Steaua Roşie, aprilie 1968 (Anul 19, nr. 78-102)

1968-04-02 / nr. 78

11 s? lin iu Zi o dl 5 atru MureE* tre teică ez-bo, o Divizia fi de fotbal • • • E r'îndul lui Steaua REZULTATELE ETAPEI Steaua — Farul 3—2 Dinamo București — F.C. Argeș 1—0 Jiul _ Rapid 2—1 ..U" Craiova — „U“ Cluj 4—1 Steagul roșu — Dinamo Bacău 2—0 A.S.A. — U.T.A. 1—4 Petrolul — Progresul 1—0 Sâptămîna şi liderul Steaua şi F.C. Argeş se alternează la şefia clasamentului cu o regularitate matematică. De data aceasta e rindul formaţiei bucureştene. Săptămîna viitoare... dar să nu anticipăm ! O mare ocazie de „a sălta" de pe locul al 3-lea a avut în această etapă, Farul. In meciul cu Steaua, constănţenii conduceau la un moment dat. Dar, după cele 90 de minute, ei au părăsit terenul învinşi la limită, după o comportare demnă de laudă. In cealaltă partidă hotărîtoare a etapei, Dinamo Bucureşti a reuşit o victorie cu numai 1-0 asupra lui F.C. Argeş. După aspectul jocului, scorul ar fi putut fi mai ridicat. Echipa piteşteană n-a arătat nimic deosebit în această întîlnire. Etapa a XVII-a a adus o schimbare şi în subsolul clasamentului. Invingînd pe Dinamo Bacău, Steagul roşu a reuşit, în sfîrşit, să „paseze" lanterna Progresului, care a pierdut la Ploieşti. Cit priveşte comportarea sub orice critică, a echipei tîrgumureşene, părerea redacţiei e exprimată în comentariul de alături. La Craiova s-a jucat între colegi, dar, vorba aceea „...brînza-i pe bani". „U“ Craiova, cîştigînd la scor, şi-a mai refăcut şi acum, clasamentul, după întîlnirile din etapa a XVII-a : C L A 1 -------------------------SAMENTUL Steaua 179 4 4 31—20 22 F.C. Argeș 179 3 5 26—14 21 Farul 178 3 6 27—18 198 „U" Cluj 177 4 6 19—22 18 Dinamo Bacău 179 0 8 22—24 18 Jiul 177 3 7 24—19 17 „U“ Craiova 178 1 8 24—22 17 fă; Petrolul 178 1 8 18—17 17 Dinamo București 176 5 6 19—24 17 U.TA. 177 2 8 17—16 16 Rapid 177 2 8 21—23 16 A.S.A. 175 5 7 19—28 15 Steagul roșu 175 3 9 12—22 13 Progresul 173 6 8 16—24 12 de cainii anilor paăntru jee ea-Un lor. pent ■ulaţ um ei parti coop ată er« k n • • ►s vizia seria nord Derbiul etapei Chimica Tîrnăveni — Medicina jjTîrgu-Mureş I-O . uri ‘ter n, aici conacele două eşecuri cutive suferite de chimişti în deplasare, la Baia Sprie şi Salonta, era de aşteptat ca liderul seriei nord să urmărească in această par-e tidă o reabilitare în faţa publicului venit In număr mare — eirij ca 2.900 — să-şi susţină echipa. De aceea, ea a forţat încă din iţăn, primele minute, decisă să realize- M- ze un avantaj de goluri. Versativ deosebită de joc a celor doi mijlocaşi Nagy şi Pop, pofta de şut a lui Székely şi Solomon şi pasele lor excelente ale lui Nagy au arătat ieri de la bun început că Chimica este iano Pusă pe fapte mari. Acţiunile ofensive ale chimiştilor s-au succedat una după alta, creînd de fier şi rare dată panică în faţa porţii adverse, însă oaspeţii, foarte lucizi, cu o apărare supranumerică, o fac faţă destul de bine. Victoria, la limită şi totuşi fără drept de apel, 1—0 — obţinută de gazde în ___I dauna mediciniştilor nu reflectă justa valoare a raportului de forţe, într-atît de netă a fost superioritatea de ansamblu manifestată de chimişti, intr-atît de numeroase , au fost momentele de panică în B careul advers. Am asistat, cu alte ■ cuvinte, la un joc desfăşurat inn tr-un singur sens, spre poarta oas- 3Peţilor. Rînd pe rînd, toţi compo- UC ^nţii atacului din Tîrnăveni la care s-a adăugat şi mijlocaşul offensiv Pop Miron au fost pe cale să reuşească deschiderea scorului. xO dar de fiecare dată s-a găsit să ig intervină ceva: un picior de apăisifj rator, un salt în extremis al portarului sau baraj care i-a salvat pe studenţi. In această partidă oaspeţii au jucat foarte bine în apărare, venind cu lecţia învăţată, însă numai atît, căci în atac au fost slabi ?’ foarte sporadici. Am notat un singur şut la poartă în tot timpul jocului de la Medicina Tg -Mureş, executat de Lupu, în min. 42, faţă '•[ De 15 şuturi ale gazdelor. Bun arbitrajul lui Baranyai Iosif din Cluj, care a condus atent. Insă i se poate reproşa anularea golului perfect valabil din min. 70, find la o centrare a lui Siegler . Solomon introduce mingea în poartă, dar se anulează pe motiv de fault la portar. Unicul gol al partidei este marcat de Nagy Carol in min. 72 din 11 m, în urma hentului comis de Fazekas Iosif, care a oprit mingea cu mina, minge care se îndrepta spre poartă. Din 22 de jucători remarcăm pe Lupu de la oaspeţi şi pe Dondoş, Deac, Pop, Nagy de la gazde. Victoria este pe deplin meritată şi astfel Chimica îşi păstrează şi pe mai departe şefia clasamentului, avînd şanse mari în actualul campionat. I. DUCAN Jocul a început cu o fază din care oaspeţii puteau deschide scorul, datorită unei nesiguranţe a portarului Rujoi care va rămîne şi singura întrucît în celelalte 89 de minute portarul Faianţei a apărat propriile buturi excelent. Minutul 12. Faianţa se află in atac. Apărătorii adverşi, deşi foarte tari în intervenţii, greşesc. Mingea ajunge la Sîntion, o lovitură cu capul, dar mingea va lovi bara. Portarul advers era la această fază simplu spectator, prins pe picior greşit. In min. 24 lovitură liberă spre poarta Faianţei executată de Haneş, dar portarul Rujoi se evidenţiază, răspunzînd pericolului. Pînă la terminarea primei reprize mai semnalăm o mare ocazie a echipei locale. Sîntion este faultat la marginea careului de 16 m. Tot el execută lovitura liberă cu efect, peste zidul apărării adverse, dar şi peste spaţiul porţii. Pe timpul pauzei m-am aflat în cabina jucătorilor Faianţei. Pe feţele lor se citeşte nemulţumirea rezultatului primei reprize. Antrenorul Băcuţ II le explica felul in care trebuie acţionat pentru a reuşi să se descurce în faţa apărării aglomerate a oaspeţilor. Minutul 51. Fundaşul central Dumitrescu porneşte în atac. Centrează mingea spre Sîntion care, deşi jenat de doi fundaşi adversari, înscrie ireproşabil. Minutul 55. Poştoiu porneşte singur spre poarta adversă, trece pe lingă apărarea metalurgiştilor din Copşa Mică, dar în careul de 16 m este faultat. Echipa Faianţei beneficiază de o lovitură liberă de 11 m, executată puternic de Sîntion in gol. Mai semnalăm două ocazii bune de a înscrie ale localnicilor, dar şuţul expediat de Sîntion, ca urmare a unei lovituri libere, loveşte bara, iar în ultimul minut de joc tot bara salvează poarta apărată de Vlad ca urmare a unui şut expediat din apropiere de Dumitrescu infiltrat în linia de atac. Cea mai mare ocazie de a reduce scorul este ratată de oaspeţi prin Cherciu care se îndreaptă singur spre careul de 6 m al Faianţei, dar în clipa cînd se pregătea să şuteze nejenat de nimeni, cade stîrnind rîsul în tribune. Raport de cornere 7—3 pentru localnici. S-au evidenţiat Bujoi, Dumitrescu, Moldovan şi Sîntion de la Faianţa, Panaitescu, Niţă şi Haneş de la oaspeţi. A arbitrat cu multă competenţă Barna Francisc din Petroşeni. I. DIMA Faianja Copşa Sighişoara — Metalul Mică 2 0 4 a. hu - A R J -OTI Un spectaculos salt peste cal. In pauzele meciurilor de fotbal de pe stadionul din Tg.-Mureş, a avut loc o reuşită demonstraţie sportivă, organizată de Comitetul judeţean al U.T.C. O lecţie drastică! A.S.A. U.T.A. 1-4 Nu, nu-i nici o greşeală de tipar, nici o inversare de scor. Aşa se citeşte. Negru pe alb : 1-4 ! Spectatorii, la sfîrşitul partidei „vedetă” au plecat indignaţi, alţii trişti şi abătuţi, deoarece favoriţii lor, în loc să se mobilizeze cu toate forţele şi să insiste pentru înlăturarea greşelilor manifestate în meciurile anterioare, au prestat un joc anost, bătrînesc şi lipsit de combativitate. Acest eşec nu se poate explica, s-ar putea însă arăta cauzele lui, fără a avea pretenţia de a le fi abordat în totalitatea lor. După părerea noastră, cauza principală a înfrîngerii a constituit-o slaba pregătire psihologică şi morală a echipei. Fără a mai vorbi despre sădirea dragostei faţă de culorile clubului, de spiritul emulativ, atît de necesar în orice competiţie sportivă şi în fotbal mai ales, de dragostea faţă de oraşul pe care-l reprezintă, echipierii A.S.A. au jucat fără simţ de răspundere, scăpînd din vedere datoria lor morală faţă de entuziaştii spectatori care nu precupeţesc nimic umplînd stadionul pînă la refuz. Incngerea se datoreşte — în mare parte — şi lipsei unei tactici de joc corespunzătoare. In majoritatea timpului atacurile echipei mureşene au fost spontane şi negîndite. O dantelărie de pase care antrena 6—7 jucători mureşeni, uşor destrămată de apărarea masivă şi promptă a echipei din Arad. Din punct de vedere al evoluţiei scorului rolul hotărîtor l-a avut diferenţa de viteză a jucătorilor celor două echipe. In nenumărate cazuri, pînă jucătorii A.S.A. îşi potriveau bidonul la picior, ei erau deposedaţi de adversari prin intervenţii rapide. Lipsa de viteză s-a manifestat nu numai In preluarea şi transmiterea balonului, dar şi în pregătirea atacurilor rii şi în intervenţiile apărătorilor mureşeni. O altă cauză a înfrîngerii ruşinoase suferită de A.S.A. se datorează comportării lamentabile a apărării imediate. In frunte cu portarul Solyom. De altfel, cele 4 goluri primite de mureşeni au fost „opera” unor gafe fie ale lui Solyom, Toth, Chim, Tîmpănaru sau Czako, care s-au lăsat depăşiţi de către rapizii atacanţi arădeni : Axente, Şchiopu sau Moţ. Am comite o greşeală gravă, dacă vorbind despre cauzele eşecului, am trece cu vederea jocul sub orice critică al înaintării gazdelor. Omul „cheie” al înaintării, Dumitriu, a fost cel mai slab. Aproape tot timpul a jucat indolent, fără vlagă şi însufleţire, uneori lăsînd impresia confundării terenului cu o scenă de teatru. Cum poate să-şi explice acest jucător — chiar selecţionat în lotul reprezentativ — că din 4 întîlniri din returul campionatului numai într-un singur joc (cu Steaua) s-a ridicat la adevărata lui valoare ? Nici căpitanul echipei Băksi nu oferă satisfacţii faţă de încrederea acordată. Mereu ascuns în spatele adversarului, apărea numai în urma fazelor deja pierdute de către coechipierii săi. „Motorul” de altădată al echipei dă semne evidente de oboseală. Dar ce a făcut „periculosul” atacant Mureşan, legitimat cu atîta trudă de la Cîmpia Turzii ? In cele 4 jocuri încă nu a confirmat speranţele publicului. Adăugind la toate acestea şi jocul nesatisfăcător al celor două aripi, Lukács şi Lungu, avem imaginea clară a neputinţei atacului gazdelor. Singurul om care a corespuns a fost Siko, exemplu de dăruire şi seriozitate pentru culorile dulului, pentru titlul care-l poartă, fotbalist în categoria I. Colegul lui de linie, în schimb, Dodu, anarhic în joc, dezorientat, complică într-atîta lucrurile, înit nici în poarta goală nu poate să înscrie. O altă gravă eroare a fost automulțumirea, culoarea Palaurii victoriei, după acel șubred 1—0 realizat de Tîmpănaru în minutul 10. Toată echipa şi-a subapreciat adversarul, în loc ca acum să se fi apăsat pe accelerator, fructaficindu-se deruta de moment a oaspeţilor. Dar se comit o serie de greşeli tehnice elementare, care aveau să-i coste scump. Condusă la scor, chiar la pauză, echipa nefiind pregătită din punct de vedere psihologic, moral, pentru acest meci, deşi putea să remonteze, a căzut pradă unui adversar care a ştiut tot timpul ce vrea, bazat şi pe o pregătire corespunzătoare. Considerăm că antrenorii de la A.S.A. nu pot invoca nici o scuză pentru această lecţie drastică. De altfel, ea vine nu întâmplător, ci ca urmare a unor deficienţe care se acumulează de la un joc la altul, atît în ceea ce priveşte improvizaţiile pe posturi cit şi menţinerea în echipă a unor jucători care consecutiv nu dau satisfacţie. Faţă de toate acestea, se impune o analiză temeinică a cauzelor insucceselor echipei, analiză care o sugerăm organelor competente, cu atît mai mult cât o cer interesele echipei şi miile de spectatori care duminică au părăsit indignaţi stadionul. Descoperind cauzele adevărate ale lipsurilor care se manifestă la A.S.A., avem toată convingerea că prin mobilizarea tuturor forţelor se vor putea găsi căile de ridicare a valorii echipei. Şi iată pe scurt marcarea celor 4 goluri ale arădenilor: 1. Czako nu reuşeşte să-l deposedeze de minge pe Şchiopu care centrează şi Axente introduce din voie, sub privirile apărătorilor. 2. Un şut de departe al lui Metcas, Solyom scapă balonul, care din bară revine și același Axente înscrie. 3. Seria gafelor continuă. In loc să degajeze balonul cu piciorul, Solyom îl trimite în careu cu mîna lui Toth. Acesta, greoi, slab la capitolul tehnică, nu poate face o fentă elementară, Moţ fură balonul, dar cind să şuteze este prins de picior. Clar, penalti. Execută Lereter. 4. Tîmpănaru se „joacă“ cu un balon la marginea careului. La fel de nepregătit tehnic, îl înşeală acelaşi Moţ care înscrie nestingherit... Şi lecţia a luat sfîrşit ! IOAN COVATARU BOCSARDI MARTIN ALEXANDRU WEISZ ATANASIE POPA JOCUL BLAZAŢILOR — chipurile tineret — a deziluzionat de asemenea. A fost parcă un preludiu cobesc la ceea ce avea să se intimple cu echipa întîi. Cu Pavlovici şi Bay, afectaţi de,jignirea“ de a juca la tineret, fără aportul adevăraţilor şi talentaţilor tineri: Csiezăr, Kanyaró sau Hajnal, A.S.A. tineret părăseşte terenul la un scor sever: 0—3. Se pierde astfel şi aici orice speranţă pentru cupa pusă In joc. Ar trebui mai multă seriozitate în orice caz faţă de această echipă! Golurile arădanilor au fost înscrise de Tr. Popescu de două ori și Dumitrescu. Campionatul interjudeţean de fotbal In cea de-a doua etapă a campionatului interjudeţean de fotbal desfăşurată sîmbătă şi duminică, s-au înregistrat următoarele rezultate: SERIA I (MUREŞ): Ciocanul Tg.-Mureş — Stăruinţa Tg.-Mureş 1—1; Oţelul Tg.-Mureş — Unirea Tîrnăveni 4—3; Avîntul Reghin — Mureşul Luduş 1—1; Tractorul Sarmaş — Voinţa Reghin 2—0; Energia Fîntînele — Voinţa Miercurea Niraj 1—0; Energia Iernut — Voinţa Tîrnăveni 0—0. Pe primele locuri în această serie se menţin echipele: 1. Mureşul Luduş cu 18 puncte; 2. Voinţa Tîrnăveni cu 17 puncte; 3. Avîntul Reghin cu 16 puncte. SERIA A II-A (Harghita): Lemnarul Tg.-Mureş — Viitorul Tg.-Mureş 0—0; Lemnarul Odorheiul Secuiesc — Gloria Tg.-Mureş 1—0; Unirea Cristuru Secuiesc — Metalul Vlăhiţa 1—2; Viitorul Gheorghieni —Mureşul Topliţa 3—1; Flamura roşie Sînsimion—Minerul Bălan 0—5. In această serie primele trei locuri sunt ocupate de: 1. Lemnarul Odorheiul Secuiesc cu 22 de puncte; 2. Minerul Bălan cu 17 puncte și 3. Lemnarul Tg.Mureș cu 14 puncte. OŢELUL TG.-MUREŞ — UNIREA TÎRNĂVENI 4—3 Intîlnirea a plăcut în special datorită ritmului alert în care s-a jucat, de ambele părţi. Ambele echipe au jucat deschis, cu accentul în principal pe fazele de atac. In min. 5 Covrig, profitînd de ezitarea apărătorilor mureşeni, înscrie primul gol. In min. 27, o cursă pe partea dreaptă a lui Barath şi centrarea acestuia la Mărgineanu, aduce egalarea, ultimul înscriind imparabil. In min. 48 şi 51, Barath, lansat pe contraatac, depăşeşte in viteză apărarea adversă şi înscrie două goluri spectaculoase. In min. 68, Şchiopu (care s-a remarcat în mod deosebit) înscrie cu un şut imparabil de la 25 m, reducînd din handicap Peste 2 minute, Macarie majorează scorul la 4—2 iar în min. 85 Şchiopu şutează din nou imparabil, de la 20 m şi pecetluieşte scorul final de 4—3. A arbitrat cu scăpări Răduţ din Reghin NICOLAE STANESCU AVÎNTUL REGHIN — MUREŞUL LUDUŞ 1—1 Mureşul Luduş se arată la început mai impetuoasă, în timp ce Avîntul acţionează timid şi fără vlagă. In min. 20 oaspeţii reuşesc să marcheze prin Răşinaru, care a trecut uşor de fundaşul Kovács şi din careul de 6 m a tras în bară, de unde a ricoşat în gol. Avîntul se regrupează şi domină teritorial, reuşind egalarea prin Văradi (un autentic talent) în min. 43. Elocvent este faptul că în decursul celor 90 de minute Avîntul a avut mai multe ocazii de a marca prin Serfözö, Văradi, Moldovan, Creţu şi Sirbu, dar pe rînd au ratat ori au tras în adversar. In min. 87 Serfözö a zguduit cu un şut bombă bara transversală. Absenţa unui coordonator de joc şi lipsa unei idei tactice au fost factori care au influenţat negativ jocul echipei Avîntul. Bun arbitrajul brigăzii din Tg.-Mureş, avind la centru pe Silvestru C. TINCA STEAUA ROȘIE PAGINA 3 România — Polonia (juniori) 2.. Duminică, pe stadionul din Craiova, s-au întîlnit echipele de fotbal de juniori ale României şi Poloniei. Formaţia ţării noastre s-a dovedit superioară, cîştigînd cu 2-0. Scorul putea fi şi mai mare, dar înaintaşii noştri au ratat numeroase ocazii favorabile, între altele și un „11 m". ION îllllC In semifinalele turneului tie te Roma ROMA 31 (Agerpres). — Tenismanul român Ion Ţiriac s-a calificat în semifinalele turneului internaţional de tenis de la Roma, invingînd cu 6—2, 6—2, 6—1 pe englezul Battrick. In semifinale, Ţiriac se va întîlni cu italianul Di Masso, în timp ce al doilea jucător român, Ilie Năstase, va avea ca adversar pe australianul Martin Mulligan. VOLEI O preţioasă victorie in deplasare C.S.U. Oradea - Medicina Tg.-Mureş 0-3 Avînd o comportare remarcabilă şi de această dată, studentele tirgumureşene au repurtat duminică o frumoasă şi meritată victorie întrecînd în trei seturi colegele din Oradea. S-au remarcat în mod deosebit Maria Fodor, Iulia Suciu şi Aurora Marcarian. Duminică Medicina va întîlni pe teren propriu Medicina din Cluj, pînă atunci, tîrgumureşencele se menţin pe locul secund al clasamentului diviziei B. Infrîngeri pe tot frontul la baschet Să fie oare imposibil ca formaţiile noastre să cîştige, măcar pe teren propriu? Asta-i întrebarea care şi-au pus-o puţinii spectatori prezenţi duminică dimineaţa în sala de sport a I.M.F. din Tg.-Mureş, unde toate cele trei formaţii tirgumureşene ce activează în divizia secundă a ţării de baschet, au părăsit propriul teren învinse ! Să fie oare o întîmplare? Nicidecum! Cu aşa joc nici nu poţi realiza mai mult. Iată pe scurt o relatare despre aceste partide: MEDICINA TG.-MUREŞ — ŞCOALA SPORTIVA CRAIOVA (feminin) . 55—57. (21—32).. Craiovencele şi-au acumulat din prima repriză puncte suficiente să cîştige la limită partida în faţa unei formaţii care, chiar cind şi-a egalat partenerele, n-a fost capabilă să ia conducerea, lăsînd impresia că nu vrea să cîştige. Corect arbitrajul lui L. Badner din Timişoara şi Gh. Ghiurcan din Satu Mare. VOINŢA TG.-MUREŞ — UNIVERSITATEA TIMIŞOARA (feminin) 44—46. Prestînd un joc bun doar în prima repriză — insuficient pentru a instiga partida — gazdele au dezolat complet după pauză. Surprinse în primele minute ale reprizei secunde de revenirea oaspetelor, cedează treptat dînd posibilitate acestora să reducă din handicap, ba chiar să ia conducerea de cîteva ori şi să termine partida nedecis. In urma prelungirilor legale, timişorencele, datorită unei pregătiri fizice cit şi tactice superioare, cîştigă la limită o partidă la care nu se aşteptau. Cele mai multe puncte le-au realizat Demeter (21) pentru Voinţa şi Horvath (19) pentru Universitatea. Bun arbitrajul lui Arpad Iacob din Satu-Mare şi Leonida Voisa din Tg.-Mureş. MEDICINA TG.-MUREŞ — POLITEHNICA CLUJ (59—89). Lipsiţi de elanul caracteristic echipelor studenţeşti şi preocupaţi mai mult de arbitri şi adversari şi nu de joc, aşa după cum au procedat în prima parte a jocului, gazdele au evoluat foarte slab. După pauză tîrgumureşenii reuşesc să înscrie 40 de puncte, insuficiente însă pentru a contracara ineficacitatea primei reprize, în care au înscris doar 19 puncte ! ? ! — pierzînd astfel două puncte extrem de preţioase. Principalii realizatori: R. Bugariu 18 pentru Medicina, respectiv A. Balint 21 şi G. Farkas 19 pentru Politehnica. Corect arbitrajul timişorenilor P. Morun şi Z. Dioszghi. ★ Formaţiile de primă categorie din Tg.-Mureş, evoluînd in deplasare, au suferit înfrîngeri. Astfel, la Bucureşti, Comerţul a fost întrecut de Dinamo cu scorul de 90—53, iar la Braşov formaţia feminină Mureşul a cedat în faţa formaţiei Voinţa cu 35—41. C. ALBU Handbal li a reuşit turneu de verificare Doar o săptămînă le mai desparte pe handbalistele de la C.S. Mureşul, pînă la reluarea campionatului — primul meci al returului, duminică, pe teren propriu, cu Politehnica Galaţi — aşa că o verificare a potenţialului lotului era foarte necesară. Cu acest prilej, secţia de handbal a clubului a organizat sîmbătă şi duminică — trei jumătăţi de zi — un turneu fulger, cu participarea a încă două formaţii — C.S.M. Sibiu şi Universitatea II Timişoara, ambele în divizia secundă de handbal. S-au jucat trei tururi — fiecare echipă jucînd cite două meciuri într-un tur — un meci a durat 2 reprize a 15 minute, jocuri în care antrenorul formaţiei tîrgumureşene a folosit întreg lotul ce-l are la dispoziţie, căutînd cele mai bune soluţii în stabilirea formaţiei de bază cu care va începe returul campionatului. Lotul pe care îl are la dispoziţie antrenorul prof. A. Kameniski, este compus din: I. Taro şi M. Perczel portari, E. Varró, E. Szebeni, A. Szöcs, I. Baczo, E. Ulman, I. Szölösi, V. Gheorghiu, E. Horvath şi E. Pop, jucătoare de câmp. Rezultatele celor nouă partide disputate în cadrul turneului nu le favorizează pe gazde, ele clasîndu-se în final pe locul doi, în urma formaţiei C.S.M. Sibiu, totuşi întîlnirile au constituit un bun prilej de verificare al stadiului de pregătire, atît pentru formaţia tîrgumureşeană cit şi pentru partenerele de întrecere C.S.M. Sibiu și Timișoara. Etapa interjudeţeană a campionatului republican şcolar Timp de trei zile la finele săptămânii trecute, sala de sport a I.MF. din Tg.-Mureş a găzduit etapa interjudeţeană a Campionatului republican şcolar de handbal. La întreceri au participat şase echipe de fete şi şapte de băieţi din judeţele Mureş şi Harghita, calificate pentru această etapă. Echipele Liceului din Reghin sosind cu o întârziere de 24 ore, au fost excluse din competiţia ! ? ! Surpriza etapei au furnizat-o liceenii din Miercurea Ciuc, care in serii au întrecut cu, 10—9 pe colegii lor de la Liceul dr. Petru Groza din Odorheiul Secuiesc, favoriţii seriei. Finala disputată între Liceul din Miercurea Ciuc şi Liceul Al. Papiu Ilarian din Tg.Mureş, a fost cîştigată pe merit cu 27—19 de tîrgumureşeni, care s-au dovedit mai incisivi în acţiunile de atac şi mai experimentaţi in jocurile cu miză. La fete cîştigătoarele celor două serii: Liceul Unirea din Tg.-Mureş şi Liceul Dr. Petru Groza din Odorheiul Secuiesc şi-au disputat intîietatea în finală. Mai bine pregătite şi cu o mai mare putere de luptă au cîştigat pe merit tîrgumureşencele cu scorul de 15—10.