Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2008 (Anul 2, nr. 101-125)

2008-01-09 / nr. 101

Marchează informația! Sportul Sălăjean REPORTAJ Pagina 2 Cum a petrecut lumea sportului Prin însemnătatea lor și prin încărcătura sentimentală și emoțională, Sărbătorile de iarnă reprezintă momente deosebite pentru sufletele tuturor românilor. Este momentul în care oamenii își deschid sufletul față de cei dragi, este vremea când se fac analize, bilanțuri și planuri pentru anul ce urmează. In prima ediție a ziarului din anul 2008, ne-am gândit că nu ar fi lipsit de interes să aflăm cum și-au petrecut sărbătorile unele dintre personalitățile sportive ale județului și care sunt dorințele și obiectivele lor pentru anul ce abia a început. 1. Cum si-ați petrecut Crăciunul? 2. Ce ați locul de Revelion? 3. Ce vă doriți de la anul 2008, din punct de vedere personal și profesional? Vasile Ștreang - directorul general al CSM Armătura Zalău: 1. Acasă, împreună cu familia. 2. Tot acasă, alături de familie, și 3. îmi doresc sănătate să depășim performanțele obținute de sportivii noștri în anul 2007. rnicu Lăpușan - directorul executiv al Direcției pentru Sport a Județului Sălaj. 1. în familie. A fost plăcut. Oricând mă simt bine alături de familie și de cei dragi. 2. La Revelionul organizat la sala mare a Primăriei Zalău. La cumpăna dintre ani, am fost prezent la focul de artificii. 3. în primul rând, sănătate, mie, sportivilor și antrenorilor. Dacă se poate, mi-aș dori un an mai bun în ceea ce privește rezultatele. Le țin pumnii sportivilor și voi fi alături de ei. Í Dan Costin - președintele AJF Sălaj: 1. Acasă, alături de j familie. 2. în Austria, la Kapruh. E o stațiune montană unde ne-am simțit extraordinar și pe unde au trecut multe echipe din fotbalul românesc. 3. Sănătate, să fie liniște, un campionat corect și fără incidente, atât în Liga a IV-a, cât și în Liga I județeană, iar campioanele J să fie stabilite doar pe criteriul valoric. Ioan Morar - președinte FC Zalău: 1. Acasă, aceasta și din cauza problemelor de sănătate cu care m-am confruntat în ultima perioadă ! 2. Și de Revelion am stat tot acasă. La cumpăna dintre ani, am ieșit cu copilul pe platou, pentru a urmări focul de artificii. 3. Cel mai mult îmi doresc să fiu sănătos și să vină mult dorita promovare în Liga a 111-a. Szalontai Csaba - patronul echipei SRL HOC: 1. în localitate, alături de familie și prieteni. 2. La un local din oraș, împreună cu câțiva prieteni. 3. Multă sănătate, o clasare între primele 10 cu echipa de minifotbal în Liga "Autoland Hosu" și promovarea în Liga a III-a a echipei FC Zalău. Radu Sandu Victor Căpîlnașiu - primarul municipiului Zalău. 1. Acasă, în familie, unde am primit colindători. 2. La Primărie, iar la cumpăna dintre ani m-am aflat în Piață, unde am urmărit focul de artificii. 3. în primul rând, îmi doresc punerea în aplicare a programului investițional din Primărie și ducerea cu succes la final a investițiilor demarate și ale celor care vor fi demarate în acest început de an. Sigur, în plan sportiv, îmi doresc să putem găsi un sprijin mai consistent pentru echipele și sportivii reprezentativi ai județului, astfel încât recompensele să fie pe măsura muncii depuse de ei. Sigur, împreună cu Consiliul Județean, rămânem alături de ei. Fiind an electoral, jmnii doresc să candidez din nou la funcția de primar, în speranța obținerii unui nou mandat, care să-mi permită să duc la bun sfârșit toate proiectele inițiate și i derulate în municipiul Zalău, în ultimii ani. Tiberiu Marc - președintele Consiliului Județean Sălaj: 1. Am fost cu colinda la prieteni, prin oraș. De asemenea, am fost prezent și la Meseșeni, la un prieten, unde m-am putut bucura cu adevărat de sărbătoarea Crăciunului. Acolo sunt multe obiceiuri străvechi, care se mai păstrează și azi. 2. Revelionul l-am petrecut la Cluj-Napoca, alături de prieteni, în prima zi a Anului Nou am stat acasă, alături de familie. 3. Anul 2008 a început bine pentru sport, cu o victorie în deplasare pentru HC Zalău și un transfer de marcă la UM Remat. îmi doresc rezultate mai bune pentru toate ramurile sportive. Sigur, nu putem mulțumi pe toată lumea. Personal, îmi doresc să fiu sănătos și un nou mandat, pentru a putea asigura o continuitate în administrația și viața sportivă sălăjeană. Ioan Onicaș - administratorul Bazei sportive ’Onix': 1. Am fost în vizită la părinți, la socri și la rudenii. 2. Acasă, cu familia. 3. Sănătate, putere de muncă și liniște sufletească. Restul, toate vin de la sine. Miercuri, 9 ianuarie 2008 Marin Silaghi -directorul CSS Zalău. 1. Acasă, împreună cu familia 2. La o cabană, la Borșa, 3. îmi doresc sănătate, putere de muncă și realizarea tuturor obiectivelor pe care secțiile de volei, handbal, tenis de masă, lupte libere, atletism și fotbal le au în anul 2008. Daniel Sabău - managerul CS Viitorul Zalău. 1. La părinți și la socrii, împreună cu familia 2. La cumpăna dintre ani am petrecut la Cluj- Napoca, împreună cu nașul meu Aurel Tămaș. 3. Un an mai bun decât 2007. Sper să câștigăm toate competițiile organizate pe plan județean. De asemenea, sper să debutăm cu bine în Campionatul Național de juniori republicani, deși componenții echipei noastre vor fi mai mici cu un an decât cei ai adversarelor. Septimiu Cătălin Țurcaș - primarul orașului Șimleu Silvaniei. 1. Același lucru, ca în ultimii 15 ani. Am fost la colindat prin oraș. Suntem 12 familii care ne colindăm reciproc. Suntem prieteni vechi, din copilărie. 2. La Restaurantul "Cetate" din Șimleu Silvaniei, alături de încă 600 de persoane! A fost frumos. La ora 12.00, am participat la focul de artificii din centrul orașului, după care am ținut un discurs și am ciocnit o cupă de șampanie cu șambuanii. 3. Sănătate, că restul se rezolvă din punct de vedere sportiv, îmi doresc ca echipa de volei să rămână în Divizia A1. Sper să se întrevadă o speranță și pe latura fotbalistică. Aș fi entuziasmat să susțin și activitatea fotbalistică. Anul acesta sau, cel mult, anul viitor, ne gândim la o echipă de eșalon superior la Șimleu Silvaniei. Oricum, eu voi susține financiar și moral orice tip de activitate sportivă. r Ionuț Pușcaș , președintele CS Phoenix Șimleu Silvaniei: 1. Crăciunul e o sărbătoare de familie. Sigur, am petrecut în familie, cu copiii. Am dat cadouri, am stat la masă împreună... Când ești celibatar, mergi cu colinda, iar după ce te așezi la casa ta, petreci Crăciunul în familie 2. La fel ca și majoritatea șimieuanilor, la Restaurantul "Cetate". A fost o atmosferă frumoasă. 3. Să rămânem în prima divizie la volei, să întărim echipa, iar în sezonul viitor să ne clasăm între primele șase echipe. De asemenea, ne dorim să formăm o echipă de volei în Divizia Școlară, pentru a asigura continuitatea.