Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2010 (Anul 4, nr. 205-230)

2010-01-06 / nr. 205

Marchează informația Sportul Sălăjean Volei, Cupa Challenge, șaisprezecimi de finală, manșa tur CS Remat Zalău "sparge gheața" în anul 2010, pentru sporturile de echipă din Sălaj. Nici nu s-au terminat încă sărbătorile de iarnă, iar Marius Ciortea și compania intră în focul partidelor din cupele europene. în această după-amiază, zălăuanii vor evolua în Belgia, într-o partidă contând pentru șaisprezecimile de finală ale Challenge Cup Dubla victorie din partida cu ciprioții de la Pafiakos Pafos a asigurat prezența Regatului în șaisprezecimile Cupei Challenge. Am așteptat un deceniu pentru a vedea, din nou, la Zalău, un meci de cupe europene. Acum, zălăuanii vor da piept cu o formație din Belgia, despre care, însă, nu știm mare lucru, fapt întărit și de Tiberiu Marc. "Este dificil să facem pronosticuri, doar după o primă manșă în cupele europene. Apoi, noi venim după o perioadă îndelungată de absență din cupele europene, iar impresiile despre adversari nu le putem forma doar după ce îi vom întâlni. în ceea ce privește parcursul în Cupa Challenge, trebuie spus că nu avem un obiectiv clar. în volei, este greu să faci calcule", ne-a mărturisit președintele Regatului. Echipa noastră a plecat ieri spre Belgia, la bordul unui avion, urmând a se întoarce în ziua de după meci, sigur, în cazul în care vremea va permite acest lucru. Returul va avea loc săptămâna viitoare, la Zalău, unde ne așteptăm ca tribunele Sălii Sporturilor să devină neîncăpătoare, iar Rematul să acceadă în faza următoare a competiției. ■ Ciprian PETRAN ■ PSW Waasland Kruibeke - CS Remat Zalău Voleibaliștii s-au reunit HM de duminică, iar azi susțin deja o partidă deosebit de importantă. Miercuri, 6 ianuarie 2010 VOLEI, DIVIZIA AlPagina 2 Un prim transfer rezolvat: Rleks Ljubicic Venirea noului tehnician a fost urmată de un prim transfer. Astfel, la recomandarea lui Michael Warm, Rematul a pus mâna pe un centru, este vorba de Aleksandar Ljubicic, care a activat ultima dată în Germania. Sigur, politica de achiziții a grupării de la poalele Meseșului nu se va încheia aici, astfel că în perioada următoare ne-am putea aștepta la un alt transfer. "Un alt post pe care ar trebui să ne întărim este cel de fals". Ne dorim să aducem un jucător peste ceea ce am avut, altfel investiția nu s-ar justifica. Deocamdată, suntem în căutări", ne-a declarat Tiberiu Marc, președintele Regatului. în ceea ce privește plecările, Marc a afirmat faptul că, momentan, lotul nu va mai suferi modificări, astfel că singurii jucători care au părăsit Zalăul sunt Radovan Gavrilovic și Goran Ivkovic. Michael Warm a lipsit de la reunirea lotului Vacanța voleibaliștilor de la CS Remat Zalău a fost una, relativ, scurtă. Astfel, duminică, Marius Ciortea și compania s-au prezentat deja la reunirea lotului. Dacă jucătorii au răspuns "prezent", cel care a absentat a fost tocmai noul antrenor al formației zălăuane, este vorba de Michael Warm. Sigur, motivul invocat este unul cât se poate de întemeiat. Astfel, vremea potrivnică din ultimele zile a dat peste cap programul aeroporturilor, astfel că avionul cu care germanul ar fi trebuit să ajungă în România a avut întârziere, în aceste condiții, primul antrenament din 2010 a fost condus de "secundul" Aurel Vlaicu și a constat în reacomodarea la efort. Trebuie spus, totuși, că proaspătul tehnician al Regatului a avut un prim contact cu jucătorii chiar în ziua în care a semnat contractul, în ajunul Anului Nou. Tehnician de "națională" pentru CS Remat Imediat după demiterea lui Dragan Dordevic, conducerea CSS Remat Zalău a demarat tratativele pentru aducerea unui înlocuitor, mai ales că se apropiau meciurile din șaisprezecimile Cupei Challenge, dar și cele din returul campionatului. Astfel, în penultima zi a anului 2009, la Zalău a sosit Michael Warm, fostul "secund" al lui Stelian Moculescu, de pe vremea când cei doi se ocupau de destinele naționalei Germaniei. După discuții aprofundate, cele două părți au căzut de acord, iar tehnicianul german va antrena echipa, cel puțin până la finele campionatului. "Am convenit asupra unui contract până la finele campionatului. După rezultatele pe care le-a avut în Germania, știe despre ce e vorba și la Remat. Sper ca randamentul echipei să crească, mai ales că obiectivul a rămas neschimbat, și anume titlul de campioană", ne-a mărturisit Tiberiu Marc. în ceea ce privește postul de antrenor secund, trebuie spus că Aurel Vlaicu va rămâne în funcție. Michael Warm, născut pe data de 25 martie 1968, are o carte de vizită interesantă. Neamțul s-a ocupat cinci ani de grupe de juniori, cu care a obținut rezultate destul de bune, apoi a fost "secundul" lui Moculescu la timona naționalei Germaniei, iar din 2005 până în 2009 a fost "principal" la SCD Berlin. Cunoscând nivelul ridicat al voleiului din "Țara landurilor", nu ne rămâne decât să sperăm că Warm va revigora Regatul după cele două eșecuri consecutive de la finele anului trecut și va aduce titlul de campioană în urbea de la poalele Meseșului. Ciprian PETRAN CLASAMENT Divizia AJ MOBILA SIMEX - rafinament, eleganță, stil 1ST SUBVUltUr •rttmmm. 1. DINAMO BUCURESTI 11 9 2 30 - 9 20 2. Tomis Constanța 11 9 2 27 - 9 20 3. CS REMAT ZALĂU 11 7 4 24-14 18 4. Explorări Baia Mare 11 7 4 24-16 18 5. TORPI Târgu Mureș 11 7 4 23 -17 18 6. UCM Piatra Neamț 11 7 4 23-19 18 7. Unirea Dej 11 6 5 23-18 17 8. "U" Cluj 11 6 5 24-21 17 9. Steaua București 11 4 7 18-25 15 1țOJ'lȚ'^raiova_______11 _3_8_ _14 11. Dada Buzău 11 1 10 5-31 12 12. CVM Brasov 11 0 11 4-33 11 Rematul ar putea sta în prima etapă a returului Faptul că evoluează la mijlocul săptămânii în Cupa Chalenge ar putea face ca Rematul să își amâne prima etapă din returul Diviziei A1 masculin. Sigur, un rol important în luarea acestei decizii l-ar putea juca ninsorile din ultimele zile. Astfel, în cazul în care vremea va întârzia revenirea în țară a voleibaliștilor noștri, partida din deplasare cu SCMU Craiova ar putea fi amânată. "Am făcut demersuri să amânăm meciul din campionat, pentru că vremea ne-ar putea încurca", a sunat declarația lui Tiberiu Marc. Trebuie să spunem că la gruparea din Bănie activează Adrian Briscan, Daniel Todoran și Andrei Stoian, toți trei trecuți pe la gruparea de la poalele Meseșului. Vă reamintim că în tur, zălăuanii s-au impus cu un sec 3-0. Etapa a XlI-a a Diviziei A1 la volei masculin, prima a returului, se va disputa sâmbătă 9 ianuarie, după următorul program: CVM Tomis Constanța - Dacia Buzău, "U" Cluj - Steaua București, "U" Craiova - CS Remat Zalău, CS Torpi Târgu Mureș - Unirea Dej, CVM Brașov - UCM LPS Piatra Neamț, Știința Explorări Baia Mare - Dinamo București