2012-12-17 / nr. 2212

Luni, 17 decembrie 2012 Sârâjeanul SPORT Campioana României la volei masculin, CS Remat Zalău, a încheiat prima parte a sezonului regulat al diviziei A, cu o victorie scurtă, scor 3-0, pe seturi 25:20, 25:17, 25:20, în fața echipei CSA Steaua București. în ultima etapă a turului, campionii nu au întâmpinat prea multe probleme din partea echipei bucureștene. Steliștii au sosit la Zalău cu doar zece jucători și nu au reușit să se ridice decât rareori la nivelul grupării de la poalele Meseșului. Duelul dintre cele două echipe a fost tranșat de zălăuani în 67 de minute. Revenirea lui Peter Nagy în sextetul de bază s-a făcut simțită încă din startul partidei. Campionii nu le-au dat prea multe șanse steliștilor și chiar dacă pe parcursul setului inaugural s-a înregistrat de două ori egalitate pe tabela de scor (11:11, respectiv 16:16), elevii lui Máriusz Sordyl și Ovidiu Macarie și-au trecut în cont primul act după 24 de minute de joc, cu scorul de 25:20. Adus în România pentru prima dată de echipa Remat, sârbul Rade Dacovic a făcut primul punct al celui de-al doilea parțial și Steaua s-a aflat pentru prima dată în avantaj în confruntarea de sâmbătă. Fabian Birău a egalat, 1:1, după care campionii nu au mai avut milă de adversar și au încheiat repede actul, pe care l-au câștigat, cu scorul de 25:17, în 20 de---------------------------------------------minute. Letul 3 a fost cel mai echilibrat. Pe fondul unei relaxări a zălăuanilor, pe parcursul parțialului cu numărul trei s-au înregistrat cele mai multe egalități, 9. De asemenea, pe parcursul actului 3, jucătorii echipei Steaua l-au forțat pe Sordul să solicite în două rânduri time out pentru a-și sfătui jucătorii, care au fost de mai multe ori conduși pe tabela de scor, în cele din urmă, setul a fost câștigat cu o diferență de cinci lungimi, 25:20, și CS Remat Zalău a mai obținut astfel încă 3 puncte, și urcând în clasament pe poziția a VI-a, în urma nou promovatei CS Phoenix Șimleu, care a încheiat turul de campionat pe locul 5. CS Remat Zalău, Andrei Stoian, Peter Nagy, Fabian Birău, Mihai Gheorhiță, Robinson Dvoranen, Silmar Almeida și Mihai Mărieș - libero. A mai evoluat: Vlad Tebieș. Rezerve neutilizate: Șerban Pașcan, Răzvan Mihalcea și Adrian Feher. Antrenori: Máriusz Sordyl (principal) și Ovidiu Macarie (secund); CSA Steaua București: Ionuț Manda, Cătălin Miron, Rade Dacovic, Risto Nicolov, Raul Oprișor, Cornel Miron și Marius Voicu - libero. Au mai evoluat: Dan Grigoraș și Radu Toboși. Rezervă neutilizată: Alexandru Borcoș. Antrenori: George Grigoriș (principal) și Răzvan Roșu (secund). CS Remat Zalău a încheiat anul cu victorie CS Remat Zalău - CSA Steaua București 3-0(20,17,20) Máriusz Sárdyl - antrenor CS Remat Zalău Sunt fericit pentru că nu am început acest campionat foarte bine. Am avut niște probleme care, toate, au fost rezolvate între cele două părți ale campionatului și sper ca în partea a doua să fim mult mai bine pregătiți. Declarații la cald, la toate nivelele și să jucăm mult mai bine. Sunt fericit, deoarece, cum am spus, începutul de campionat nu a fost foarte bun pentru noi. Am avut probleme mari, însă ceea ce văd acum este că am început din nou să fim o adevărată echipă. Am început să ne înțelegem mai bine pe teren! Există acum o înțelegere mai bună între jucători, între mine și jucători este o mai bună înțelegere și sunt cu adevărat optimist în ceea ce privește viitorul echipei. Sunt fericit de acest final al părții a doua de campionat! Legat de vorbele pe care le spun oamenii vis a vis de un conflict între mine și Adrian Feher vreau să spun că eu sunt aici pentru echipă. Jucăm în această formulă și totul merge bine. Avem acum 11 jucători și, cum am mai spus, fiecare are aceeași importanță. Dacă la un moment dat va fi nevoie de el o să intre și o să joace. Eu nu am nicio problemă cu Adrian Feher! retur va arăta cu totul și cu totul altfel, în prima fază, obiectivul echipei noastre este intrarea în 5-8, acesta este obiectivul declarat al clubului, dar, cu siguranță, echipa Steaua se va clasa mai bine în acest sezon. George Grigorie - antrenor principal CSA Steaua București Din păcate pentru noi, încă o înfrângere. Noi am avut un început bun, cu două victorii din două meciuri. La un moment dat eram pe primul loc, dar din păcate, au venit meciurile mai grele și de atunci nu am reușit să legăm cea de-a treia victorie, din păcate pentru noi.Avem o echipă tânără, o echipă de viitor, dar pentru a avea viitor trebuie să ne ocupăm puțin și de prezent și de aceea vă promit că în HC Zalău își încarcă bateriile la Căile Grădiștei Echipa feminină de handbal a Clubului Sportiv HC Zalău a plecat, ieri dimineață, într-un stagiu de pregătire de 7 zile, la munte. Programat inițial pe durata a numai cinci zile, elevele lui Gheorghe Tadici au câștigat două zile de pregătire în plus, datorită faptului că aventura europeană a echipei naționale feminine de handbal la turneul final al Campionatului European din Serbia s-a terminat odată cu încheierea fazei grupelor principale. „Pentru că acțiunea echipei naționale s-a terminat mai devreme, am decis ca acțiunea de pregătire a echipei HC Zalău, pe care inițial am avut-o programată începând de marți și până duminică, să o lungesc puțin, deoarece este în avantajul fetelor. Din păcate, misiunea naționalei în Serbia s-a încheiat așa cum s-a încheiat. Nu aveam cum să stăm mai mult decât am făcut-o, având în vedere atitudinea și caracterul unor jucătoare, dar aceasta este o altă poveste. Acum vorbim despre echipa de club. Sper să avem o săptămână bună, în care să nu ne confruntăm cu probleme medicale și la final să ajungem cu pregătirea la parametrii propuși”, a declarat Gheorghe Tadici reporterului Sălăjeanu.Astfel, duminică dimineața, fetele de la HC Zalău au plecat la Căile Grădiștei, unde se vor antrena timp de cinci zile, după care, Ana Maria Șomoi și compania vor participa, sâmbătă și duminică, la turneul amical de pregătire de la Brașov, turneu la care vor mai participa, alături de elevele lui Gheorghe Tadici și echipa organizatoare, ACS Corona Brașov, alte două formații: Handbal Club Danubius Galați și echipa națională de tineret. Pagină realizată de Monel SABOU