Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2012 (Anul 6, nr. 335-360)

2012-12-12 / nr. 358

Remat "a furat" toate punctele liderului . Campioana s-a impus la Bej și a început să arate că are forța nu a se oare om nou sa unu Lupta pentru supremație în Divizia A1 este departe de a se fi terminat, iar de la o etapă la alta asistăm la răsturnări în clasament. Așa s-a înâmplat și sâmbătă, când Remat a învins liderul Unirea Dej, tocmai pe malul Someșului, iar în fotoliul de lider a urcat Tomis Constanța. Campionii au dorit nespus de mult să demonstreze tuturor că au forța de a se lupta și în acest an la titlu, iar meciul de la Dej a venit ca și o descătușare. Elevii lui Máriusz Sordyl au început bine primul parțial pe care și l-au adjudecat fără prea mari probleme și, drept dovadă, jucătorii au respectat întocmai indicațiile antrenorului. într-o atmosferă de mare meci, Unirea s-a aflat la conducere în setul secund și se părea că vom asista la o egalare. Nu a fost așa și ai noștri au fost preciși pe final, iar de la (22 - 20) s-a făcut (22 - 23). Deși formația antrenată de Victor Lazăr a restabilit egalitatea la 23, ultimele două Unirea: Marius Dascălu, Lucian Tofan, Gojko Cuk, Mihai Coasă, Silviu Șușan, Srecko Ristic și Bogdan Rus (libero). A mai evoluat: Ionuț Badea. Antrenori: Victor Lazăr (principal) și Szilagyi Tibor (secund) CS Remat: Andrei Stoian, Șerban Pașcan, Mihai Gheorghiță, Fabian Birău, Robinson Dvoranen, Silmar Almeida și Mihai Mărieș (libero). A mai evoluat: Vlad Tebieș. Antrenori: Máriusz Sordyl (principal) și Ovidiu Macarie (secund) puncte au revenit campioanei, care a făcut 0-2 la general. O relaxare în jocul echipei noastre a făcut ca dejenii să revină în joc, după un set trei controlat în mare parte. Dar a fost un simplu joc de paie și zălăuanii s-au concentrat în setul patru, pe care l-au câștigat la patru puncte diferență; în urma acestui rezultat, Remat a urcat pe locul 7 și se află în momentul de față la 8 puncte în spatele rivalei Tomis Constanța. Unirea Dej - CS Remat Zalău 1 - 3 (-18, -23, 20, -21) Remat își încheie aventura în Europa Azi, ora 21:30, Palatul Sporturilor din Cuneo: Bre Banca Lamutti Cuneo - Remat Zalău După trei sezoane consecutive în care a fost angrenată în Liga Campionilor, Remat își va lua la revedere de la cea mai prestigioasă competiție inter-cluburi din Europa. în această seară, în Italia, elevii lui Mariusz Sordyl și Ovidiu Macarie vor da piept titanului în materie de volei - Bre Banca Lannutti Cuneo. Liderul la zi în Grupa G cu maxim de puncte este calificată în următoarea fază a competiției, astfel că, probabil, își va odihni câțiva jucători de bază, având în vedere că va avea meciuri grele în campionat. Chiar și în aceste condiții, Remat va avea o misiune extrem de grea, însă campionii nu au nimic de pierdut: în partida tur, zălăuanii au fost aproape să smulgă un set italnienilor, dar au cedat în prelungirile setului. Locul 3 în grupă nu mai poate fi atins, astfel că, Robinson Dvoranen și compania vor lupta pentru a ieși cu capul sus din această competiție. Regretul iubitorilor de volei din Zalău este acela că echipa lor favorită nu a contabilizat nici o victorie în grupă, cum s-a întâmplat în sezonul trecut. In unele momente ale meciurilor disputate până acum, zălăuanii au demonstrat că se poate, dar micile imprecizii, nesincronizările, serviciul slab și preluarea deficitară au fost factorii care au contribuit la linia actuală de clasament. Este sfârșitul unei aventuri europene și cine știe când vom mai vedea Rematul la “masa bogaților”. Dar, sperăm noi, într-un viitor apropiat, să simțim din nou atmosfera Ligii Campionilor, bucuria jocului și sărbătoarea pe care o generează un astfel de eveniment. Campioana a deplasat în Italia un număr de 12 jucători, iar din lot fac parte Adrian Feher, care este accidentat, dar și juniorul Rareș Bălean. Partida va fi oficiată de o brigadă de arbitri formată din Boris Skudnik din Slovacia și Kovacevic Ljubomir din Serbia și va putea fi urmărită în format LIVE - TEXT pe www.sportulsalajean.ro. Tot azi, în celălalt meci al grupei, polonezii de la Asseco Resovia Rzeszow vor înâlni pe teren propriu ocupanta locului trei, Arago de Sete. “Jocul din Italia va fi o bună oprtunitate pentru noi de a ne mai îmbunătății relațiile de joc, întâlnim o forță a voleiului european și trebuie să ne concentrăm întocmai dacă vrem să obține ceva de la acest meci. Vrem să terminăm onorabil sezonul de Liga Campionilor”. Máriusz Sárdyl - antrenor CS Remat Zalău Volei. Campionatul Național de minivolei Două victorii pentru CSS Zalău ♦ Elevii lui Dan Onuțe s-au întors cu 6 puncte, de la al doilea turneu La finalul săptămânii trecute s-a desfășurat al doilea turneu din cadrul Campionatului Național de minivolei. Elevii lui Dan Onuțe s-au deplasat încrezători la Dej, cu scopul de a se întoarce acasă cu cât mai multe puncte. Ei bine, așa s-a și întâmplat, zălăuanii au reușit să câștige două partide din trei. CSS Zalău a întâlnit în primul meci formația din Ocna Mureș, însă, nu au avut emoții deoarece și în primul turneu, elevii lui Dan Onuțe au trecut în minim de seturi. Ei bine, de data aceasta formația de la poalele Meseșului a învins în patru seturi echipa CS Kefalona Ocna Mureș. A urmat partida cu echipa gazdă, LAPS Dej, însă zălăuanii au fost învinși categoric de campioană. Totuși, surpriza a apărut în ultimul meci jucat, când zălăuanii au întâlnit gruparea din Câmpia Turzii. Dacă la primul turneu, voleibaliștii noștri au fost învinși în patru seturi, de data aceasta lucrurile au stat altfel. Vlad Orțan și compania au trecut în minim de seturi de CSM Câmpia Turzii. Se pare că borna a înghețat la 22 în toate cele trei seturi pentru Câmpia Turzii, iar zălăuanii au profitat la maxim de acest blocaj. Ei bine, după acest turneu, elevii lui Dan Onuțe se pot declara mulțumiți și pot spera ca de la următorul turneu să se întoarcă cu toate punctele. “In primul turneu de acasă voleibaliștii au fost mai crispați, dar am trecut peste pragul acesta. De data aceasta ne-am concentrat și am reușit să câștigăm două partide. Obiectivul nostru este calificarea la Turneul Semifinal și Final. Următorul turneu va avea loc la finalul lunii ianuarie, când ne vom deplasa la Câmpia Turzii”, ne-a declarat antrenorul Dan Onuțe. □ Monica MARE Rezultatele obținute de CSS Zalău: CSS Zalău - CS Ocna Mureș 3 -1 (14,6,16,16) CSS LAPI Dej - CSS Zalău 3 - 0 (8, 13,10) CSM Câmpia Turzii - CSS Zalău 0 - 3 (22, 22,22) Lotul CSS Zalău: Daniel Mândruț, Raul Cristea, Raul Terheș, Râzvani Lucaciu, Tudor Lazăr, Vlad Orțan, Somogy Norbert și Flavius Bălean. Antrenor: Dan Onuțe Fără pași greșiți în ultima etapă! Sâmbătă, ora 18.00, Sala Sporturilor: Remat Zalău- Steaua București Turul Diviziei Al la volei masculin se termină sâmbătă, iar când ne uităm în clasament nu ne vine să credem că Remat a ajuns din campioană într-o echipă de locul 7. Dar nu este nimic pierdut și ai noștri au timp să revină și să se bată din nou la titlul de campioană. Pentru realizarea acestui țel este nevoie de a acumula cât mai multe puncte și de a urca în clasament, pentru ca la finele sezonului regulat, Remat să poată ataca playoff-ul de pe un loc cât mai bun. Elevii lui Mariusz Sordyl au maxim de puncte din ultimele două etape și nu iau în calcul decât victoria și în partida de sâmbătă. La poalele Meseșului va poposi Steaua, echipă care cu ani în urmă era o forță în competiția internă. Dar vremurile acelea au apus, iar acum “steliștii” luptă pentru evitarea retrogradării. Asta nu înseamnă că Remat va avea viață ușoară și va câștiga fără probleme. Campionii trebuie să trateze meciul serios, pentru a nu avea parte de surprize la fel cum s-a întâmplat la alte meciuri. Având în vedere că meciul de sâmbătă este ultimul din acest an, Andrei Stoian și colegii săi vor să le ofere spectatorilor o victorie, ca fiind și un cadou de sărbători. “Avem nevoie de liniște și de concentrare pentru a nu strica ce am realizat în ultimele două meciuri. Este timpul să urcăm în clasament și să putem aborda altcumva returul de campionat. Meciul cu Steaua este important cum de fapt sunt toate meciurile”, a precizat Mariusz Sordyl. Miercuri, 12 decembrie 2012 Clasament Grupa G: 1. Bre Banca Lannutti Cuneo 5 5 0 15: 1 15p 2. Asseco Resovia Rzeszow 5 3 2 10: 7 9 3. Arago de Sete 5 2 3 7:11 -5 4. CS Remat Zalău 5 0 5 2:15 1 Marcel Boru Târle - director executiv Remat: “Adrian Feher va rămâne la Remat” Liberoul campioanei va reveni în echipă, când îi va solicita antrenorul în ultimele trei partide, liberoul Adrian Feher nu a făcut parte din lotul Rematului, iar fanii își puneau semne de întrebare ce se întâmplă cu jucătorul care a câștigat trei titluri cu gruparea zălăuană. Conducerea afirmase că voleibalistul este accidentat și urmează un program special de recuperare, dar au apărut zvonuri cum că jucătorul ar fi dorit să-l pună “pe făraș” pe antrenor, fapt pentru care Feher ar fi intrat în dizgrația polonezului. Dar Mariusz Sordyl a ținut să precizeze un lucru: “Pentru mine toți jucătorii sunt egali și nu vreau să scot în evidență că unul este mai bun ca altul. Aceasta este o regulă de a mea. Faptul că Adrian Feher nu a jucat, nu înseamnă că este în afara lotului. Fiecare jucător este important și fiecare poate să dea ceva pentru echipă, când joacă. Toți trebuie să fie uniți și să aibă caracter”, a spus antrenorul Máriusz Sordyl. Directorul executiv Marcel Doru Țârle a dat de înțeles ca internaționalul campioanei nu are nici o altă problemă în afară de acidentare și că va reveni în echipă, când va fi solicitat de antrenor. “Feher este jucătorul Regatului, a făcut deplasarea în Italia și va reveni în echipă când va considera antrenorul. Au fost unele probleme, s-au rezolvat și îl așteptăm pe jucător să-și revină și să poată intra în teren. Feher va rămâne la Regat, este o opțiune a președintelui, dar și a antrenorului”, ne-a mărturisit Marcel Doru Țârle. Vacanța a venit mai repede la CS Phoenix Șimleu Silvaniei Nou-promovata va avea etapă liberă sâmbătă, astfel că jucătorii au primit din partea conducerii o minivacanță Partida cu Universitatea Cluj a fost ultima din acest an pentru CS Phoenix. Sâmbătă, când va fi programată ultima etapă a turului, elevii fostului internațional Mircea Abraham vor sta, asta după ce LPS CSS Bihorul Oradea nu s-a mai înscris în campionat. Cum returul de campionat începe pe 12 ianuarie, conducerea a decis să-i lase pe jucători într-o minivacanță. “Având în vedere că programul ne-a avantajat și vom sta sâmbătă, împreună cu conducerea am hotărât să-i lăsăm liberi o săptămână pe jucători. Vom relua pregătirile săptămâna viitoare, iar jucătorii vor mai avea liber câte 3 zile de Crăciun și de Anul Nou. După aceea vom intra in linie dreaptă, pentru că ne așteaptă un debut infernal de retur, cu două deplasări dificile”, ne-a declarat antrenorul Mircea Abraham. Să spunem că în prima etapă a returului, care va avea loc pe 12 ianuarie, CS Phoenix va întâlni în deplasare Dinamo București, iar în următoarea rundă, pe 19 ianuarie, șimleuanii vor evolua tot în deplasare, la Explorări Baia Mare. Ungurul Toth Gabor va face recuperarea în țara natală Accidental în urmă cu ceva timp, Toth Gabor a continuat să joace, astfel că entorsa a recidivat Jucătorul este nevoit acum să urmeze un program special de recuperare la o clinică din Ungaria, urmând a reveni la echipa pregătită de Mircea Abraham abia după data de 3 ianuarie. Vă reamintim că Toth Gabor a semnat cu CS Phoenix în vară și a venit de la vicecampioana Ungariei Kalo Med Kecskemet. ABONAMENTUL 2013 Prețul pentru anul 2013 este de 72 lei, adică un discount de 35%. Sunați pentru abonamente la 0740 31.31.76