Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2012 (Anul 6, nr. 335-360)

2012-11-21 / nr. 355

Remat vrea revanșa! Obosiți după programul infernal din ultima perioadă, voleibaliștii de la Remat nu au avut prea mult timp liber, cu toate că la finele săpătmânii trecute, au avut etapă liberă în campionat. La nicio săptămână după partida tur cu Arago de Sete, unde ai noștri au pierdut în minimum de seturi, Remat urmează să primească la Zalău vizita francezilor. Elevii lui Máriusz Sordyl și Ovidiu Macarie vor revanșa și nu au altă cale decât victoria, pentru a mai păstra șanse la locul trei. Oricum acestea sunt minime și în cazul unei victorii, având în vedere că în ultimele două etape din grupă, Remat urmează să întâlnească Asseco Resovie și Bre Banca Lamnuti Cuneo, două formații în fața căreia echipa noastră nu prea poate emite pretenții. Secundul Ovidiu Macarie crede că meciul cu Arago de Sete este ultimul de la care Remat poate emite pretenții, din actuala stagiune a Ligii Campionilor. “Ne pregătim să câștigăm meciul de acasă, pentru că acesta este ultimul meci din Liga Campionilor, pe care, putem să-l câștigăm. Trebuie să privim partea plină a paharului, cu celelalte două formații nu prea avem șanse. Arago de Sete este o echipă cu care, dacă jucăm bine, putem să câștigăm. Este de nivelul nostru, dar important este ce facem noi, nu ce fac ei”, a adăugat și secundul Ovidiu Macarie. Partida din această seară va fi arbitrată de Bülent Bozkurt (Turcia) și Boris Kolarevic (Cehia). Să mai spunem că meciul va putea fi urmărit și pe micile ecrane, pe postul Digi Sport. Prețul biletelor s-a redusi 9 Având în vedere numărul mic de spectatori prezenți la prima partidă cu Bre Banca Sannutti Cuneo, conducerea Regatului a decis ca prețul biletelor să fie Rezultatele etapei a III-a, din Grupa G Liga Campionilor: Asseco Resovia Rzeszow - Bre Banca Lannutti Cuneo 0 - 3 (18, -23, -20) Arago de Sete - CS Remat Zalău 3-0(19, 19, 22 ) Clasament Grupa G. Programul etapei a IV-a: Bre Banca Lannutti Cuneo - Asseco Resovia Rzeszow (s-a jucat aseară) Remat Zalău - Arago de Sete (azi, ora 19.00) redus. Astfel la partida de azi, spectatorii care vor dori să asiste la meci vor fi nevoiți să scoată din buzunar doar suma de 15 lei, față de 25, cât a fost în primul meci. Sigur, prețul biletelor va rămâne neschimbat, la zona VIP, acolo unde prețul va fi tot de 25 de lei, joc cu Arago de Sete, deoarece am așteptat mai mult de la băieți. Cred că am fi putut juca mult mai bine. Dar nu e ușor să joci in fața echipelor franceze, care joacă in mod clar și in mod responsabil. Avem încă nndic de îmbunătățit, trebuie să fim mult mai provocatori și să luptăm mai mult pentru scopul nostru, pentru că nu am arătat încă ce putea Máriusz Sordyl antrenor CS Remat Campioana României trebuie să câștige partida de azi, pentru a rămâne în Europa, la fel ca și HC Zalău morilor" din Zalău. Remat Zalău. Arago de Sete 1. Bre Banca Lannutti Cuneo 3 3 0 9 - 0 9p 2. Asseco Resovia Rzeszow 3 2 1 6-46 3. Arago de Sete 3 12 4-63 4. Remat Zalău 3 0 3 0-9 0 Derby sălăjean la poalele Măgurii Sâmbătă, ora 17.00. Sala “Silvania din Șimleu Silvaniei [UNK] CS Phoenix Șimleu Silvaniei - CS Remat Zalău Am ajuns să o vedem și pe aceasta! Nou-promovata CS Phoenix, peste Remat în clasament, înaintea meciului direct. Cu toate că diferența între cele două loturi este una foarte mare, acest lucru nu prea sa văzut cel puțin până în momentul de față. CS Phoenix a reușit să aibă un parcurs mai bun decât campioana Remat și spre exemplu s-a întors cu puncte din două deplasări de unde Remat a venit cu tolba goală, cum ar fi Craiova și Constanța. Nou-promovata a învins categoric și UCM LPS Piatra Neamț, echipă în fața căreia Remat a clacat. De cealaltă parte, campioana a început mai prost sezonul și șia revenit pe parcurs contabilizând victorii în fața celor de la CSM București și “U” Cluj. Practic, zălăuanii s-au impus în fața ultimelor două clasate și, drept urmare, vor să demonstreze la Șimleu că pot face față cu brio oricărei echipe din clasament. După ce gruparea de sub Măgură a ținut în șah, etapa trecută, vicecampioana Tomis Constanța, chiar la malul Mării Negre , Marian Bala și colegii săi vor o nouă ispravă în fața vecinei Remat. Oricum, se anunță un spectacol voleibalistic sâmbătă la Șimleu, iar cu siguranță sala “Silvania” va deveni neîncăpătoare pentru mulțimea spectatorilor, care o vor lua cu asalt. Tehnicianul nou-promovatei, Mircea Abraham speră ca elevii săi să repete evoluția bună de la meciul cu Tomis și să obțină un rezultat pe măsură. “Vom avea un meci greu, având în vedere că vom primi vizita campioanei. Sper ca băieții să se mobilizeze și să obținem un rezultat bun. Am făcut un meci bun la Constanța, în fața vicecampioanei și ne dorim să reușim la fel și în fața Rematului. Va fi un spectacol voleibalistic, având în vedere că se întâlnesc două echipe din același județ, care în momentul de față au mare nevoie de puncte”, ne-a declarat Mircea Abraham. De cealaltă parte, antrenorul secund al Rematului, Ovidiu Macarie are numai cuvinte de laudă la adresa adversarei. “Va fi un derby sălăjean și nu va fi ușor pentru noi. Echipa din Șimleu vine după o periadă bună, în care a câștigat cu Steaua, cu Piatra Neamț și a luat două seturi la Constanța. Chiar dacă vom întâlni o echipă noupromovată, în niciun caz, pentru noi nu va fi un galop de sănătate. La prima vedere Remat pornește favorită, dar va trebui să jucăm foarte bine ca să câștigăm. Dar totul depinde de noi și nu de alții”, ne-a precizat Ovidiu Macarie. □ Ionuț COSTINAȘ Volei: Campionatul Național de junioare I Prima victorie, pentru LPS "Avram Iancu" ♦ După două etape negre, zălăuancele reușesc să se impună pe teren propriu La finalul săptămânii trecute la poalele Meseșului a poposit formația CSS Sighetul Marmației, pentru un meci ce a contat pentru etapa a IV-a. Elevele pregătite de antrenorul Jako Alexandru au început încrezătoare partida și cu dorința de a câștiga primul meci din acest sezon. Dana Chiba și compania s-a distrat cu oaspetele și nu au lăsat nici măcar o speranță celor din Sighetu Marmației..Ei bine, primul set a fost câștigat la o diferență considerabilă, de 12 puncte. Cu moralul ridicat, zălăuancele au reușit să câștige și setul secund. A urmat ultimul parțial, dar și cel mai disputat din partidă când echipa oaspete pe final de meci a câștigat câteva puncte importante, însă nu au fost suficiente pentru a duce partida în prelungiri. Astfel că, zălăuancele au înregistrat prima victorie în acest sezon, ceea ce le dă mare încredere pentru partidele viitoare. Peste două săptămâni LPS “Avram Iancu” se va deplasa la Baia Mare, încercând să câștige puncte importante din confruntarea cu CSM Baia Mare. Sperăm ca zălăuancele să câștige confuntarea cu maramureșencele și să încheie turul cu o victorie. □ Monica MARE LPS “Avram Iancu” - CSS Sighetul Marmației 3 - 0 (13,18, 22) LPS “Arama lancu”: Lavinia Gârdan, Paula Nițu, Dana Chiba, Anamaria Ilieș, Rada Silaghi, Amalia Perneș, Bianca Chende, Mihaela Someșan și Camelia Ungur. Antrenor: Alexandru. Jako