Sportul, aprilie 1971 (Anul 27, nr. 1218-1247)

1971-04-08 / nr. 1225

ft. 1555 (68595 Pmm ATLIKCA HERA FORŢA ACESTUI CAMPIONAT.. ...DAR DEFICITUL TEHNIC IL LIPSEŞTE DE STRĂLUCIRE * în acest sezon ne propunem sa dezbatem periodic evoluţia campionatului diviziei A, împreună cu o serie de antrenori angajaţi direct in desfăşurarea evenimentelor. Facerii incepugitul cu ROBERT COSMOC, antrenorul cara a fortificat — în o echipă redutabilă — Farul f ultima vreme, făcînd din ea : Constanța. — Crezi că primele patruetape prefigurează un retur Ide campionat, un an compertițional de o factură maideosebită decit Cei anteriori, sail găseşti Că fotbalul nostru este acum o pildă de statu quo ? — Partidele primelor etape, oficii am fi de severi în ’«judecăţile noastre, au prezentat un element inedit ‘surplusul real de pregătire "fizică. Acum doi ani avea loc la Snagov o consfătuire cu principalii tehnicieni din ţară, consfătuire care preconiza declanşarea unei campanii pentru ameliorarea pregătirii fizice a fotbaliştilor români. De atunci, ea s-a desfăşurat continuu. Desigur, multă vreme rezultatele au întirziat să apară, eraţ necesare acumulări, dar ele s-au adunat şi, după opinia mea, tocmai in acest sezon e! Cetele au început să devină expresive, remarcabile. În ultimii doi ani, fotbaliştii voştri au fost pregătiţi fizic mai mult şi mai bine. înainte, puţiniantrenori lucrau ,ghidîndu-se cu un cronometru. Urmărind strict parcurgerea unor anumite distanţe în anumiţi timpi. Acum, acţionăm mai riguros, a mai fost introdus şi testul Cooper ca element orientativ, iar jucătorii, după ce timp de două sezoane au fost supuşi la eforturi mai mari, s-au obişnuit şi majoritatea nu mai sunt refractari. La Fai‘Ul n-am la ora actuală nici un jucător care să refuze angajarea la eforturi mari. Prin alte părţi mai sînt, dar numărul lor e în Scădere. începem, şi asta e bine, să transferăm responsabilitatea pregătirii fizice asupra fotbaliştilor. Tufan (fiindcă nu şi-a îndeplinit baremul testului, atunci cînd a fost programat la CohStaniţa) a venit să-l repete la Bucureşti, dar a venit pe cheltuiala lui, nu pe banii clubului şi cred că amănuntul acesta spune ceva despre schimbarea de optică. —■ Cum s-a manifestat sporiţi de pregătire fizică în evoluţiile de pînă acum ale echipelor ? Cum crezi că va influenţa noua calitate pe termen mai lung ? — Ritmul jocului e mai ridicat. Nu e grozav, fiindcă mai frînează tehnica. Majoritatea echipelor, pregătinduse pe terenuri mediocre, au lucrat puţin pentru execuţii de fineţe şi asta se mai simte. Dar viteza jocului a sporit, totuşi, şi se menţine pe toată durata. Alt semn: echipele fac din mijlocul terenului o zonă extrem de disputată, au putere să lupte şi aici, şi In faţa celor două porţi. în consecinţă, se observă cum toate echipele acţionează in treimea mediană cu mai mulţi oameni. Am început să nu mai vorbim radarnic jucătorilor despre necesitatea îndeplinirii sarcinilor duble, încep (şi nu câţiva, ci mulţi) să poată îndeplini alternativ, după cum cere jocul, misterii de apărători şi atacanţi. Manevra de presing nu mai e doar o simplă aspiraţie, ci o realitate pentru care jucătorii au acum * resurse. Ce se va intlmpla Ulterior ? Echipele care S-au pregătit ortodox, întîrziind intrarea în formă, vor rezista pînă la Sffrșitul campionatului. Barul intră în această categorie. Cele obligate Să se grăbească, cele ce-au jucat prematur meciuri și s-au arătăt în forma încă de la primele etape Sunt periclitate. Dar soarta unora şi a celorlalte va depindă intr-o imensă măsură de teeate vor face în Cele două etape de întrerupere a Campionatului. Cum se vor odihni, curii se vor antrena şi cum se vor alimenta jucătorii în aceste perioade, va fi decisiv. — Echipele pe care te-ai văzut jucînd pînă acum ţi-au arătat prin evoluţia lor de ansamblu că sînt animate de idei tactice clare, de idei accesibile, pe care le exprimă in condiţiile aspre ale fotbalului modern ? — Observ un decalaj între capacitatea fizică şi capacitatea de a asimila şi respecta o concepţie tactică. Primele patru etape s-au jucat, in genere, pe terenuri moi şi alunecoase. Pregătirea s-a făcut în aceleaşi condiţii. De aceea, execuţiile tehnice au fost adeseori precare. Deficitul tehnic îmi pare a fi explicaţia erorilor tactice. Capacitatea ofensivă este încă element nevralgic. Deocamdată, lipsă de fineţe tehnică micşorează eficacitatea atacanţilor îr condiţiile crizei de timp şi de spaţiu din careurile adverse. —Cum explici caracterul de luptă aprigă pe care l-au avut pînă acum majoritatea meciurilor disputate ! Clasamentul mi se pare a fi singurul ferment ? — In acest campionat, Jocurile nu sînt mai frumoase, dar au o notă de Imncrîncenare accentuată. Interesele decurgînd din ierarhizare explică doar parţial. Dar incrîncenarea mai provine din surplusul de pregătire atletică, combinată cu deficitul tehnic. Jucătorii aleargă mai mult, zona de la mijlocul terenului s-a aglomerat, iigrenând pregătirea atacurilor, dar execuţiile nu sunt in măsură să lumineze, să raţionalizeze acţiunile. De aceea balchul circulă greu, stereotip* puţin, manevrele nu reuşesc să dezechilibreze dispozitivul defensiv, să elimine şi să împuţineze numărul adversarilor în drum spre poartă. Şi, astfel, se ajunge la simplism, la pase lungi şi centrări aruncate în faţa porţii, la angajament fizic direct şi, implicit, la luptă. — Ce crezi despre faptul că a început să se cîștige destul de frecvent în deplasare ? Resemnarea clasică a echipelor Vizitatoare a început să se topească. Paradoxal, dar unele echipe joacă mai bine pe teren străin decit acasă. — Echipele au învățat să se apere foarte bine și să contraatace vehement. In schimb, nu ştiu să găsească soluţii în faţa apărărilor aglomerate, în faţa adversarilor care se retrag deliberat şi aşteaptă să fie atacaţi. De aceea, se joacă destul de bine în deplasare. De aceea, gazdele se năpustesc, domină haotic, dar nu ştiu să macine metodic. Jocul pe teren propriu a început să fie ceva aparte şi cine nu cunoaşte problematica lui specifică s-a ars şi se va mai arde. — Există vreo echipă deosebită net de imaginea ei din sezonul trecut ? — Steaua. A progresat substanţial. A devenit sobră şi severă în apărare, anihilează Ofensiva adversă imediat după începere, permite jucătorilor să-şi manifeste Întreaga lor fantezie. — De unde provine sentimentul de echilibru pe care îl oferă etapele de pînă acum ? — Eu cred că tot din această evoluţie a pregătirii fizice. Realizările şi majoritatea trăsăturilor definitorii, ale acestui campionat pot fi interpretate prin impulsul venit din direcţia capacităţilor atletice ameliorate. Dupa patru etape, e clar că oricine poate învinge pe oricine. Iar echipele care vor şti să evolueze cum trebuie acasă şi in deplasare (jocurile în cele două ipostaze au devenit aproape complet altceva), vor înregistra succese. — E fi bina şi rău căoricine poate învinge pe oricine, după expresia ta. Faptul dovedeşte egalizarea echipelor pe plan fizic, influenţa pregătirii atletice, dar, fiindcă fotbalul nu se rezumă doar la atât, mai semnifică întinderea scurtă a scării valorilor, instabilitatea lor, lipsa unei distanţe, impuse prin superioritate tehnică şi tactică, între echipele de elită ale campionatului naţional şi outsideri, Romulus BALABAN ROBERT COSMOC Nu demult, pagina noastră a găzduit o analiză amplă a campionatului naţional de juniori, stipulând că această competiţia „mamut" (192 de echipa dirijate in 16 grupe) nu-şi atinge toate scopurile propuse, nereuşind să depăşească stadiul da,'experiment, localizînd substituiri de jucători şi falsuri, cunoscînd neprezentări, contestaţii şi memorii, demonstrând că Întrecerea juniorilor este tratată cel mai adesea drept un SCOP IN SINE, punctele din clasament avînd în ochii unor antrenori şi conducători mai multă importanţă decît producerea şi călirea unor jucători apţi de promovare. Iată, astăzi, cîteva dovezi incontestabile ale unor practici învechite şi insalubre, pe care le-am fi crezut îndepărtate definitiv din aria sportului nostru, cu atît mai mult din perimetrul unui campionat al juniorilor, sportivi tineri, aflaţi la vîrsta purităţii şi adevărului. Conducerea asociaţiei Penicilina Iaşi A FALSIFICAT datele de naştere a doi jucători, Mărgăriţii şi Bratu, pe care îi utilizează în campionatul de juniori, deşi aceştia depăşesc vîrsta permisă de regulament . Mărgărint este născut la 25.1.1951 (ŞI NU 1954 !), iar Bratu — la 18.vm.1952 (ŞI NU 1953 !). Cei doi fotbalişti au fost între jucătorii „de bază" ai formaţiei, jucînd în toate etapele turului (Mărgărint) sau nn 10 dintre ele (Bratu). După cum vedeţi, falsul (operat la Ultima cifră a anului de naştere) este incontestabil, el trădînd o mentalitate mutilată, aceea a unor antrenori şi conducători care n-au ce căuta — sub apărarea vreunei scluze — în viaţa noastră Sportivă... Ovidiu BOANIIOAIA C. POPA-coresp. FALSURI IN LEGITIMATIILE JUNIORILOR! Arbitrul Comşa recuzat de Farul Secţia de fotbal a clubului Farul a anunţat F. R. Fotbal că recuză pet arbitrul Octavian Comşa, desemnat să conducă meciul Progresul — Farul, din etapa a XX-a a diviziei A. Această recuzare este argumentată, printre altele, prin slabul arbitraj prestat de arbitrul craiovean la precedenta partidă dintre Progresul și Farul. - sportál Partida Universitatea Craiova — Petrolul se disputa la Slatina Deoarece terenul echipei Universitatea Craiova este suspendat, s-a stabilit în cursul zilei de ieri ca meciul Universitatea — Petrolul, din etapa a XX-a a diviziei A, să se dispute la Slatina. EVOLUTIILE UNOR ECHIPE SUEDEZE IN CAPITALĂ AUTOMATICA — I. F. GULLRINGEN 3—0 (2—0). Un meci in care s-a făcut risipă de energie. Golurile au fost marcate de Gapca (min. 7), Preda (min. 18) și I. Constantin (min. 52). TAROM — I.F. LILLISJOE 3—0 (3—0). Jocul a fost întrerupt cu la minute înaintea timpului regulamentar, deoarece vremea era extrem de nefavorabilă. Autorul golurilor: Rădulescu (min. 17, 25 şi 33). Astăzi, formaţiile suedeze vor juca după următorul program : C. P. Bucureşti — I.F. Lillisjoe (teren C.P.B., ora 16.30) ; Laromet — I.F. Gullringen (teren Laromet, ora 16.30) ; Gloria — I. F. Vaerberrg (teren Gloria, ora 16.30). AGENDĂ BUCURESTEANĂ BIMBAJA 19 AFRIUn Stadionul Republicii, ora 14.30 : Progresul Farul (tineret-rezerve) ; ora 16,30 : Progresul — Farul (divizia A). DUMINICA 11 APRILIE Stadionul Dinamo, ora 14,30: ÎDinamo — C.F.R. Timișoara (tineret-rezerve); ora 16.30 : Dinamo — C.F.R. Timisoara (divizia A) ; Stadionul Metalul, ora 9.30 : Metalul Bucureşti — Sportul studenţesc (juniori) ; ora 11 : Metalul Bucureşti — F. C. Galaţi (divizia B) ; Terenul Flacăra roşie, ora 11 : Flacăra roşie Bucureşti — Marina Mangalia (divizia C) ; ora 13 : Flacăra roşie Bucureşti — Marina Mangalia (juniori) ; Terenul Laromet, ora 11 Laromet Bucureşti — I.M.U. Medgidia (divizia C) , ora 13: Tehnometal Bucureşti — I.R.A. Cîmpina (juniori) ; Terenul T.M.B., ora 11 : T. M. Bucureşti — I.R.A. Cîmpina (divizia C) , ora 13 : T.M.B. — S. N. Olteniţa (juniori) ; Terenul Gloria, ora 11 : Maşini unelte Bucureşti —■ Petrolul Tîrgovişte (divizia C) ora 13 : Maşini unelte — Petrolul Tîrgovişte (juniori) ; Terenul Voinţa, ora 13 : Voinţa Bucureşti — Petrolistul Boldeşti (juniori) , ora 14.30 ; Şc. sp. nr. 2 Bucureşti — I.M.U. Medgidia (juniori) ; Terenul Constructorul, ora 13 : Unirea Bucureşti — Metalul Tîrgovişte (juniori) ; Stadionul Giuleşti, ora 9.30 : Rapid — Laromet Bucureşti (juniori) ; Terenul Autobuzul, ora 9.30 : Autobuzul Bucureşti — Progresul Bucureşti (junior). 1- - .... ..... ----------—-----------------------------------------------—..........................---*....... LOTUL DE TINERET-T.M.B. 4-2 (3-1) Componenţii lotului de tineret au susţinut ieri după-amia- ză un joc de verificare, in compania formaţiei T. M. Bucureşti, pe care au întrecut-o cu scorul de 4—2 (3—1). Partida a avut două aspecte distincte : In prima parte, elevii lui Gh. Ola şi R. Cosmos au acţionat mai clar, au construit multe faze frumoase şi au depăşit cu destulă uşurinţă apărarea adversă în repriza secundă. Selecţionabilii au jucat lent, individual, fără orizont şi, în aceste condiţii, replica jucătorilor de la T.M.B. a fost mai viguroasă, ceea ce s-a reflectat şi pe tabela de marcaj. Chiar din primele minute, selecţionata a pus stăpinire pe mijlocul terenului, unde Tănăsescu şi Simionaş au acţionat cu dezinvoltură. În min. 8, după un reuşit schimb de pase intre Bojin şi Moldovan, ultimul a înscris. înaintarea lotului a menţinut acelaşi ritm ridicat, producînd panică în careul advers. Urmarea presiunii exercitate la poarta apărată de Marin se va vedea pe tabela de marcaj . Moldovan (mitt. 19) şi Bojih (hih. 36) au mărit avantajul lotului. Cu două minute inainte de pauză, extrema dreaptă a echipei T.M.B., Gh. Gheorghe, a redus din handicap. In repriza secundă, jocul s-a echilibrat, ambele echipe reușind să fructifice cite una din ocaziile avute. Autori : Kun U (Ilin. 79) pentru lot, Gh. Gheorghe (min. 50) pentru I.M B. A arbitrat bine P. Popescu. LOTUL DE TINERET : Ștefan (Caval, min. 46) , Niculescu (Crieţu, min. 46), Mehedinţu, Stoicescu (Ciugarin, min. 46), Hajnal, TănăsescU (Moldovan, min. 46), Simionaş (Croşovschi, min. 46), Mühteanu I, Moldovan (Kun IT, mitt. 46). Bojin, Petreanu. Antrenorii Gh. Ola şi R. Cosmos au convocat pentru 12 aprilie, la Bucureşti, pe următorii jucători : Ştefan, Iordache — portari, Niculescu, Bătibăreanu II, Cristache, Olteanu (Steagul roşu), Ciugarin, Stoicescu — fundaşi, Tănăsescu, Simionaş, Hajnal — mijlocaşi, Niţă, Ghergheli, Moldovan, Bojut, Petreanu | Florea — înaintaşi. In ziua de 15 aprilie, lotul de tineret va juca la Rus», cu echipa locală Dunav. P. Y1NÎR.A în meci internaţional de juniori RAPID BUCUREŞTI—BOCHUM (R.F. a Germaniei) 3-0 (2-0) Ieri, pe stadionul Republicii, în deschidere la meciul dintre lotul olimpic al României şi Eintracht Braunschweig, s-a disputat partida internaţională amicală dintre formaţiile de juniori Rapid Bucureşti şi Bochum (R. F. a Germaniei). După un meci frumos, tinerii rapidişti au obţinut o victorie netă, cu scorul de 3—0 (2—0), prin punctele înscrise de CionidaVS (minu. 13, 28 şi 63). Aurel PĂPĂDIE LADISLAU BROŞOVSCIN este unul din jucătorii de bază ai formaţiei U.T.A. A participat la 21 de meciuri în campionatul 1968—1969, la 30 în ediţia următoare. La 20 de ani, Broşovschi are două tricouri de campion, şi, acum, îl atacă pe al treilea. Cum duminică, la Arad, U.T.A. întîlneşte, intr-un meci important, pe Rapid, l-am rugat pe Broşovschi să ne «pună părerea «a despre această confruntare. — Meci greu, dar prima şansă tot noi o avem, deşi echipa, paradoxal, joacă mai bine in deplasare. Cred că «pectacolul «portiv nu va fi pe măsura aşteptărilor, pentru că jocul are o miză prea mare. In privinţa rezultatului, Înclin să cred că vom cîştiga la un gol diferenţă. Oricum, la Arad, Răducanu va primi gol ! — Ce Şanse acorzi U.T.A.-ei In lupta pentru titlu ? Pe fundaşul rapidist Ion Pop l-am găsit acasă, cu cîteva clipe înainte de a pleca la antrenament, şi i-am solicitat un interviu-fulger cu 5 întrebări. 1. Eşti mulţumit de evoluţia echipei in ultimele etape ? — Echipa merge binişor. Mai „scîrţîie" puţin atacul, în care Sandu (n.n. Neagu) este obligat să rezolve foarte adesea situaţii de unul singur, între 3—4 fundaşi adverşi. Apărarea mi se pare la înălţime, iar Răducanu este intr-o formă extraordinară. Numai de l-ar ţine... 2. Tot mai multă lume vorbeşte despre o schimbare a „stilului“ giuleştean. Altă dată, echipa juca bine şi pierdea puncte. Astăzi lucrurile se petrec Invers. Ce părere ai ? — Cred că lumea exagerează. In fond, contra Stelei am făcut un joc mulțumitor și am acumulat un punct meritat. Ei au dominat clar în prima repriză, noi după pauză. Așadar, echilibru. 3. Ce va fi duminică la Arad ? % — întotdeauna meciurile cu U.T.A. s tnt foarte grele. Pentru noi va fi cu atît mai di— Dacă Vom învinge duminică, ne înscriem Serios pe lista candidaţilor la primul loc. Nu uitaţi că şi Dinamo vine la Arad. — Ce face Domide ! — Şi-a Scos ghipsul şi sper că va juca. Dacă va reveni în echipă, aportul lui va conta mult. Duminică, la Cluj, se joacă una din partidele de mare importanţă pentru subsolul clasamentului : C.F.R. — Jitii. Am vrut să profităm de faptul că la Bucureşti, cu lotul naţional de tineret, s-a aflat şi unul dintre feroviarii clujeni, Fanea Lazăr. L-am rugat să ne spună părerea sa despre această partidă. .. fierbinte şi despre primăvara C.F.R.-ului. De la început, ne-a intimpinat cu un : „nu vă supăraţi, dar eu nu pot să vă spun nimic”. ALEXANDRU MOLDOVAN va împlini 21 de ani la 23 august. S-a afirmat ca un tînăr talentat la Ocna Mureş, de unde a venit la Dinamo în 1967. Aici, a debutat în prima echipă în 1970, într-un joc la Cluj. In acest sezon a fost titular. Duminică a jucat contra Progresului și am vrut să-i aflăm părerea despre această partidă, ca și despre echipa sa, despre viitor... — Im! pare foarte rău că — Totuși, am insistat noi, n-ai nici o părere asupra șanselor echipei, a posibilităţilor ce le are de a rămîne în A ? Ce spun colegii despre întîlnirea cu Jiul ? — Nu, nu ştiu nimic. Nu mă pot pronunţa. Am rămas surprinşi de a- ' ceastă poziţie. Ce să crezi ? .O fi vorba de vreo interdicţie dir partea antrenorilor, a clubului, sau refuzul exprimă într-adevăr „nimicul“ care îl domina şi îl împiedică pe Fanea Lazăr să aibă un punct de vedere la o invitaţie politicoasă, bine intenţionată. — Lucrăm în aceste zile cu ficil duminică, cu cit prezenţele lui Angelescu şi Năsturescu (n. — ambii acuzînd întinderi) sînt incerte. 4. Poţi să-mi dai un pronostic ? — Sperăm să nu pierdem ! De altfel anul trecut, în tur, am reuşit la Arad 1—1, pentru ca în retur, la Ploieşti (terenul nostru era suspendat), U.T.A. să ne bată şi să „fugă“ la titlu... 5. Apropo de titlu. La ora asta Rapidul este lider, crezi că va rămîne şi după... ultima etapă in fruntea clasamentului ? — Nu ştiu. In anii trecuţi am spus mereu că ieşim campioni şi... n-am ieşit. Anul acesta s-ar putea să fie pe dos.... am pierdut acest meci. Aveam prilejul să ne distanţăm de ceilalţi şi puteam juca mai relaxaţi. Acum, însă, le avem lingă noi pe Rapid şi U.T.A. — Cînd consideri că a fost momentul cel mai important din acest meci ? — Cred că după 1—0 am greşit, fiindcă nu am mai forţat. Părerea mea e că ne-am mulţumit cu puţin şi după avansul luat am acţionat la întîmplare, permiţînd adversarilor să-şi revină şi să egalits prea repede. — Poţi bănui ce va fi In continuare ? — Cred că tot Dinamo va ciştiga campionatul, deşi, dacă U.T.A. învinge pe Rapid, lucrurile se vor complica. — Dar şi Dinamo va trebui să treacă pe la Arad... — Acolo nu vom pierde. „X" sau „2“ sunt pronosticurile mele pentru acel meci. — Te-a descurajat înfrîngerea cu Progresul ? — Pentru un moment am fost descumpănit. Dell, lipsa de experienţă. Dar, de luni, lotul a intrat in normal. Băieţii sunt hotăriţi ca in meciurile din deplasare să recupereze punctele pierdute duminică. La Petroşani, dialoguri-fulger cu Ion Constantin şi Urineş. — Ce Înseamnă pentru Jiul Victoria în faţa Universităţii Craiova? Ion Constantin : Spargerea gheţii. Cele 13 puncte din tur şi frigurile retrogradării au constituit pentru noi o obsesie. La un moment dat, aveam impresia că n-o să mai putem înscrie un gol... Duminică am aflat că putem mai mult. Urmeş ! Meciul contra al ŞASE MICROINTERVIURI CU „ACTORI“ DE EA ETAJUL Şl DIN SISOLUl CLASAMENTULUI ,RADUCANU VA PRIMI GOL LA ARAD“ ,TOT DINAMO VA ClŞTIGA CAMPIONATUL“ „NU ŞTIU NIMIC!* DOUA „PASE“ CU URMEŞ Şl ION CONSTANTIN Jerilor a Însemnat... prima repriză din partida de duminică, de la Cluj. Aveam un complex al neputinţei liniei de atac, nu reuşisem nici un gol cu Rapidul şi cu Steaua. Poate că, în sfîrşit, băieţii vor găsi mai uşor drumul spre poarta adversă. — N-am înţeles exact legătura cu meciul de la Cluj. Urmes . La zestrea noastră de puncte va trebui la Cluj să ne apărăm... atacînd. POP: „SPERĂM SA NU PIERDEM LA ARAD!“ CARTONAŞELE GALBEN Şl ROŞU VOR FI FOLOSITE Şl IN DIVIZIILE B Şl C Colegiul central al arbitrilor a hotărit extinderea folosirii cartonaşelor galben (avertisment) şi roşu (eliminare) de către arbitrii care conduc meciurile din campionatele diviziilor B şl C, cu ţicepere de la data de 11 aprilie. LA TRAGEREA SPECIALA LOTO A PRIMĂVERII puteţi cîştiga » Autoturisme DACIA 1300, MOSKVICI 408/412, DACIA 1100 plus 2 700 lei, SKODA S 100 plus 4 610 lei Şi FIAT 850 . » Excursii pe COASTA DALMAŢIEI şi CROAZIERA PE DUNĂRE ! » Ciştiguri In bani. AZI ULTIMA ZI PENTRU PROCURAREA BILETELOR. PROGRESUL MAI MULT SE TEME DE FARUL DECIT DE... DINAMO! efectiv redus. Tănăsescu, Beldeanu, Năstase, Sandu Mircea şi Dumitriu sunt convocaţi in diverse loturi. Manta se odihneşte, după şocul de duminică. Pentru meciul cu Farul, insă, sunt posibile reintrările portarului Zamfir şi atancantului Duda Georgescu, care şi-a scos ghipsul încă de vineri. — Vorbeaţi de meciul de duminică. Cum este aşteptată această confruntare în dr. Staicovici ? — Atmosfera este excelentă, băieţii fiind conştienţi că nu ne putem permite luxul — în apriga luptă pentru supravieţuire în A — de a ceda vreun punct pe teren propriu, In rest, meciul ni se pare mai greu decit cel cu Dinamo ! — Ei, chiar aşa ? ! — Nu uitaţi că Dinamo a jucat la victorie, aerisit, descoperindu-se nu o dată in apărare. Farul va veni, însă, cu gindul să ia un punct, se va baricada, contract acind periculos. Tocmai împotriva apărărilor aglomerate atacanţii noştri se descurcă mai greu. Progresul, echipa care a semănat furtună în clasament, trăieşte în aceste zile satisfacţia de a fi învins fostul lider şi... temerea dinaintea meciului cu Farul. Intîmplarea ni l-a scos In cale pe antrenorul secund al alb-albastrilor, Liviu Colceriu, care ne-a declarat : PTS. * FS  ’ ‘ .Jif §f§ N» FOT» ALJ 0 „REPETIŢIE GENERALĂ“ formare din pop. Iză şi şut) dttttr-o „bombă" deviată de Olteatru pe lingă Constantinescu, ce plonjase pe direcţia Iniţială (min. 9). In min. 21, Tătarii interceptează balonul de la Merkhoffer, trece în dribling de Lorenz, Bărz şi „jandarmul“ său,’ Oersdorf, şi trage plasat, de la ioc, pe lingă Wolter , 1—1. Jocul se animă, alternanţa fazelor de poartă devenind caracteristică. Scorul nu se modifică însă, pentru că Wolter îşi dovedeşte clasa internaţională, reţinind Un voleu violent al lui Beldeauu (min. 27), imitat fiind de Constantinescu (min. 14 — plonjon spectaculos în picioarele lui Ulsass), sau pentru că FI. Dumitrescu, Deppe şi UlSass ratează, ultimul chiar un penalty, acordat just de arbitrul C. Petrea la un fault asupra lui Elder (min. 38). Repriza secundă a debutat aidoma celei de la Galaţi, cu Spartak Pleven, echipa olimpică combinînd spectaculos, în viteză, jucătorii demarcîndu-se oportun, mingea circulînd cu adresă, adesea fără preluare. Vigu este în elementul său în linia mediană, lîejdeanu continuă să încerce poarta de la distanţă şi, curînd de la reluare (min. 50), Năstase, Ideal angajat de către Tătaru» «altă mingea peste Wolter, ieșit la blocaj: 2—1. „Olimpicii“ construiesc acum decontractat, Tătaru, Sălceanu și Vigu şutează repetat la poartă. In min. 65, doar bara laterală 11 salvează pe Wolter de gol la „catapulta" lui Vigu din afara careului mare. Acest şut a fost parcă semnalul... stingerii, căci echipa olimpică a cedat iniţiativa, intrînd iar în maniera anostă şi neproductivă a începutului de meci. In acest context, golul fundaşului Griby din min. 83 (şut de la 30 m, Constantinescu nu reţine mingea la colţul din stingă, jos) sintetizează finalul partidei, care a aparţinut oaspeţilor. LOTUL OLIMPIC : Constantinescu — Cheran, Olteanu (min. 75 Bădin), Vlad, Vigu, Dinu (min. 46 Popovici), Beldeanu, Sălceanu, Tătaru, Năstase, FI. Dumitrescu. EINTRACHT BRAUNSCHWEIG : Wolter — Grrby, Lorenz, Bärz, Merkhofier, Häbermann (min. 34 Gaborschi), Oersdorf, Ulsass, Gérvin (min. 78 Skrotzki), Deppe, Erler. 2 CISTIGURI A CITE 100 000 DE LEI LA LOTO CISTIGURILE TRAGERII LOTO DIN 2 APRILIE 1971 Extragerea I : Categoria 1 : 1 variante (100%) a 100 000 lei și 3 variante (25%) a 25 000 lei ; categ. 2 : 4,35 a 2 164 lei ; categ. 3 : 15,25 a 7 463 lei ; categ. 4 : 27,40 a 4 154 lei; categ. 5: 131 a 869 lei ; categ. 6 : 276,80 a 411 lei. Report categ. I : 7 554 lei. Extragerea a II-a : Categ. A: 2 variante (25%) a 36 555 lei și 1 variantă (10%) a 14 622 lei ; categ. B : 47,75 a 18 471 lei ; categ. C : 19,10 a 4 593 lei categ. D : 17,75 a 4 943 161 ; categ. E : 39,85 a 2 202 lei ; categ. E : 89,10 a 985 lei. Ambele extrageri : Categ. Z : 1 743,85 variante a 100 lei. Ciştigurile de cite 100 000 lei au fost obţinute de OLTEANU GHEORGHE din Ploieşti şi TUTUNARIU ADAM din Dumbrăviţa, judeţul Timiş. NUMERELE EXTRASE 4 A CONCURSUL PRONOEXPRES NR. 14 DIN 7 APRILIE 1971 Fond general de premii: 2 904 719 lei, din care 1 745 587 lei report. Extragerea I : 45 17 20 10 20. Fond de premii : 1 843 680 lei, din care 1 944 275 lei report categoria 1. Extragerea a II-a : 11 40 39 41 19. Fond de premii : 1 057 039 lei, din care 501 312 lei report categoria A. Plata premiilor pentru acest concurs se va face astfel : In Capitală : de la 15 aprilie pînă la 22 mai 1971, inclusiv ; In țară : de la 19 aprilie ptnă la 22 mai 1971 inclusiv. Rubrică redactată de LOTO-PRONOSPORT