Sălăjeanul, octombrie-decembrie 2017 (Anul 14, nr. 3202-3258)

2017-10-27 / nr. 3221

Șase comune nu au medici de familie în șase comune din Sălaj nu există nici acum medici de familie. Raportul pe situația sistemului sanitar din Sălaj a fost făcut ieri, la Instituția Prefectului Județului Sălaj, de către directorii Casei de Sănătate și Direcției de Sănătate Publică, în cadrul Comisiei de Dialog Civic. » PAGINA 4 » PAGINA 8 Creștinii îl sărbătoresc pe Sfântul Cuvios Dimitrie cel Nou - Basarabov » PAGINA 8 A cerut schimbarea locuinței sociale Un bărbat din Zalău a recurs, joi, la un gest extrem, și-a dat foc în holul Primăriei. » MAI MULTE INFORMAȚII IN PAGINA 8 Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” Zalău, 70 de ani de la înființare Elevii și cadrele didactice de la Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” Zalău au fost în sărbătoare. A fost marcată împlinirea a 70 de ani de când această unitate de învățământ poartă numele marelui om politic sălăjean. Cu acest prilej, conducerea școlii a pregătit o festivitate ce s-a desfășurat în Clădirea Transilvania. La intrarea în sală, cei prezenți au putut asista la un mini-concert susținut de Fanfara Promenada. La împlinirea celor 70 de ani de la înființarea școlii, unitatea de învățământ a îmbrăcat straie de sărbătoare. Au luat parte la acest moment festiv cadrele didactice ale școlii, foste și actuale, reprezentanți ai generațiilor de elevi care au învățat aici și, nu în ultimul rând, oficialități locale și județene. Primarul municipiului Zalău, Ionel Ciunt, a înmânat o diplomă și o plachetă aniversară directorului acestei instituții: “Pentru toți elevii care au absolvit Școala “Simion Bărnuțiu”, pentru toate cadrele didactice care au trudit în Școala “Simion Bărnuțiu” pentru a face educație și pentru toți cei care sunt astăzi în Școala “Simion Bărnuțiu”, înmânea domnului director, din partea Primăriei municipiului Zalău, o diploma și o plachetă aniversară, la 70 de ani de când această unitate de învățământ poartă numele marelui cărturar și om politic Simion Bărnuțiu”, a precizat Ionel Ciunt, primarul orașului Zalău. Situată în centrul orașului Zalău, Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” este prima școală din oraș, datând din anul 1887. De asemenea, este prima școală din județ care, începând cu anul 1947, are un patron spiritual Simion Bărnuțiu, înființată la sfârșitul sec. al XIX-lea, Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” a funcționat sub diferite denumiri: „Școala Mixtă”, „Școala de fete”, „Liceul Mixt”, „Școala nr.1”, iar începând din anul 1947, la inițiativa unui grup de profesori și părinți, poartă numele marelui cărturar și om politic sălăjean, ideologist pașoptist transilvănean, Simion Bărnuțiu, născut în comuna Bocșa-Sălaj. Cristina POP