Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2007 (Anul 1, nr. 75-100)

2007-07-04 / nr. 75

Marchează informați ai Sportul Sălăjean Ultima șansă . Campioana județului a ajuns la ultima instanță care ar putea schimba la masa verde soarta meciului pe care la pierdut la baraj. în cursul zilei de ieri, conducerea clubului a depus un recurs la Curtea de Arbitraj pentru Fotbal, iar în zilele următoare așteaptă ședința în cadrul căreia se va soluționa cazul. Dacă, din punct de vedere regulamentar, lucrurile sunt foarte clare, nu știm care sunt sferele de influență la această instanță, în situația în care cazul va fi analizat corect, decizia nu poate fi decât una singură: FC Bihor Tileagd pierde meciul cu 3 - 0 și FC Zalău promovează în Liga a Ill-a. Pentru cârcotașii, care în ultima perioadă au răstălmăcit toate probele și au încercat să învinovățească formația din Zalău. iată doar două dintre dovezile cele mai clare care arată că FC Zalău trebuie să aibă câștig de cauză: în varianta în care este vorba despre club cu mai multe echipe, conform articolului 50.4 din ROAF, FC Bihor trebuia să depună la forul tutelar (respectiv FRF) tabelul cu jucătorii ce au drept de joc doar la Liga a II-a, ceea ce nu s-a întâmplat în mod regulamentar, iar nici unul dintre cele două tabele nu este vizat și înregistrat de FRF; în varianta în care este vorba despre o asociere, articolul 40.5 din ROAF spune clar că orice fel de colaborare încetează cu șase etape înainte de terminarea campionatului, astfel că formația din Tileagd nu avea voie să-i introducă în teren pe cei 7 jucători ce evoluaseră în Liga a II-a. Sigur, dovezi mai există, dar acestea sunt cele mai clare și ar trebui să-i determine pe cei care judecă acest caz să nici nu mai stea pe gânduri în pronunțarea sentinței. Adi Fărcaș se pregătește cu FC Bihor! Cel mai bun jucător din echipa lui Marius Pasca în meciul de baraj a fost "ochit" de oficialii grupării bihorene. Prin intermediul impresarului simleuan Daniel Dragoș, atacantul lui FC Zalău a fost dus deja la Oradea, unde se pregătește începând de ieri. Sigur, încă nu s-a oficializat nimic, dar sunt mari șanse ca el să rămână în lotul divizionarei secunde! Conform unor surse sigure, Fărcaș ar urma să aibă la FC Bihor un contract anual de aproximativ 10.000 euro, dar numai în cazul în care ar juca 75% din meciuri. Aceasta ar putea fi o clauză care nu-i convine fotbalistului jibouan. "Suntem 45 de jucători la pregătiri și nici măcar nu ne putem antrena. Ne călcăm în picioare pe teren, însă am înțeles că în proporție de peste 80% lucrurile sunt clare în privința rămânerii mele acolo. Să vedem ce se va întâmpla în zilele următoare", ne-a declarat fotbalistul, care este coleg de carieră la Oradea cu fostul jucător al Unirii Alba Iulia, Opriceană. Azi, Fărcaș va fi prezent la o partidă școală între două selecționate ale clubului, urmând ca vineri să se întoarcă la Jibou. Vă reamintim că Adi Fărcaș este golgeterul Ligii a IV-a, cu 32 de reușite, dar și cel mai bun marcator al Ligii I la minifotbal, unde a înscris de 85 de ori! __________________________Miercuri, 4 iulie 2007 Comunicat de presă FC Zalău a depus un recurs la Curtea de Arbitraj pentru Fotbal, în care a fost solicitată casarea celor 2 hotărâri luate de Comisia de Disciplină, respectiv Comisia de Apel a FRF, ca fiind nelegale și neregulamentare. Cazul a fost judecat superficial, astfel că am cerut rejudecarea cauzei, din mai multe motive. Documentația depusă de FC Bihor la AJF Bihor și la FRF este neregulamentară, tabelul depus de FC Bihor este înregistrat în 5.03.2007 la FC Bihor, iar returul a început în 3.03.2007. Conform articolului 50.4 din ROAF, tabelul pentru cluburi cu mai multe echipe trebuia depus înainte de începerea returului. Mai mult, returul Ligii a IV-a Bihor a început în 25 noiembrie 2006. Deci, tabelul a fost depus după începerea campionatului, adică în condiții neregulamentare. Nu în ultimul rând, lipsește cu desăvârșire tabelul cu fondul comun de jucători, care trebuia depus la FRF. Conform unor știri din județul Bihor, care au fost chiar publicate în ziarul Crișana, în 15 august 2006, FC Bihor a fost programată în Cupa României cu Lotus Felix, iar în urma asocierii cu FC Tileagd, jocul s-a desfășurat la Tileagd, în sezonul 2005 - 2006, FC Tileagd a obținut primul loc în Liga a V-a, dar nu a avut drept de promovare, deoarece în urmă cu două ediții s-a retras din campionat. Pentru a putea evolua în Liga a IV-a, FC Tileagd a încheiat un contract de asociere cu FC Bihor, înregistrat la FC Bihor cu nr. 384/04.08.2006 și la FC Tileagd cu nr. 26/ 25.07.2006, dar care nu a fost înregistrat la FRF. Așadar, echipa care a participat la baraj se numește FC Bihor Tileagd și, conform articolului 50.5 din ROAF, privind asocierea cluburilor, jucătorii care au evoluat cu FC Bihor în liga a Il-a, în ultimele șase etape nu aveau drept de joc la echipa care a participat la meciul de baraj. Au fost solicitate documente la ambele ședințe, care nu au fost puse la dispoziție. Pentru judecarea justă a cauzei la acest recurs, am solicitat tabelul cu fondul comun de jucători, carnetele de legitimare de la FC Bihor și FC Tileagd, foile de joc de la partidele echipei FC Bihor Tileagd în campionatul precedent, copie după registrele de intrăriieșiri de la FC Bihor, FC Tileagd și AJF Bihor, începând cu 01.07.2006, și raportul de joc de la meciul de Cupa României dintre FC Bihor și Lotus Felix. în recursul înaintat, sperăm la o judecată corectă, FC Zalău participând în condiții regulamentare la baraj. Conducerea FC Zalău Alexandru Toth,președinte FC Bihor: "Vom da în judecată conducerea lui FC Zalău Șefii adversarei Zalăului de la baraj sunt liniștiți în ceea ce privește decizia pe care o va lua Curtea Arbitraj pentru Fotbal. "Decizia nu poate fi decât favorabilă pentru noi, deoarece acum nu sunt judecate regulamentele de fotbal. Asta ar fi trebuit să se întâmple până acum. Oricum, noi vom da în judecată conducerea echipei FC Zalău, pentru prejudiciile aduse clubului nostru", a mărturisit Alexandru Toth. FOTBAL - șah - PUBLICITATES Pagina 2 Olah Levente și Bodiș Iștvan, câștigători la Cupa "TTM" La finele săptămânii trecute, la Zalău s-a desfășurat cea de-a treia ediție a Cupei "TTM" la șah. Organizată de Asociația Sportivă Frasinul Zalău, în colaborare cu Fundația pentru Tineret Sălaj, competiția s-a desfășurat pe două categorii de vârstă. Dacă la juniori favoriții au reușit să se impună, surprizele nu au întârziat să apară la seniori, unde Mircea Marincaș, Nicolae Mureșan și Marius Ciprian Tudor (Șimleu Silvaniei), deși erau creditați cu șanse la locul întâi, s-au clasat abia în al doilea eșalon. Arbitrul competiției a fost Teodor Mărginean, nimeni altul decât președintele AS Frasinul. La final, organizatorii au acordat diplome și premii. Rezultatele competiției. Juniori: 1. Olah Levente (Colegiul Național "Silvania") 2. Bántó Balasz (Colegiul Național "Silvania") 3. Patriciu Alexandru Ardelean (Școala "Mihai Eminescu") 4. George Victor Lascu (Școala Gheorghe Lazăr) Seniori: 1. Bodiș István; 2. Valentin Gudea; 3. Victor Bighe Andrei Fărcaș, în concurs pe litoral în încheiere, să mai spunem că, la finele săptămânii trecute, marea speranță a șahului sălăjean Andrei Fărcaș, a participat la un puternic turneu internațional, intitulat "Turneul Litoralului", cu participarea mai multor sportivi din 8 țări. Deși a evoluat la o categorie de vârstă superioară, micuțul șahist sălăjean a reușit să câștige 4 din cele 10 meciuri disputate S.C. ROLEX IMPEX S.R.L. cu sediul în Bank nr. 1 vine în întâmpinarea majorității locuințelor rurale și o bună parte din cele urbane cu FOSA SEPTICĂ SOLUTA CA SE! DUMNEA VOASTRA D/N ZONA FÄRÄ CANALIZAREA confecționată din fibră de sticlă cu filtru de cărbune decantare gravitațională . cu 2 compartimente * nu necesită întreținere * * se vidanjează la 2-3 an agrementată tehnic Comenzi la sediul firmei și la telefon 0744-788907. www.roleximpex.ro Paul Georgescu: "Cea mai bună performanță a județului e a noastră!" Antrenor la grupele de copii de la FC Zalău, Paul Georgescu s-a arătat nemulțumit de unele articole apărute în presa locală în ultimul timp, conform cărora cele mai bune rezultate de la revoluție încoace au fost obținute de un anumit club. Fără a da nume, el a făcut referire la CS Viitorul Zalău, care s-a clasat între primele 10 la faza finală a Campionatului Național de juniori D, de la Timișoara. "Calificarea noastră între primele patru echipe din țară este cea mai bună performanță a fotbalului sălăjean, de la Revoluție încoace", ne-a declarat Paul Gerogescu. Câștigătoare a campionatului de juniori al Ligii a IV-a Sălaj, FC Zalău a trecut de CSS LAPI Dej, apoi s-a clasat pe prima poziția la turneul semifinal. Programul competiției programate pe .Stadionul..Municipal din Sibiul Duminică, ora 17.00: FC ZALĂU - FC Sibiu Duminică, ora 19.00: FCM Târgoviște (jud. Dâmbovița) - Petrolul Berea (jud. Buzău) Marți, ora 17.00: finala mică Marți, ora 19.00, finala mare calificându-se în careul de ași. Deși era programată la Mogoșoaia, faza finală se va desfășura la Sibiu, orașul desemnat capitala europeană a culturii câștigând licitația organizată de FRF, săptămâna trecută. Vineri, în jurul prânzului va fi definitivat și lotul de 17 sau 18 jucători, care o zi mai târziu vor face deplasarea în orașul de pe malul Cibinului . Actualmente, în pregătiri se află un lot format din 24 de jucători, de ale cărui destine sunt răspunzători antrenorii Dan Lucaciu, Zoltan Ardelean, Călin Pop și Paul (foto).Georgescu