Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2014 (Anul 8, nr. 441-465)

2014-07-16 / nr. 441

'^Miercuri, 16 iulie 2014 Sporturi Tenis de câmp. Turneu Platinum amatori - Cluj-Napoca Finală câștigată de sălăjeanul Cornel Florean Zilele trecute, la Cluj-Napoca s-au duelat 48 de tenismeni în cadrul unui turneu platinum dedicat amatorilor. Concurenții s-au întrecut cu dăruire maximă, ca la un turneu de Grand Slam. Printre cei 48 de participanți l-am regăsit și pe sălăjeanul Cornel Florean. Chiar dacă practică “sportul alb” doar de doi ani, zălăuanul a reușit să se facă remarcat la turneele la care a participat până acum. Ultimul la care a făcut furori a fost turneul de la Cluj-Napoca, unul în care a dat totul pe teren. Deși concurența a fost mare la nivelul 6, Florean a reușit să termine pe primul loc competiția. Fără doar și poate este un rezultat foarte bun, mai ales că în finală sa impus fără probleme în fața unui jucător din Cluj-Napoca, pe care l-a învins în doar două ore jumate. “Mă bucur că am avut ocazia să evoluez la un turneu de categoria platinum. Am jucat șase meciuri și pot să spun că și finala am câștigat-o destul de ușor, după două ore jumate”, ne-a declarat Cornel Florean. Pentru sălăjeanul nostru urmează o vară plină, în care va participa la nenumărate competiții. Prima se va desfășura la finele săptămânii, la Oradea, după care urmează Sighetu Marmației și Zalău. □ Monica MARE mT* Sportul tip SăLăjean.to Tenis de câmp: “Cupa Sătmarului” - Satu Mare Andrei Brise, în formă maxim Vară plină pentru iubitorii “sportului alb” După ce la finalul săptămânii trecute, la “Cupa Ianus” sălăjenii au atras atenția, sportivii de la CSM Zalău au participat la o competiție pe malul Someșului. Deja devenită tradițională, competiția de rang național “Cupa Sătmarului” a avut loc la finalul săptămânii trecute. Orașul de pe malul Someșului - Satu Mare a găzduit turneul adresat categoriilor de vârstă 10, 12, 14, 16 și 18 ani, dar și categoriei de seniori. Calendarul Federației Române de Tenis de câmp este unul din cele mai aglomerate din punct de vedere al competițiilor sportive. Săptămânal, în întreaga țară se desfășoară pe perioada verii două-trei turnee. Doi elevi pregătiți de Constantin Carp au încercat să-și arate talentul în fața sutelor de spectatori prezenți la turneu. Unul dintre cei mai talentați și de perspectivă tenismeni pe care îi are județul nostru Andrei Brcse a reușit să suprindă din nou pe toată lumea și a câștigat și trofeul “Cupa Sătmarului” (6-3, 7- 5), după ce l-a învins în finală pe rivalul său și din competiția de la Zalău, Csaholzi Arnold, sportiv legitimat la CS For Sport Satu Mare. “Sunt foarte mulțumit de evoluția lui Andrei, are jocuri din ce în ce mai bune, se mișcă foarte bine în teren, aleargă, se dăruiește fiecărei mingi. A avut o finală foarte grea, deși a întâlnit același sportiv, dar experiența și-a spus cuvântul”, ne-a mărturisit Constantin Carp - antrenor CSM Zalău. La dublu, cei doi finaliști, Andrei Brise și Csaholzi Arnold, au făcut echipă și au învins tot ce le-a ieșit în cale, reușind să câștige trofeul. “S-a văzut că au fost cei mai buni tenismeni, ca dovadă, la dublu au câștigat împreună trofeul”, a declarat Constantin Carp. Alături de Brise a mai participat și Eugen Pânzar, ambii fiind legitimați la clubul de la poalele Meseșului. Emoțiile unei competiții și oboseala acumulată au contribuit la o competiție nu prea reușită pentru Eugen. “Trebuie să schimbăm un pic stilul de antrenament, trebuie să începem un antrenament bazat pe mai multă alergare, deoarece am observat că Eugen nu se mișcă foarte mult în teren”, a adăugat antrenorul. Alături de cei doi sportivi zălăuani, mai trebuia să participe încă patru practicanți ai “sportului alb”, dar din anumite motive au spus pas competiției de la Satu Mare. Pentru secția de tenis de câmp a Clubului Sportiv Municipal Zalău, această vară este foarte încărcată, aproape la fiecare sfârșit de săptămână iubitorii tenisului de câmp se reunesc pe teren, în competiții care mai de care mai populare. Astfel că, înaintea “Cupei Municipiului Zalău” ce va avea loc cu ocazia Zilelor Cetății de la sfârșitul lunii, elevii de la CSM Zalău vor participa la Mediaș, la turneul intitulat “Pro AS”. □ Ciprian RIZA UȘI DE GARAJ TERMOPANE Editor: SC Sportul Sălăjean SRL Zalău Adresa: localitatea Zalău, str. TRAIAN nr. 60 Manager: Călin ONICAȘ Secretar de redacție: Monica MARE Redactori: Ionuț COSTINAȘ și Ciprian RIZA Corespondenți: prof. Marin ȘTEFAN și Leo MOGA Editorialiști: Ioan ONICAȘ și Alex TAMBA Financiar-contabil: Vasile CRIȘAN Marketing-publicitate: Adrian CHERECHEȘ Responsabil IT: Sorin DREGAN Distribuție: Emil FIZEȘAN e-mail: sportulsalajean@yahoo.com web: www.sportulsalajean.ro ID: sportulsalajean Telefon/fax: 0360 - 56.83.88 Mobil: 0740 - 31.31.76 și 0762 - 66.26.95 codul ISSN: 184107078 Articolele publicate în “Sportul Sălăjean” nu pot fi reproduse, parțial sau integral, decât cu acordul scris al conducerii publicației, conform Legii dreptului de autor. Potrivit art. 205 și 206 C.P., responsabilitatea juridică pentru conținutul articolelor aparține autorului; în cazul unor agenții de presă și personalități citate, responsabilitatea le aparține. Tipărit la Mamilia Cluj-Napoca Adresa: Bd. Mihai Viteazul, nr. 53/A, lângă OMV Tel. 0741-276.197 prin depozitele sale din Zalău, Șimleu Silvaniei, Cehu Silvaniei, Jibou, Crasna, Nușfalău și Marghita, achiziționează, la cele mai bune prețuri, următoarele materiale reciclabile: Feroase (fier vechi, oțel inox, spa, oțel); Neferoase (cupru, alamă, bronz, aluminiu, plumb); Acumulatori auto uzați; Hârtie și carton; Folie. Electrice, electronice și electrocasnice uzate. Pentru cantități mari, asigurăm transportul. Pentru programări sau relații suplimenatre ne puteți contacta la numerele de telefon: 0260 - 66.20.25, 0260 - 66.20.26, 0260 - 66.20.27 sau 0260 - 61.16.39 Spălătoria Wash & Govă stă la dispoziție 7 zile din 7 între orele 08.30 - 20.00; Duminica 09.00 - 17.00 cu toată gama de servicii de spălare și cosmetizare auto Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 106 (fosta Servirea) Tel: 0749.971.356 Aress« Zule» str. "Cușoai 111 TelSIț as. I» parter (în apus la Zdbana) isb ® Zn ® m.5asa wm - ® ds.sm Livrări la domiciliu