Sportul Sălăjean, februarie-iunie 2018 (Anul 12, nr. 627-647)

2018-06-27 / nr. 647

Miercuri, 27 iunie 2018 MINIFOTBAL Sezonul 2017 - 2018 s-a termiant oficial duminică seară, când la Baza Sportivă Onix Traian a avut loc festivitatea de premiere a Campionatului de Minifotbal Onix. După un sezon plin de meciuri, a venit și răsplata pentru toate participantele în competiție, iar organizatorii s-au pregătit cât au putut mai bine pentru acest eveniment și au pus la bătaie premii consistente. înainte de premiere s-a jucat și un meci demonstrativ între campioana regională Autovip și Rapid Peceiu, formație ce a ocupat locul secund în Liga 2, după care a început premierea propriu zisă oficiată de președintele Ioan Onicaș, dar și de către Gheorghe Ciule, director regional în cadrul FMR. Toate echipele au primit abonamente promoționale la bazele sportive Onix Premierea a început cu echipele de la Liga 3, în ordinea inversă a clasamentului. De la ocupanta locului 20 - AS Luceafărul și până la ocupanta locului 5 - AS Onix, toate formațiile au primit diplome de participare. Grupările din primele patru locuri, au intrat și în posesia unor trofee, a unor mingi, iar cele de pe podium au primit și medalii, în funcție de locurile ocupate. Dat fiind faptul că urmează o perioadă de pauză până când va începe noul sezon, iubitorii de minifotbal pot face mișcare la bazele sportive Onix, iar organizatorii au oferit tuturor participantelor câte un abonament promoțional! Nu în ultimul rând, un premiu important pentru fiecare echipă, indiferent de locul ocupat a fost acordarea unui CEC valoric de 100 lei! Premii pe măsură pentru fruntașele ligilor Formațiile care au câștigat cele trei ligi și echipele care s-au clasat pe locurile doi în Liga 1 și Liga 2 au fost recompensate pe măsură. Astfel,4 - câștigătoarea de la Liga 3-a primit un echipament de joc, iar Dia GuardiI Divino, care s-a impus în Liga 2 a intrat în posesia unui CEC în valoare de 1.000 de lei. Tot din Liga 2, ocupanta locului secund, Rapid Peceiu s-a bucurat de un CEC valoric de 400 lei. Granzii din Liga 1 au avut parte de o premiere și mai stufoasă. Astfel, campioana a primit un CEC în valoare de 2500 lei, iar vicecampioana Autovip a avut parte tot de un astfel de cupon, în valoarea de 2000 lei. Pe lângă aceste premii importante, s-au mai oferit cupe, diplome, medalii, dar și mingi, în funcție de locul ocupat în clasament. S-au premiat și echipele fair-play din cele trei ligi, în primul eșalon acest premiu a fost acordat pentru Someșul Someș Odorhei, în Liga 2 la Grand Team Șimleu, iar în Liga 3 acest premiu a fost atribuit celor de la AS Luceafărul. Andrei Dalnoki, golgheter în Liga 3 cu 103 goluri! După premierea echipelor din fiecare ligă sa trecut și la premii individuale. De departe, golgheterul Ligii 3 a fost Andrei Dalnoki de la Mobil Team, care în 38 de etape a reușit un număr record de 103 goluri. Pe locul secund la golgheteri s-a clasat Octavian Ardelean de la BT Royal cu 85 de reușite. Interesant de spus că și în sezonul trecut, Octavian Ardelean s-a clasat tot pe această poziție în clasamentul celor mai buni marcatori din Liga 3. Podiumului celor mai buni marcatori din Liga 3 a fost închis de doi jucători cu același număr de goluri. Este vorba de Mihai Bode (G4) și Andrei Pop (AS Onix), care în acest campionat au înscris câte 59 de goluri. BT Royal s-a remarcat din nou la premii individuale și a dat din nou cel mai bun portar al campionatului, este vorba de Gabriel Gárda, care a primit aceeași distincție și la finalul sezonului 2016 - 2017. Medan Cozac, cel mai bun portar din Liga 2 Procedura premierii la Liga 2 a fost aceeași precum la Liga 3, iar de la Bavaria Gold și până la Viper au primit diplome de participare, CEC-uri în valoare de 100 de lei și abonamente promoționale la bazele Onix. Cele din primele patru locuri, adică Michelin, Grand Team Simley, Rapid Peceiu și Dia Guardi Divino au mai primit în schimb cupe, mingi, iar cele de pe podium au fost răsplătite și cu medalii. La premiile individuale, Rapid Peceiu a avut doi remarcați. Este vorba de Medan Cazac, care a fost desemnat cel mai bun portar și Cristian Jula, care sa clasat pe locul 3 în clasamentul celor mai buni marcatori. Tot în acest top, Andrei Pop de la Aquangar Cehu Silvaniei și Robert Niculăuț de la Dia GuardiI Divino s-au clasat pe locul secund, în timp ce golgheterul ligii secunde a fost Claudiu Meleg de la Voința Aghireș cu 57 de reușite. Pe lângă o diplomă și un trofeu, cei care s-au clasat pe primul loc în clasamentul golgheterilor au primit și câte o minge marca Girova. Ciprian Pavel, din nou golgheter în Liga 1 Festivitatea s-a încheiat cu premierea echipelor de la Liga 1. Cel mai bun portar a fost desemnat de la campioana Dia Guard Divino, este vorba de Andrei Mocan, iar tot Dia Guard Divino a furnizat și golgheterul campionatului. Acesta a fost la fel ca și anul trecut - Ciprian Pavel, care în acest campionat a marcat nu mai puțin de 97 de goluri. Pe locul secund la golgheteri s-a clasat Lazăr Zoltán de la Autovip cu 45 de goluri, iar Maior István de la Fan Courier a închis podiumul cu 39 de reușite. Pentru sprijinul acordat în dezvoltarea minifotbalului sălăjean au primit câte o diplomă redactorii de la Sportul Sălăjean, Călin Onicaș, Ionuț Costinaș și Cristian Moldovan. A fost premiat asistentul medical Samir Avram, dar și arbitrii ce au oficiat în competițiile de la bazele Onix, Vasile Stâncel, Nicolae Chiș-Ciure, Gheorghe Ciule, Marcel Petrean, Robert Gore, Fabian Rus, Paul Unimăzan, Alexandru Turian, Ciprian Cimpoieș, Paul Georgescu, Gabriel Pușcaș și Sorin Latiș. După terminarea festivității a urmat finala Cupei României, iar la final, Dia Guard Divino și Dia Guard II Divino au trecut din nou pe la masa oficială pentru a fi premiate pentru performanțele obținute în această competiție. Ionuț COSTINAȘ Campionatul de Minifotbal Onix și-a premiat câștigătorii și participanții Duminică, la Baza Sportivă Onix Traian a avut loc festivitatea de premiere pentru toate participantele în cele trei ligi. Organizatorii au pus la bătaie premii consistente, atât pentru echipe, cât și pentru golgheteri, cei mai buni portari, arbitri, dar și colaboratori Sălajul trimite două echipe și la Cupa României l’___r|_______________ • r . 1|________| tt __________________________________x _x c_x _ c.__ C______________x | _ a__1 C.____1 _ 1 r1_. Fan Courier și DiaGuardiI Divino încearcă să facă o figură frumoasă la turneul final al Cupei de la Sibiu, unde participă un număr record de 96 de echipe; în primă fază, ambele formații sălăjene vor să treacă de grupe și să ajungă în fazele eliminatorii Federația de Minifotbal din România se pregătește de o nouă competiție importantă. După Campionatele Regionale și Turneul Final de la Liga Firmelor și Instituțiilor, la final de săptămână va avea loc turneul final al Cupei României. Această competiție va avea loc de vineri și până duminică, la Sibiu, unde vor participa un număr record de 96 de echipe! Printre ele se află și două formații din Sălaj, este vorba de ocupanta locului 4 în Liga 1 - Fan Courier și câștigătoarea ligii secunde Dia Guard Divino II, care zilele trecute a jucat finala fazei județene din Sălaj. încă de vinerea trecută, organizatorii au stabilit prin tragere la sorți componența celor 32 de grupe, în fiecare grupă fiind repartizate câte trei formații. Fan Courier face parte din grupa a X-a, alături de FC Gilău Florești și Mica Frăție Gorj, în timp ce Dia Guard Divino II a fost repartizată în grupa a XIV-a, alături de Flash FT Alba Iulia și Tricolorii Sibiu. Primele două clasate din grupă se califică în fazele eliminatorii, astfel că și pentru cele două reprezentante ale Sălajului aceste este și primul obiectiv la competiția de la Sibiu. Toate meciurile din grupe vor avea loc vineri, urmând ca de sâmbătă să înceapă fazele eliminatorii. Fan Courier va susține primul meci vineri, de la ora 14.00 cu Mica Frăție Gorj, urmând ca de la ora 18.00 să se dueleze cu FC Gilău Florești, în timp ce Dia Guard Divino II va debuta la Cupa României contra celor de la Tricolorii Sibiu, meciul urmând a avea loc vineri de la ora 10.00. Al doilea joc pentru formația condusă de Flore Pop va avea loc de la ora 18.00 cu Flash FT Alba Iulia. Reprezentantele Sălajului pot emite pretenții, având în vedere că ambele echipe au în lot jucători care au mai trecut pe la turnee finale și am putea spune că au o oarecare experiență Anul trecut, la Cupa României, județul nostru a trimis trei echipe, Autoland Hosu, Autovip Lexus și FS Grup, însă cea mai bună performanță a fost reușită de Autovip, care a ajuns până în optimi. Competiția de la Sibiu se va disputa pe opt terenuri, iar la jocurile din grupă, în cazul în care după timpul regulamentar se consemnează un rezultat de egalitate se vor executa lovituri de la 11 m, câștigătoarea urmând să primească un punct în plus. Cupa României va bate recorduri peste recorduri la ediția din acest an, urmând să fie prezente 96 de echipe din 43 de campionate din țară! Vor fi peste 160 de meciuri pe durata celor trei zile, iar la acest grandios turneu vor fi angrenați aproximativ 1400 de jucători. Pe lângă cele două echipe, Sălajul va mai trimite la Sibiu și o brigadă de arbitri, formată din Robert Goie și Nicolae Chiș- Ciure. La Cupa României va fi prezent directorul regional Gheorghe Ciule, dar și președintele FMR Ioan Onicaș. □ Ionuț COSTINAȘ Componența grupelor echipelor sălăjene: Grupa 14: Dia Guard II Divino Zalău, Flash FT Alba Iulia, Tricolorii Sibiu Grupa 10: FC Gilău Florești, Fan Courier Zalău, Mica Frăție Gorj Programul echipelor sălăjene din grupe: Vineri, ora 10.00: Dia Guard II - Tricolorii Sibiu (T4) Ora 14.00: Fan Courier - Mica Frăție Gorj (T3) Ora 18.00: FC Gilău Florești - Fan Courier (T3) Ora 18.00: Dia Guard II - Flash FT Alba Iulia (T4) Bogdan Ember -jucător Fan Courier: “Putem face o figură frumoasă” “Rezultatele echipelor sălăjene de la turneu regional ne dau speranțe că putem face și noi o figură frumoasă la Cupa României. Putem spera chiar și la accederea in fazele finale ale turneului. Sperăm să fim cât mai bine pregătiți, să facem jocuri bune și să ținem ștacheta sus”. ” Flore Pop - delegat Dia Guard Divino II: “Dacă jucăm ce știm vom face un turneu bun” “Mergem la Cupa României pentru că băieții au fost fantastici și și-au câștigat dreptul de a participa la un turneu. Nu înțeleg de ce delegații altor formații vor ca echipa a doua să fie desființată și să nu mai avem satelit. Posibil invidia sau ciuda că Dia Guard Divino a devenit una dintre cele mai bune echipe care au activat în Campionatul de minifotbal Onix Sălaj. La Sibiu, ne dorim să trecem de grupe și măcar de două tururi eliminatorii. Mulți dintre jucători sunt la primul turneu, dar toți sunt dornici și motivați de a face o figură frumoasă. Sunt sigur că dacă jucăm ce știm noi o să iasă foarte bine și vom face un turneu bun. Mulțumim sponsorilor pentru susținere și eforturile care se fac pentru a participa și cu echipa a doua la turneu".