Steaua Roşie, ianuarie 1971 (Anul 22, nr. 1-25)

1971-01-03 / nr. 1

JAGUNA 4 STEAUA ROȘIE Leonid Brejnev MOSCOVA 2 (Agerpres). — La 31 decembrie, Radioteleviziunea sovietică a transmis alocuţiunea lui L. Brejnev în care acesta a felicitat poporul sovietic cu prilejul Anului Nou. Trecind în revistă realizările anului care s-a încheiat, L. Brejnev a relevat că ele permit să se afirme că 1970 încununează în mod demn cel de-al 8-lea cincinal. Au fost cucerite noi culmi în dezvoltarea economiei. S-a întărit puterea defensivă a ţării, a sporit bunăstarea şi a crescut nivelul cultural al poporului. S-a dezvoltat în continuare democraţia socialistă, s-a consolidat unitatea moral-politică a societăţii sovietice, frăţia popoarelor U.R.S.S., coeziunea lor în jurul Partidului Comunist leninist. Secretarul general al C.C. al P.C.U.S. s-a referit în continuare la activitatea internaţională a Uniunii Sovietice, menţionînd că, fidelă principiilor leniniste ale luptei pentru pace şi socialism, politica externă sovietică a asigurat condiţii prielnice muncii constructive, paşnice, în Uniunea Sovietică. tele R.S.F. Iugoslavia, Iosip Broz Tito, s-a referit la succesele obţinute de oamenii muncii în dezvoltarea politică, economică şi culturală a ţării şi sarcinile ce revin în aceste domenii în 1971. In legătură cu politica externă a Iugoslaviei, preşedintele Tito a spus: in 1971 ne vom strădui să extindem şi mai mult colaborarea multilaterală şi să întărim relaţiile de prietenie cu ţările socialiste. Referindu-se la contactele internaţionale ale Iugoslaviei, Iosip Broz Tito a subliniat că ele au fost folosite pentru a acţiona în direcţia destinderii în lume şi încetării intervenţiilor şi războaielor împotriva popoarelor care doresc să-şi rezolve singure, în mod liber, problemele interne, în direcţia rezolvării problemelor internaţionale litigioase pe cale paşnică. Pál Losonczi BUDAPESTA 2 (Agerpres). — In cuvîntarea radiotelevizată rostită cu prilejul Anului Nou, preşedintele Consiliului Prezidenţial al R.P. Ungare, Păi Losonczi, a subliniat că pentru concetăţenii săi, 1970 a fost anul încheierii cu succes a celui de-al treilea plan cincinal, anul în care a avut loc Congresul al X-lea al Partidului Muncitoresc Socialist Umgar. El a subliniat că există condiţii favorabile pentru înfăptuirea noilor planuri ale Ungariei, menite să îmbunătăţească şi să îmbogăţească viaţa poporului. Reliefînd că pacea este principala condiţie a muncii constructive din interiorul ţării, Păi Losonczi a subliniat necesitatea de a sprijini cu consecvenţă popoarele care luptă împotriva agresiunii imperialiste, a acţiona pentru reglementarea politică a conflictelor internaţionale, pentru coexistenţa paşnică a ţărilor cu orînduiri sociale diferite. R.P.D. Coreene, Kim Ir Sen, a adresat calde felicitări tuturor oamenilor muncii, subliniind că 1970 a fost un an important pentru poporul coreean, un an de mari victorii în lupta revoluţionară şi de construire a socialismului. Referindu-se la sarcinile poporului coreean în 1971, primul an al planului de şase ani de dezvoltare a economiei naţionale, Kim Ir Sen a menţionat că acestea sunt foarte mari şi importante şi cer din partea partidului şi întregului popor coreean o muncă intensă. Walter Ulbricht BERLIN 2 (Agerpres). — In mesajul de Anul Nou, Walter Ulbricht, prim-secretar al C.C. al P.S.U.G., preşedintele Consiliului de Stat al R.D. Germane, a relevat că anul care s-a încheiat a fost marcat de noi succese ale statelor socialiste, ale forţelor antiimperialiste. Walter Ulbricht a caracterizat semnarea tratatelor între U.R.S.S. şi R.F. a Germaniei, R.P. Polonă şi R.F. a Germaniei ca o mărturie a succesului politicii paşnice consecvente a ţărilor socialiste. Toate acestea creează condiţii favorabile pentru continuarea luptei în sprijinul păcii şi securităţii în Europa, pentru normalizarea relaţiilor dintre R.D. Germană şi R.F. a Germaniei pe baza principiilor dreptului internaţionali tatea MESAJE DE ANUL NOU Georges Pompidou PARIS 2 (Agerpres). — In cuvîntul rostit cu prilejul Anului Nou, preşedintele Franţei, Georges Pompidou, a subliniat necesitatea ca generaţiile viitoare să păstreze intactă independenţa, pacea şi libertatea Franţei. Relevind că Franţa continuă politica de apropiere faţă de toate popoarele, preşedintele Pompidou a relevat respectul şi consideraţia de care se bucură ţara sa pe arena internaţională. Nguyen Huu Tho HANOI 2 (Agerpres). — Nguyen Huu Tho, preşedintele Prezidiului C.C. al Frontului Naţional de eliberare din Vietnamul de sud, preşedintele Consiliului Consultativ, de pe lingă Guvernul Revoluţionar Provizoriu al Republicii Vietnamului de sud a adresat, cu prilejul Anului Nou, o scrisoare poporului american, anunţă agenţia „Eliberarea". Fiecare an nou, se spune in scrisoare, aduce omenirii noi speranţe. Toţi oamenii doresc ca în Vietnam şi Indochina să fie grăbită instaurarea păcii. Poporul sud-vietnamez doreşte o pace instaurată în condiţii de libertate şi independenţă. Poporul american doreşte, de asemenea, ca războiul din Vietnam să se sfîrşească cît mai curind, pentru ca soldaţii americani să se înapoieze acasă. Scrisoarea aduce un salut fierbinte opiniei publice din S.U.A. care luptă împotriva războiului, cere Administraţiei Nixon încetarea acestui război şi înapoierea grabnică a tuturor militarilor americani in patrie. Iosip Broz Tito BELGRAD 2 (Agerpres). — In tradiţionala declaraţie făcută cu prilejul Anului Nou la posturile de radio şi televiziune, preşedin e RAWALPINDI. — Primul ministru al Canadei, Pierre Elliott Trudeau, urmează să sosească la 6 ianuarie în Pakistan, la Invitaţia guvernului acestei ţări. Premierul canadian va conferi cu preşedintele Pakistanului. © DAKAR. — In capitala Senegalului, Dakar, s-au încheiat lucrările Conferinţei panafricane a tineretului. In rezoluţia adoptată se arată că mişcarea de tineret din Africa este hotârită să continue lupta pentru eliberarea tuturor teritoriilor care se află încă sub jugul colonial. © VARŞOVIA. — Agenţia P.A.P. anunţă că Consiliul de Miniştri al R.P. Polone şi Prezidiul Consiliului Central al Sindicatelor au adoptat o hotărîre cu privire la majorarea celor mai mici venituri, suplimentarea salariilor unor grupuri de oameni ai muncii, majorarea alocaţiilor familiale şi a unor pensii de bătrîneţe şi invaliditate. © TEL AVIV. — Luînd cuvîntul în cadrul unei întruniri publice ţinute la Tel Aviv, ministrul israelian al afacerilor externe, Abba Eban, a anunţat vineri seara că l-a invitat pe ambasadorul suedez Gunnar Jarring, mediatorul O.N.U. pentru Orientul Apropiat, să facă o vizită în Israel. Abba Eban a precizat că invitaţia constituie „o urmare a reluării de către Israel a locului său la tratativele de pace". • PNOM PENH. — In Cambodgia au fost semnalate noi ciocniri între forţele populare şi unităţile regimului de la Pnom Penh. Şoseaua nr. 4, care leagă oraşul Pnom Penh de portul Kompong, continuă să fie blocată de către forţele populare. închiderea acestei şosele are consecinţe grele pentru oraşul Pnom Penh. Acţiuni militare au fost semnalate şi la 30 km sud de capitala Cambodgiei. • SANTIAGO DE CHILE. — Conducerea Frontului Unităţii Populare a decis să convoace pentru intervalul 8—10 ianuarie 1971 o adunare naţională a tuturor partidelor şi mişcărilor pe care le cuprinde acest bloc chilian. Adunarea urmează să examineze sarcinile care stau în faţa forţelor unităţii populare şi politica preşedintelui Salvador Allende. © WASHINGTON. — Președintele S.U.A., Richard Nixon, a semnat joi seara legea privind ajutorul către străinătate. Fondurile aprobate în virtutea acestei legi se ridică la 2 miliarde și jumătate de dolari. Din această sumă, 500 milioane vor fi acordate regimului Lon Noi din Cambodgia. • GEORGETOWN. — Forbes Burnham, primul ministru al Guyanei, a anunțat o nouă remaniere a guvernului, a cincea efectuată de la venirea sa la putere. Printre principalele schimbări efectuate în cadrul cabinetului se numără înlocuirea ministrului agriculturii, Robert Jordan. In locul acestuia a fost numit Ptolemy Reid, ministrul finanțelor, al cărui portofoliu a fost atribuit lui Desmond Hoyte. © TOKIO. — In noaptea de vineri spre sîmbătă la un hotel turistic din localitatea japoneză Wakayama a izbucnit un incendiu care s-a propagat cu o mare repeziciune la toate cele trei etaje ale clădirii. Intervenţia a peste 200 de pompieri şi a 120 de poliţişti nu a putut evita pierderea de vieţi omeneşti şi distrugerea aproape completă a clădirii. In flăcări au murit 15 persoane, iar alte cîteva zeci au fost rănite. © NEW YORK. — Treizeci şi opt de morţi — acestaeste numărul victimelor în explozia care a avut loc la mina carboniferă din Hyden, Kentucky. S-a emis ipoteza că explozia a fost provocată de gaze grizu, la 490 metri sub pâmînt. © TEHERAN. — La Teheran s-a anunţat că în urma accidentului feroviar care a avut loc joi dimineața pe linia Ispahan-Yazd au murit 45 de persoane, iar alte 66 au fost grav rănite. © PARIS. — Un avion francez de pasageri, la bordul căruia se aflau 27 de persoane, printre care membrii unei echipe algeriene de fotbal, a fost dat dispărut vineri în largul Insulelor Baleare. Avionul a transmis semnale de ajutor la puţină vreme după decolarea de pe aeroportul de la Alger. Avioane de recunoaştere franceze şi spaniole au fost trimise în regiunea unde se presupune că s-a prăbuşit avionul. © KARACJ. — Un avion aparţinind companiei „Pakistan International Airlines" a suferit un accident în momentul aterizării pe aeroportul de la Shamshernagar, unde făcea o escală în drum spre Dacca. Şase pasageri au murit, iar alţi şase au fost grav răniţi. © PARIS. — Răspunzînd întrebărilor unui chestionar difuzat în ajunul Anului Nou de Institutul Francez al Opiniei Publice, majoritatea celor întrebaţi au indicat drept principală dorinţă pentru anul care a început realizarea „păcii în întreaga lume". Restul dorinţelor exprimate au vizat probleme privind îmbunătăţirea situaţiei economice a populaţiei. © COLOMBO. — In primele ore ale noului an, litoralul estic al Ceylonului a fost bîntuit de un ciclon care a provocat rănirea a sute de persoane şi distrugerea unui mare număr de locuinţe. © CAIRO. — Un avion de tipul „Cornet" aparţinînd companiei „United Arabe Airlines", a explodat sîmbătă dimineaţa cu cinci minute înainte de a ateriza pe aeroportul din Tripoli. In cursul acestui accident şi-au pierdut viaţa 17 persoane. La bordul avionului se aflau 19 pasageri. © ROMA. — Pasiunea italienilor de a sărbători revelionul cu numeroase focuri de artificii nu s-a dezminţit nici anul acesta. Astfel, salvele de petarde trase de către locuitorii Romei şi de napolitani s-au soldat cu 240 de răniţi. TELEGRAME @ TELEGRAME » TELEGRAME Edward Gierek VARŞOVIA 2 (Agerpres). — In cuvîntarea radiotelevizată cu prilejul Anului Nou, Edward Gierek, prim-secretar al C.C. al P.M.U.P., a subliniat necesitatea confruntării continue a gîndirii politice, care conduce ţara, cu realitatea, a fiecărei acţiuni, cu interesele oamenilor muncii — aceasta fiind condiţia necesară a încrederii reciproce dintre puterea populară şi popor. Referindu-se la sarcinile ce revin în 1971, vorbitorul a accentuat necesitatea accelerării dinamicii dezvoltării economiei naţionale, pregătirii perspectivei de dezvoltare a ţării prin punerea în slujba activităţii practice a tuturor forţelor materiale şi spirituale ale ţării. Primul secretar al C.C. al P.M.U.P. a subliniat, de asemenea, caracterul paşnic al politicii Poloniei şi a transmis un salut frăţesc tuturor ţărilor socialiste, prietenilor Poloniei de pe toate continentele. Kim Ir Sen PHENIAN 2 (Agerpres). — In mesajul de Anul Nou, preşedintele Cabinetului de Miniştri al Ludvik Svoboda PRAGA 2 (Agerpres). — La început de an nou, preşedintele R.S. Cehoslovace, Ludvik Svoboda, a adresat poporului cehoslovac un mesaj în care subliniază că datorită eforturilor comune, economia ţării s-a dezvoltat în 1970, în ansamblu, într-o direcţie favorabilă. Au fost îndeplinite cu succes prevederile hotărîtoare ale planului economiei naţionale. Preşedintele cehoslovac a subliniat că se creează condiţii pentru dezvoltarea întregii societăţi, pentru dezvoltarea multilaterală a patriei socialiste, că s-a consolidat considerabil situaţia Internaţională a Cehoslovaciei, începem anul 1971 — a arătat preşedintele Svoboda — cu hotărîrea fermă ca prin eforturile comune ale cetăţenilor republicii, ale întregului front naţional să facem un nou pas înainte. l Juan Jose Torres LA PAZ 2 (Agerpres). — Cu prilejul cuvîntării radiotelevizate de sfîrşit de an, generalul Juan Jose Torres, preşedintele Bolivieî, a anunţat o modificare a constituţiei ţării. Proiectul noii constituţii, a precizat Torres, va fi dat publicităţii pînă în iunie 1971 şi va fi supus unui referendum. Noua constituţie, a spus preşedintele, trebuie să corespundă situaţiei social-economice din ţară, să asigure participarea maselor populare la conducerea statului. Referindu-se la unele probleme externe, preşedintele Torres a subliniat ataşamentul Boliviei faţă de cauza păcii în lume şi opoziţia guvernului ţării sale faţă de „orice formă de colonialism". Declaraţia Comitetului Executiv al Partidului Comunist din Spania Comutarea pedepsei cu moartea a celor şase tineri revoluţionari basci este un triumf al tuturor spaniolilor, indiferent de ideile şi credinţele lor, civili şi militari, care doresc să îngroape securea războiului civil, o înfrîngere pentru ultrareacţionari, care doresc să readucă Spania la perioada anilor 1936—1939. Această comutare este, de asemenea, un triumf al solidarităţii internaţionale şi al conştiinţei umane universale. în aceste momente de bucurie, gîndurile noastre se îndreaptă spre tinerii basci deţinuţi la Burgos şi spre familiile lor. Se îndreaptă, de asemenea, către sutele de compatrioţi care se află în închisorile franchiste, deoarece luptă pentru libertate. In faţa spaniolilor se află sarcina de a obţine o amnistie totală pentru deţinuţii şi exilaţii politici şi sarcina de a cuceri libertatea. In momentul de faţă este vorba de a transmite aceste sarcini tuturor acelora care în timpul acestor zile şi-au manifestat voinţa ca trecutul să nu reînvie în Spania. COMITETUL EXECUTIV AL PARTIDULUI COMUNIST DIN SPANIA 30 DECEMBRIE 1970. Alte arestări în Spania MADRID (Agerpres). — Poliţia franchistă a arestat in ultimele zile numeroase persoane, acuzate că ar aparţine Partidului Comunist sau altor organizaţii de stingă. Noile arestări au fost făcute ca urmare a suspendării articolului 18 din Constituţie privind garantarea libertăţilor personale Cele mai multe arestări au fost operate în oraşele Cartagena, San Sebastian şi Madrid. După cum relatează agenţia France Presse, la Madrid au fost arestaţi 100 de muncitori şi studenţi. Mulţi dintre aceştia au fost internaţi în închisoarea Caravanchel. Totodată, în capitala Spaniei s-a anunţat că numărul forţelor poliţieneşti va spori cu 2.000 pe an pină în 1975. Noi membri nepermanenţi ai Consiliului de Securitate NEW YORK 2 (Agerpres). — De la 1 ianuarie în componenţa Consiliului de Securitate al O.N.U. au intrat, ca membri nepermanenţi, Argentina, Belgia, Italia, Japonia şi Somalia care înlocuiesc în respectivul for Columbia, Finlanda, Nepal, Spania şi Zambia,al căror mandat de doi ani a expirat la finele anului 1970. Ceilalţi membri nepermanenţi ai Consiliului în anul 1971 sunt: Burundi, Nicaragua, Polonia, Sierra Leone, Siria. Conform regulii rotaţiei lunare, în luna ianuarie preşedinte al Consiliului de Securitate este ambasadorul britanic la O.N.U., Colin Crowe. Un bilanţ al activităţii Consiliului de Securitate în anul trecut arată că acesta s-a întrunit de 38 de ori, faţă de 64 de întruniri în anul 1969. Printre problemele dezbătute de membrii Consiliului în anul care s-a scurs au fost situaţia din Orientul Apropiat, situaţia din Rhodesia, apartheidul practicat în Republica Sud-Africană şi situaţia din Namibia, agresiunea împotriva Guineei, situaţia din Cipru, problema deturnării avioanelor. O hotărîre a Curţii Supreme a Federaţiei Ruse MOSCOVA 31 (Agerpres). După cum anunţă agenţia TASS, Curtea Supremă a Federaţiei Ruse a comutat pedeapsa cu moartea pronunţată împotriva lui Mark Dîmşiţ şi Eduard Kuzneţov în pedeapsă la închisoare pe termen de 15 ani. După cum s-a anunţat, împreună cu un grup de alte nouă persoane, Dîmşiţ şi Kuzneţov au fost judecaţi şi condamnaţi la diverse pedepse de un tribunal din Leningrad pentru încercarea de a răpi un avion sovietic de pasageri. In luarea acestei hotăriri Curtea Supremă, menţionează agenţia citată, a pornit de la faptul că încercarea de a deturna avionul a fost preîntîmpinată la timp şi că pedeapsa cu moartea, potrivit legislaţiei sovietice, este o pedeapsă excepţională. Chile Măsuri cu caracter economic şi social SANTIAGO DE CHILE 31 (Agerpres). — Guvernul chilian a dat publicităţii programul de restructurare a industriei constructoare de automobile a ţării, care va avea ca rezultat eliminarea majorităţii companiilor străine care posedă în prezent uzine de asamblare în Chile. Proiectul prevede crearea a trei firme mixte, în fiecare dintre ele statul urmînd să deţină 51 la sută din capital. In momentul de faţă, pe teritoriul chilian există 11 uzine de asamblare ale unor companii ca „Ford", „Fiat", ,,Simca", „Citroen", „Datsun" şi „Austin". Se prevede ca firmele ce nu vor dobîndi poziţii în cadrul întreprinderilor mixte preconizate să-şi înceteze activitatea pe teritoriul chilian la sfîrşitul anului 1972. Muncitorii actualelor uzine vor fi absorbiţi, în totalitatea lor, de noile firme, care urmează să înceapă producţia în anul 1973. In primul an, aceasta ar urma să atingă 40.000 de vehicule. Părţile componente ale viitoarelor automobile urmează să fie produse în Chile sau alte ţări latino-americane. In 1969, în Chile au fost asamblate 22.000 de automobile. ★ SANTIAGO DE CHILE (Agerpres). — La 24 de ore după ce a fost anunţat planul de naţionalizare a băncilor, guvernul chilian a hotărît să întărească controlul asupra exploatărilor miniere din ţară, preluînd 51 la sută din acţiuni. Totodată, s-a anunţat că, în prima săptămînă a anului 1971, preşedintele Salvador Allende va remite Congresului un proiect de lege cu privire la naţionalizarea băncilor de comerţ. SANTIAGO DE CHILE (Agerpres). — Ministrul agriculturii al Republicii Chile a prezentat organizaţiei latifundiarilor principiile de bază ale politicii guvernului în problema realizării reformei agrare. Ministrul chilian a anunţat că exproprierea se va aplica în toate cazurile în care suprafaţa agricolă irigată a latifundiilor depăşeşte 80 de hectare. Pe terenurile expropriate, a menţionat el, se vor crea cooperative ale ţăranilor sau gospodării de stat. In afară de aceasta, fiecărui ţăran îi va fi garantat prin lege dreptul de a dispune de un lot în folosinţă personală. Ministrul chilian a menţionat, de asemenea, că guvernul va întreprinde toate măsurile pentru îmbunătăţirea situaţiei ţăranilor cu pâmînt puţin şi că se studiază posibilitatea de a se construi la sate locuinţe, şcoli şi spitale. SANTIAGO DE CHILE (Agerpres). — Guvernul chilian a anunţat exproprierea uneia dintre cele mai mari moşii din sudul provinciei Magallanes, cu o suprafaţă de peste un milion şi jumătate de hectare, şi trecerea sub controlul statului a două mari proprietăţi, cu o suprafaţă de 200.000 de hectare. De asemenea, alte 62 proprietăţi mai mici au fost confiscate. Reprezentantul preşedintelui Salvador Alende pentru problemele de presă a declarat că, în acest fel, au fost puse începuturile transpunerii în viaţă a reformei agrare. Măsurile adoptate de guvernul chilian întîmpină o îndîrjită opoziţie din partea moşierilor care, în unele localităţi, au săvîrşit atacuri armate împotriva ţăranilor. Guvernul a luat măsuri pentru securitatea ţăranilor, printre acestea fiind, în primul rînd, arestarea moşierilor care s-au făcut vinovaţi de violenţe. JAPONIA. — In Japonia a fost realizat un transformator de înaltă tensiune, cu cea mai mare capacitate din lume. Acest transformator are avantajul de a fi mult mai stabil și mai ușor de manipulat. Miliţia municipiului Tirgu-Mureş anunţă Miliţia municipiului Tg.-Mureş aduce la cunoştinţa cetăţenilor care au obţinut ordin de repartiţie ori dovadă de primire în spaţiu, emise de Consiliul popular al municipiului Tg.-Mureş in cursul anului 1970 şi îndeosebi în perioada 1 octombrie — 30 decembrie 1970, să se prezinte în zilele de 4—5 ianuarie 1971, pentru efectuarea de mutaţii în buletinele de identitate. In acest scop vor prezenta următoarele acte: 1. — Buletinele de identitate pentru toate persoanele cărora urmează să li se efectueze operaţiunile de mutare. 2. — Ordin de repartiţie ori dovadă de primire în spaţiu, cu viza centrului militar al judeţului Mureş. 3. — Adeverinţă (care să poarte nr. de înregistrare cu dată recentă) de angajare pe durată nedeterminată la o organizaţie socialistă ce funcţionează în municipiul Tg.-Mureş şi prestează efectiv serviciul în această localitate, ori că îndeplineşte o funcţie eligibilă, care necesită prezenţa permanentă în această localitate. Din adeverinţă mai trebuie să rezulte luna, ziua şi anul angajării pentru cei angajaţi pînă la VII. 1968, iar după această dată se va arăta şi ordinul de aprobare sau de repartizare a forului tutelar pe baza căruia s-a făcut angajarea. Se exceptează de la prezentarea adeverinţei cei care se stabilesc cu domiciliul în Tg.-Mureş prin efectul căsătoriei, în urma divorţului, sau decesul unuia dintre soţi, după pensionare, părinţii care se mută la copii pentru a fi îngrijiţi, persoanele care sunt inapte de muncă care se mută la părinţi, fraţi sau surori care se obligă să-i îngrijească şi minorii care se mută la părinţi. 4. Persoanele pentru care nu este obligatorie adeverinţă de la locul de muncă, vor aduce după caz: — certificatul de căsătorie; — decizia de pensionare sau de invaliditate; — declaraţie autentificată dată de persoanele care se obligă a le îngriji; — certificatul de naştere pentru copii minori; — certificatul de deces al soţului pentru persoanele care revin în Tîrgu-Mureş; — copia legalizată de pe sentinţa de divorţ cu menţiunea că a fost înscrisă pe marginea actului de căsătorie în termenul legal (60 zile). Sentinţa de divorţ trebuie să fie definitivă. La miliţia municipiului Tg.-Mureş, se vor prezenta persoanele care se mută la soţ, părinţii care se mută la copii, persoanele văduve sau divorţate care se mută la părinţi. Celelalte categorii de persoane, cu actele arătate, se vor prezenta la Inspectoratul Miliţiei Judeţului Mureş — Secţia Evidenţa Populaţiei — pentru obţinerea aprobării, împotriva persoanelor care nu se vor prezenta în zilele arătate, pentru efectuarea operaţiunilor de mutare, se vor lua măsuri de sancţionare. din întreprinderi şi instituţii.40 372 Redacţia şi administraţia: Tg.-Mureş, Piaţa Eroilor Sovietici nr. 3. Telefoane: 1.16.88, 1.16.89 Abonamentele se fac la oficiile poştale factorii poştali şi difuzorii voluntari Tiparul: întreprinderea poligrafică Tg.-Mureş, Comanda nr. 952. *