Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2012 (Anul 6, nr. 335-360)

2012-11-14 / nr. 354

Favorit - campioană de toamnă, detașat . Echipa condusă de Marius și Ioan Pop s-a impus și în fața rivalei din comună și și-a mărit avansul la nouă puncte, de ocupanta poziției secunde Chiar dacă diferența dintre cele două echipe este ca de la cer la pământ, cum duminică a fost vorba de un derby local, acest lucru nu a prea contat. Favorit și-a demonstrat valoarea și a fost echipa mai prezentă în joc, dar Baki Dob Doba a gestionat perfect faza defensivă. Cel mai periculos om al primei reprize a fost Răzvan Ciurbea, care a scăpat de 3 ori spre poarta adversă, însă nu a reușit să-l învingă pe Csapó Lajos. Repriza secundă a fost mai animată, dar tot cu echipa din Dobrin la timona jocului. Golul a întârziat să apară, iar reduta Dobei a rezistat, dar până cu 15 minute înainte de final. “Chiar dacă am câștigat, am fost nemulțumiți de arbitraj, deoarece centralul a fluierat doar intr-o parte. Până la urmă ne bucurăm că am terminat turul fără înfrângere și avem mari șanse la campionat. Nu ne-am gândit că vom fi aici, obiectivul nostru pentru acest campionat era clasarea în primele trei locuri". Ioan Pop - conducător Favorit Dobrin “Noi am încercat să obținem ceva de la acest meci și cred că un rezultat de egalitate era mai echitabil. Au echipă mai bună ca noi și s-a văzut acest lucru. Sperăm ca din retur să arătăm mai bine". Kiss István - delegat Balti Dob Dóba Beniamin Iorga a trecut de Dudu Hodiș, a centrat ca la carte pentru Marius Lăcătuș care, cu o lovitură de cap, a deschis scorul. în zadar a alergat gruparea condusă de Kiss István după gol, deoarece tot Favorit a mai marcat prin Beniamin Iorga, al cărui șut de la distanță l-a păcălit pe portarul Dobei. De la o etapă la alta lucrurile au mers din ce în ce Balti Dob Dóba - Favori Dobrin 0 - 2 (0 - 2) Au marcat: Marius Lăcătuș (74) și Beniamin Iorga ('“9) Balti Dob: Csapó Lajos - Szalontai Robert, Antal Robert, Antal Barnabas, Marius Pop, Radu Sărat, Simai Norbert, Pall Roland, Kiss Attila, Dudu Hodiș (cpt.) și Oliver Vegh. Rezerve: Kiss István, Andrei Bodea, Csapó Janos, Balog Tiberiu, Szilagyi Ioan și Vegh Emil. Degulat: Kiss István Favorit: Sergiu Dalnoki - Andrei Király, Ioan Pop, Radu Turian, Alin Hendea, Cosmin Șandor, Cosmin Ardelean, Beniamin Iorga (cpt.), Răzvan Ciurbea, Murányi Zsolt și Marius Lăcătuș. Rezerve: Marius Pop, Florin Ciupe, Ionuț Chende și Antal József. Delegat: Marius Pop Cartonașe galbene: D. Hodiș (74) și Antal R. (78), respectiv R. Turian (‘25) și I. Pop (‘68) Au arbitrat: la centric Marius Rășinar (Zalău); asistenți: Tunyogi Janos (Zalău) și Flavius Seiche (Sânmihaiu Almașului) Jucătorul meciului, Beniamin Iorga mai bine pentru Favorit, care acum a devenit campioană de toamnă, la nouă puncte avans față de ocupanta poziției secunde, șase juniori”, ne-a declarat conducătorul echipei din Hereclean, Florin Mândruțiu. De la extaz, la agonie Frăția Măeriște - Steaua Cosniciu 5 - 4 (2 - 2)! Au marcat: Adrian Deac (‘34 și 88), Bogdan Hulpaș (‘36 și 52) și Andrei Dragoș (‘59), respectiv Sorin Dregan (7), Nemeș Berthold (‘10), Ioan Ardelean (75) și Cătălin Pop (‘84) Frăția: Cosmin Maier - Ionuț Haram, Florin Rusu, Andrei Dragoș, Cătălin Oșan, Varga Janos, Raul Balotă, Bogdan Hulpaș, Gheorghe Mitrașca, Adrian Deac și Ioan Chiorean (cpt.). Delegat: Raul Balotă Steaua: Radu Chiorean - Nemes Berthold, Cătălin Pop, Gabriel Coman, Vasile Ciorba, Dan Balog, Adrian Tarce, Gabriel Pop, Sorin Dregan, Gabriel Sabău (cpt.) și Ioan Ardelean. Rezerve: Florin Chiș, Iulian Balog, Gabriel Dan, Gabriel Coman și Paul Coman. Delegat: Radu Chiorean Cartonașe galbene: A. Dragoș (‘59), respectiv G. Sabău (‘58 și 86) și D. Balog (‘89). Cartonaș roșu: G. Sabău (‘86) Au arbitrat: la centru: Raul Breje (Zalău); asistenți: Ionuț Costinaș și Varga Krisztián (ambii din Zalău) Jucătorul meciului: ADRIAN DEAC în fața unui public extrem de redus, Frăția Măeriște și Steaua Cosniciu au oferit un spectacol fotbalistic, interzis cardiacilor. Oaspeții au început mai bine și Sorin Dregan a deschis scorul în urma unei lovituri libere de la mare distanță. Avantajul echipei din Cosniciu a crescut trei minute mai târziu, când Nemes Berthold a primit o pasă în marginea careului și l-a învins cu un șut din prima pe portarul Frăției. Revenirea echipei gazdă a fost dată de Adrian Deac cu un gol de la mare distanță, ca două minute mai târziu, Bogdan Hulpaș să restabilească egalitatea. Imediat după pauză, același jucător a înscris cu capul, la un corner executat bine și gazdele aveau să preia conducerea. A urmat un gol de la peste 70 de metri, marcat de Andrei Dragoș, ce-i drept, cu largul concurs al portarului Radu Chiorean și echipa din Măeriște, sub privirile primarului Vasile Lazăr s-a distanțat la două goluri. Dar oaspeții și-au revenit și au marcat rapid două goluri, restabilind egalitatea cu șase minute înainte de final. Spiritele s-au încins, iar echipa din Cosniciu a rămas în inferioritate numerică, după eliminarea lui Gabriel Sabău. Când nimeni nu mai spera, Adrian Deac a prins din nou o ghiulea, care s-a dus sub bară și Frăția a câștigat dramatic partida, care o aruncă până pe poziția secundă a clasamentului. Să mai spunem că la meciul de duminică s-a consemnat și un duel în familie, frații Ioan Chiorean (Frăția Măeriște) și Radu Chiorean (Steaua Cosniciu) fiind adversari. ...........................■' - Constantin Agrijan, la puterea a șasea Inter Cizer - Unirea Hereclean 0 - 10 (0 - 6) Au marcat: Constantin Agrijan (‘3,29,44,46,54 și 65), Ciprian Marian (‘25), Raul Zdroba (‘33) și Ovidiu Marian (‘41 și 52) Inter: Florin Duma - Cosmin Țurcaș, Alexandru Criste, Dănuț Cristea, Cătălin Fărcaș (cpt.), Alexandru Sabou, Alexandru Țolaș, Nicolae Barboș, Cătălin Crișan, David Șerban și Vlad Brândușan. Rezervă: Raul Stoica, Sergiu Prian, Mircea Părcaș. Delegat: Mircea Părcaș Unirea: Adrian Haș - Claudiu Mocuț, Artur Ciontoș, Dan Mândruțiu, Raul Zdroba, Vlad Orțan, Ciprian Marian (cpt.), Teodor Pojar, Ovidiu Marian, Constantin Agrijan și Paul Herman. Rezerve: Flaviu Ghereș, Florin Mândruțiu, Andrei Negritaș, Mădălin Sabou, Dorin Sabou și Răzvan Savin. Antrenor: Florin Mândruțiu Au arbitrat: la centru: Cristian Sabou-Remeș (Zalău); asistenți: Ionuț Margin (Bocșa) și Alin Pop (Meseșenii de Jos) Jucătorul meciului: CONSTANTIN AGRIJAN Având în vedere situația echipei din Cizer, gruparea din comuna Hereclean s-a deplasat la “lanterna roșie” cu gândul de a obține cele trei puncte. Cu o echipă formată în mare parte doar din juniori, Interul din Cizer nu a putut conta în ofensivă, astfel poarta apărată de Adrian Hîș nu a fost pusă în pericol. De cealaltă parte, Unirea s-a dezlănțuit, iar până la pauză și-a asigurat un avans de șase goluri. Și în repriza secundă, tot oaspeții au fost cei care s-au aflat în ofensivă, iar până la final Ciprian Marian și colegii săi au mai marcat alte patru goluri. Rezultatul a fost oarecum așteptat, având în vedere că Unirea a beneficiat de aportul tuturor jucătorilor, iar Constantin Agrija s-a aflat în mare formă, marcând șase goluri. Dar, să nu trecem cu vederea faptul că Inter Cizer pune bazele doar pe juniori și merită felicitați pentru acest lucru, deoarece tradiția fotablului continuă în comuna Cizer. “Ne-am revenit pe acest final de tur și păcat că nu am câștigat și meciul de la Bocșa. Dar avem încredere că vom face o treabă mai bună din retur, având în vedere că ne-am întinerit echipa, iar la meciul de la Cizer am jucat și cu Banul pleacă cu punct de la Bocșa Olimpic Bocșa - Gloria Ban 1 - 1 (1 - 1)! Au marcat: Florin Cighi (‘38), respectiv loan Magdaș (TI) Olimpic, loan Barou - Vasile Bărnuțiu, Cosmin Sabău, Dobrai Tibor (cpt.), Florin Cighi, Florin Bone, Bogdan Boldea, Alin Barou, Radu Pojar, Florin Bărnuțiu și Dumitru Bordaș. Rezervă: Gabriel Ispas - Dan Mărcuș, Cosmin Pop, Mihai Chiș și Marius Meseșean. Delegat: loan Mărcuș Gloria, Daniel Bonțea - Radu Buciu, Andrei Moisa, loan Magdaș, Vlad Bein, Bogdan Berceanu, Pusok Nicolae, Olimpiu Tuns, Dorin Bonțe, Costel Jimboreanu și Sergiu Moga. Rezerve: Mihai Costea, Costel Ardelean, Paul Sabou, Vasile Varga, Alexandru Galea și Florian Soponea. Delegat: Florian Soponea Cartonaș galben: D. Bordaș (‘39), respectiv V. Rein (TO) și B. Bercean (‘22) Au arbitrat: la centru: David Sacota (Peceiu); asistenți: Cristian Petricaș și Balogh Robert (ambii din Zalău) Jucătorul meciului: IOAN MAGDAȘ De fiecare dată, Olimpic Bocșa a avut viață grea cu Gloria Ban, fie că meciul s-a jucat la Bocșa sau în deplasare, la Ban. Așa a fost și duminică, când gruparea condusă de Florian Soponea a dat o replică tăioasă deținătoarei titlului în Seria Vest, tocmai la Bocșa. Deși Olimpic a ratat câteva ocazii la 0 - 0 oaspeții au dat lovitura prin golgeterul Ioan Magdaș, care l-a învins cu sânge rece pe Ioan Barou, însă Olimpic a revenit pe final de repriză, când Florin Cighi l-a învins pe portarul Daniel Bonțea. Gazdele și-au adus aminte că nu au câștigat de patru etape și s-au avântat în atac, dar fără eficiență. Totuși pe final ambele echipe puteau înscrie, dar ultimul fluier al centralului David Sacota a consfințit un rezultat de egalitate, care aruncă echipa din Bocșa de pe locul doi, pe locul trei. “După numărul de ocazii în repriza secundă, rezultatul este echitabil. Puteam bate și noi, dar și eu Pentru noi a fost un rezultat bun în deplasare la o echipă tare și avem încredere pentru returul de campionat. Sperăm să fim în formulă completă din primăvară și să urcăm în clasament”, a precizat delegatul echipei din Ban, Florian Soponea. - ------------------------------------------------------- 1- CLASAMENT Seria VEST I. Etapa a X-a, prima din retur, din Seria Vest a Ligii a V-a se va desfășură în primăvară, după programul: Balti Dob Doba - Gloria Ban (în tur 3 - 2) 2. Frăția Măeriște 9 5 1 3 29-19 16 3. Olimpic Bocșa 9 4 3 2 23 - 10 15 4. Unirea Hereclean 9 4 2 3 25 -19 14 5. Kemer Camăr 9 4 0 5 29- 15 12 6. Steaua Cosniciu 8 3 2 3 19-11 11 7. Stejarul Sîg 8 3 2 3 17- 14 11 8. Gloria Ban 9 3 2 4 22 -22 11 9. Babi Dob Doba 9 3 15 17 -23 10 10. Inter Cizer 9009 7- 75 0 OÎîffifi5?c.'Bocșa,,*,"’-ffiier"’.... urm Favorit Dobrin_______ Frăția Măeriște______(2 - 0)|u1î!reafter?cfe5?l,l>,Bl^§^am!T?l^,*,^ll^,lTI^7r Steaua Cosniciu - Kemer Camăr (0-1) RSan^Steaua T SmS?^®^m Sig lJIn etapa a IRel joacă sâmbătă, de la ora 14.00 Clasamentul golgeterilor: 1. DĂNUȚ DRAGOȘ (KEMER CAMAR)......13 2. Constantin Agrijan (Unirea Hereclean).........10 3. Dumitru Bordaș (Olimpic Bocșa).....................8 Murányi Zsolt (Favorit Dobrin)........................8 4. loan Ardelean (Steaua Cosniciu).......................7 Bogdan Hulpaș (Frăția Măeriște).......................7 5. Alexandru Gliguță (Gloria Ban).......................5 Cosmin Șandor (Favorit Dobrin)......................5 Dudu Hodiș (Balti Dob Doba)..........................5 Ovidiu Marian (Unirea Hereclean)....................5 Adrian Deac (Frăția Măeriște)...........................5 loan Magdaș (Gloria Ban).................................5 Marius Lăcătuș (Favorit Dobrin).......................5 Andrei Dragoș (Frăția Măeriște)......................... 6. Răzvan Ciurbea (Farbîit ® Dobrin).....................4 Gabriel Bodea (Stejarul Sîg)...............................4 Antal Robert (Balti Dob Doba)..........................4 Codruț Pușcaș (Kemer Camăr)..........................4 Raul Zdroba (Unirea Hereclean).......................4 7. Ionuț Berbecar (Favorit Dobrin)......................3 Ciprian Breje (Gloria Ban)..................................3 Marc Budai (Kemer Camăr)...............................3 Ovidiu Haram (Frăția Măeriște)........................3 Beniamin Iorga (Favorit Dobrin)......................3 Ciprian Marian (Unirea Hereclean)...................3 Stejarul dă semne de revenire Stejarul Sîg - Kemer Camăr 2-0(1 - 0) Au marcat: Rareș Groze (TO) și Radu Sabou (‘80) Stejarul: Medan Cozac - Gabriel Bodea, Dacian Mureșan, Daniel Gui, Florin Rândunică, Constantin Borz (cpt.), David Țârlea, Dorin Țârlea, Radu Sabou, Marius Palce și Rareș Groze. Rezerve: Vlad Maxim, Teodor Coste, Alin Țârle, Mircea Petricaș, Dumitru Groze și Paul Tuns. Delegat: Dumitru Groze Kemer, Cătălin Manole - Gabriel Pușcaș, Gabriel Megu (cpt.), Lorincz Attila, Alexandru Duca, Szaboszlai Nándor, Budai Marc, George Scurt, Damoki László, Dănuț Dragoș și Cristian Șanta. Rezerve: Budai Augustin și Pato Szabolcs. Delegat: Alexandru Duca Cartonașe galbene: D. Guț (‘23), respectiv C. Șanta (70) Au arbitrat: la centru: Marin Taloș (Zalău); asistenți: Dan Mate și Sergiu Hădade (ambii din Zalău) Jucătorul meciului: RAREȘ GROZE întâlnirea dintre cele două echipe, care ambele în runda precedentă au suferit câte o înfrângere, prezenta interes, prin faptul că ambele formații își doreau să câștige puncte în acest final de tur. După câteva ocazii irosite, gazdele reușesc deschiderea scorului, prin tânărul Rareș Groze, care trimite mingea direct în vinciul porții adverse. Fosta deținătoare a titlului în Seria Vest a alergat după egalare, dar nu a reușit mare lucru, fiind dezavantajați și de vântul puternic. După pauză, Stejarul a mai redus din turație și a permis echipei din Camăr să vină în terenul advers. Chiar și așa, Stejarul a dat lovitura cu zece minute înainte de final, prin Radu Sabău și echipa condusă de Dumitru Groze a intrat în posesia celor trei puncte care au săltat echipa de pe ultimele locuri. □ ARDELEAN Zoltán □ Rubrică realizată de Ionuț COSTINAȘ