Steaua Roşie, septembrie 1972 (Anul 23, nr. 206-231)

1972-09-01 / nr. 206

PÄOTNÄ 4 STEAUA ROSTE QMaMMMIMlMtflMl'MIIII'MWII'Wim Poziţia României cu privire la îndeplinirea Declaraţiei ONU asupra întăririi securităţii internaţionale NEW YORK 31 (Agerpres). — Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite urmează să examineze — în cursul apropiatei sale sesiuni — raportul secretarului general al O.N.U., Kurt Waldheim, cu privire la îndeplinirea Declaraţiei asupra întăririi securităţii internaţionale, adoptată în anul 1970. Raportul va fi elaborat pe baza informaţiilor şi propunerilor statelor membre. Misiunea permanentă a Republicii Socialiste România pe lingă O.N.U. a transmis, la 30 august a.c., secretarului general o notă verbală în care este expus punctul de vedere al ţării noastre cu privire la îndeplinirea Declaraţiei O.N.U. asupra întăririi securităţii internaţionale. In nota verbală menţionată este prezentată politica de pace, cooperare şi înţelegere între popoare, promovată de România, contribuţia sa la afirmarea tendinţelor pozitive de destindere şi normalizare a raporturilor interstatale pe plan mondial. ■Relaţiile României cu toate statele ,se menţionează în nota verbală, se întemeiază în mod neabătut pe principiile deplinei egalităţi în drepturi, respectului independenţei şi suveranităţii naţionale, neamestecului în treburile interne ale altor state, avantajului reciproc, nerecurgerii la forţă sau la ameninţarea cu folosirea forţei. România consideră că înfăptuirea strictă a acestor principii de către toate statele şi faţă de toate statele reprezintă garanţia sigură aaşezării raporturilor dintre state pe baze noi, de încredere şi colaborare, a menţinerii păcii şi securităţii popoarelor. Remarcîndu-se afirmarea tot mai largă a metodei tratativelor şi contactelor între state ca unul din fenomenele pozitive cele mai importante ale vieţii internaţionale, în nota verbală se arată că, după opinia ţării noastre, această tendinţă trebuie să ia definitiv locul politicii de forţă şi de dictat, de izolare şi suspiciune. In acest context este subliniată necesitatea de a se asigura participarea tuturor statelor, fără deosebire de mărime, forţă sau potenţial, la soluţionarea marilor probleme ale contemporaneităţii. Nici una din aceste probleme nu îşi poate găsi o soluţionare justă, echitabilă şi trainică fără participarea tuturor statelor interesate. România, care a luat parte activă la elaborarea Declaraţiei asupra întăririi securităţii internaţionale şi acţionează cu perseverenţă pentru transpunerea în viaţă a prevederilor acestui document, apreciază că este necesar să fie continuate şi amplificate eforturile pentru întărirea legalităţii internaţionale, pentru perfecţionarea sistemului de norme ce trebuie să guverneze relaţiile dintre state. Acestui obiectiv i-ar corespunde realizarea unei înţelegeri cu caracter universal, în care să-şi găsească consacrarea comandamentele superioare de conduită şi acţiunea în raporturile interstatale, drepturile şi îndatoririle fundamentale ale statelor. Printr-o asemenea înţelegere, între altele, ar urma să fie precizată ferm necesitatea respectării dreptului sacru al tuturor ţărilor la existenţă liberă, la suveranitate şi independenţă, la pace şi securitate, precum şi dreptul fiecărei naţiuni de a-şi hotărî singură destinele, corespunzător intereselor sale, fără nici un amestec din afară. Referindu-se la importanţa vitală pentru menţinerea păcii şi întărirea securităţii internaţionale, a înfăptuirii dezarmării generale, în primulrînd a dezarmării nucleare, în nota verbală sunt înfăţişate măsurile preconizate de guvernul român pentru oprirea cursei înarmărilor, îngheţarea şi reducerea treptată a bugetelor militare, interzicerea folosirii armelor termonucleare şi a altor arme de distrugere în masă, încetarea producţiei şi lichidarea stocurilor existente de asemenea arme. In continuare, sunt prezentate propunerile guvernului român în vederea creării unuisistem durabil de pace, securitate şi cooperare în Europa; precizareaprincipiilor şi normelor fundamentale ale relaţiilor dintre ţările europene şi asumarea de către fiecare stat a angajamentului solemn de a respecta aceste principii în raporturile cu toate celelalte state ale continentului; realizarea unui acord privind renunţarea la folosirea forţei şi la ameninţarea cu forţa; intensificarea schimburilor economice, culturale şi tehnico-ştiinţifice; constituirea unui organism permanent de colaborare* al ţărilor europene etc. Este subliniată, de asemenea, necesitatea recunoaşterii R. D. Germane de către toate statele şi a admiterii celor două state germane în Organizaţia Naţiunilor Unite. In acelaşi timp, se reafirmă hotărîrea ţării noastre de a-şi continua eforturile pentru transformarea Balcanilor într-o zonă a păcii, colaborării şi bunei vecinătăţi, fără arme atomice şi baze militare străine, pentru realizarea unei înţelegeri cu privire la principiile colaborării economice, politice şi cultural-ştiinţifice între ţările balcanice. In continuare, în documentul menţionat se arată că transformările înnoitoare ce au loc în lume cer sporirea rolului O.N.U. ca factor de menţinere a păcii şi securităţii internaţionale, de stimulare a colaborării între state, de elaborare a normelor care să guverneze relaţiile dintre state şi de asigurare a transpunerii în viaţă a acestor norme. Este necesar ca în activitatea O.N.U. să se realizeze principiul universalităţii, ca noile realităţi din lume să se oglindească mai bine în însăşi structura organizaţiei, să se asigure participarea tuturor statelor la adoptarea hotărîrilor. O.N.U. trebuie să acţioneze cu mai multă fermitate pentru respectarea — de către toate statele şi faţă de fiecare stat — a principiilor înscrise în Cartă şi în Declaraţia asupra întăririi securităţii internaţionale, să încurajeze folosirea metodelor paşnice de soluţionare a diferendelor, să vegheze ca toate statele să se abţină, în relaţiile lor reciproce, de la folosirea forţei şi de la ameninţarea cu forţa, de la orice presiuni şi constrîngeri. Organizaţia Naţiunilor Unite nu trebuie să permită sub nici un motiv încălcarea suveranităţii unui stat membru al său de către alte state. Orice asemenea act trebuie să fie considerat incompatibil cu apartenenţa la O.N.U. şi să atragă după sine condamnarea publică şi măsuri corespunzătoare. în încheiere, se arată că România este hotărîtă să-şi aducă şi în viitor contribuţia activă la eforturile îndreptate spre înfăptuirea scopurilor O.N.U., la menţinerea păcii, întărirea securităţii internaţionale şi dezvoltarea colaborării între toate naţiunile lumii. MOSCOVA. — La 31 august s-a deschis la Moscova, în holul cinematografului „Hudojestvennîi", expoziţia „România — ţara turismului", care prezintă realizările poporului român, baza turistică a ţării noastre DAMASC. — Pavilionul românesc din cadrul Tîrgului de la Damasc cunoaşte o mare afluenţă de vizitatori. De un deosebit interes se bucură îndeosebi exponatele din sectorul industriei chimice. Cu ocazia Zilei României, la Tîrgul internaţional de la Damasc, directorul pavilionului românesc, Grama Iosif a oferit o recepţie, la care au asistat reprezentanţi ai Camerei de Comerţ ■ siriene, ai Băncii Centrale din Damasc, şi ai Direcţiei Generale a Tîrgului. TELEX ■ TELEX - TELEX şi 31 august. Vinurile româneşti au obţinut un deosebit succes, impunîndu-se prin calităţile lor deosebite., Intre cele 60 de mostre prezentate, juriul concursului mondial a decernat vinurilor româneşti, pe baza noului regulament internaţional, 35 de medalii şi diplome , de onoare clasa I. RAWALPINDI. — Preşedintele Pakistanului, Zulfikar An Bhutto, a oferit o recepţie în onoarea lui Ciao Kuan-hua, adjunct al ministrului afacerilor externe al R. P. Chineze, aflat într-o vizită de prietenie în Pakistan, anunţă agenţia China Nouă. BUDAPESTA. — La Budapesta BAGDAD. — In cadrul vizitei înîncheiat primul concurs montreprinse în Irak de o delegaţie ede vinuri, organizat între 21conomică a Republicii Democraţi-M C.UUCU1CS muu- ucpiinbe inoral de o delegaţie c dal de vinuri, organizat intre 21conomică a Republicii Democratce Populare a Yemenului, la Bagdad a fost semnat un acord între cele două ţări, privind intensificarea cooperării lor în interes reciproc. ADDIS ABEBA, — împăratul Etiopiei, Haile Selassie, a primit grupul de tehnicieni şi specialişti chinezi care lucrează în Etiopia — anunţă, din Addis Abeba, agenţia China Nouă, PEKIN. — Agenţia China Nouă anunţă că Ciu En-lai, premierul Consiliului de Stat, Li Sien-nien, vicepremierul Consiliului de Stat, şi Liao Cen-cih, preşedintele Asociaţiei de prietenie China — Japonia, s-au întîlnit cu Yoshihiro Inayama, şeful delegaţiei cercurilor economice japoneze, care face o vizită în R.P. Chineză. BONN: — Primul ministru al Afganistanului, Abdul Zahir, va face o vizită oficială în R.F. a Germaniei, între 9 şi 16 septembrie, la invitaţia cancelarului federal Willy Brandt, TOKIO. O firmă japoneză a anunţat că va lansa în curînd pe piaţă un produs de un tip absolut nou, foile de polistiren, destinat luptei împotriva poluării apelor cu produse petroliere. Specialiştii japonezi afirmă că foile de polistiren sunt, capabile să absoarbă o cantitate de ţiţei, sau derivate alesale de 25 de ori mai mare decît propria lor greutate. SAN JOSE. — Ţăranii din Costa Rica au ocupat întinse suprafeţe de terenuri agricole nelucrate. Autorităţile au intervenit, operînd numeroase arestări. Federaţia naţională a lucrătorilor agricoli din Costa Rica a dat publicităţii o declaraţie în care şi-a exprimat solidaritatea cu acţiunile ţăranilor lipsiţi de pămînt şi a chemat pe oamenii muncii să participe la lupta pentru înfăptuirea reformei agrare în ţară, ROMA. — Numeroşii turişti sosiţi în ultimele două zile în Italia au fost surprinşi să constate măsura în care Roma poate fi schimbată într-o adevărată... Veneţie. Intr-adevăr, abundenţa precipitaţiilor căzute asupra „oraşului etern" au metamorfozat regiunea , din jurul celebrei Fontana di Trevi într-o adevărată lagună. Zeci de locuinţe şi edificii publice, numeroase magazine şi chiar clădirea Senatului au fost inundate. Kurt Waldheim a sosit la Belgrad BELGRAD 31. — Corespondentul Agerpres, George Ionescu, transmite: La 31 august a sosit la Belgrad secretarul general al Organizaţiei Naţiunilor Unite, Kurt Waldheim, care efectuează o vizită oficială în Iugoslavia, la invitaţia Consiliului Executiv Federal. In timpul vizitei sale în Iugoslavia, care va dura pînă la 3 septembrie, secretarul general al O.N.U. va avea convorbiri cu secretarul federal pentru afacerile externe al Iugoslaviei, Mirko Tepavat, va fi primit de preşedintele Josip Broz Tito şi de şeful guvernului iugoslav, Djemal Biedici. Delegaţia P.C.R. şi-a încheiat vizita in Finlanda In perioada 24 august — 31 august 1972, o delegaţie a Partidului Comunist Român, condusă de Emil Bodnaraş, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent al C.C. al P.C.R., a făcut o vizită în Finlanda la invitaţia Partidului Social-Democrat. Din delegaţie au făcut parte: Cornel Burtică, membru supleant al Comitetului Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., Constanţa Crăciun, membru al C.C. al P.C.R. şi Nicolae Mihai, membru al C.C. al P.C.R., prim-secretar al Comitetului judeţean Brăila al P.C.R. In timpul şederii sale în Finlanda, delegaţia a vizitat întreprinderi industriale, instituţii sociale şi culturale din Helsinki, Jyvaskyla şi Aanekovski. Delegaţia română a avut convorbiri cu Rafael Paasio, preşedintele P.S.D., Kalevi Sorsa, secretar general, Veikko Helle şi Margit Eskmah, vicepreşedinţi ai partidului, precum şi cu alte cadre de conducere ale P.S.D. In comunicatul adoptat cu acest prilej, se evidenţiază că în timpul convorbirilor, desfăşurate într-o atmosferă caldă, frăţească, au fost abordate probleme ale relaţiilor reciproce dintre cele două partide şi state, precum şi ale situaţiei internaţionale şi mişcării muncitoreşti internaţionale. Pe fronturile de luptă din Indochina VIETNAMUL DE SUD 31 (Agerpres). — Agenţiile Associated Press şi United Press International enunţă că unităţi ale Frontului Naţional de Eliberare au declanşat în «■orii zilei de joi — pentru a doua oară în cursul lunii august — un puternic atac de artilerie asupra bazei militare americano-saigoneze de la Bien Hoa. La această bază se află dislocaţi 2.000 de militari americani şi alţi 6.000 de soldaţi saigonezi. Potrivit agenţiilor citate, trupele americane şi saigoneze au suferit pierderi însemnate în oameni şi tehnică de luptă. Baza Bien Hoa este situată la 15 mile nord-est de Saigon, ceea ce — precizează comentariile agenţiilor citate — îi conferă o importanţă deosebită din punct de vedere strategic. In acelaşi timp, s-au intensificat atacurile patrioţilor sud-vietnamezi în zona capitalei provinciale Quang Tri. Ei au efectuat un intens baraj de artilerie timp de 24 de ore, după care au lansat un puternic atac asupra poziţiilor inamicului, care a suferit pierderi grele în tehnică de luptă şi oameni. Din cauza ploilor abundente ce au căzut în regiune, aviaţia americană a fost împiedicată să efectueze raidurile de bombardament asipia zonei + PEKMN 31 (Agerpres). — Khieu Samphan, membru al Biroului Politic al C.C. al Frontului Naţional Unit al Cambodgiei, vicepremier şi ministrul apărării naţionale al Guvernului Regal de Uniune Naţională, comandant şef al Forţelor armate de eliberare naţională ale poporului cambodgian, a adresat un apel forţelor armate şi populaţiei, în care relevînd excelenta situaţie prezentă de pe fronturile de luptă, cheamă la intensificarea ofensivei împotriva inamicului, pînă la retragerea totală a imperialiştilor americani şi a aliaţilor lor din Cambodgia. Subliniind victoriile mari obţinute de armata şi populaţia cambodgiană în ultimii doi ani, apelul relevă că lupta justă a poporului cambodgian se bucură de sprijinul larg al ţărilor prietene din întreaga lume, iubitoare de pace şi progres. Apelul cheamă la continuarea cu vigoare, a acţiunilor de luptă pe plan militar, politic şi economic. Convorbiri vest-germano—italiene BONN 31. — Trimisul special Agerpres, Vasile Crişu, transmite: In cadrul convorbirii ce a avut loc la München între ministrul de externe vest-german, Walter Scheel, și ministrul de externe al Italiei, Giuseppe Medici, aflat în vizită în R. F. a Germaniei, cele două părţi au apreciat că este „absolut necesar“ ca întîlnirea la nivel înalt a „celor zece“ ţări membre ale Pieţei comune lărgite să aibă loc în luna octombrie. Potrivit părerii lui Walter Scheel, la conferinţa de la Roma la nivelul miniştrilor de externe ai viitoarei Pieţe comune lărgite, din 11 şi 12 septembrie, vor trebui stabilite foarte temeinic principalele puncte ale ordinii de zi, astfel incit şefii guvernelor să definească la întîlnirea la nivel înalt nu numai liniile generale ale evoluţiei C.E.E., ci să poată ajunge şi la hotărîri concrete pentru următoarea perioadă de timp. Scheel — comentează ziarele vest-germane — se referă în special la domeniile politicii monetare occidentale, ale politicii economice şi de conjunctură a C.E.E., unde, după cum se ştie, există încă serioase deosebiri de păreri între diferiţi membri ai Pieţei comune. Dubiile Franţei asupra oportunităţii unei asemenea întîlniri — scrie în acest sens „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ — s-au accentuat după vizita la Londra a ministrului de externe francez, Maurice Schumann. RABAT 31 — Trimisul special Agerpres, N. Vamvu, transmite: Ministrul afacerilor externe al României, Corneliu Mănescu, a făcut joi o vizită Alteţei Sale Regale, prinţul Moulay Abdallah, reprezentantul personal al Regelui Hassan al II-lea. întrevederea s-a desfăşurat într-o ambianţă cordială. In aceeași zi, ministrul afacerilor externe al Marocului, Ahmed Taiebi Benhima, a oferit o recepție în onoarea ministrului afacerilor externe al României. Situaţia din Irlanda de Nord BELFAST 31 (Agerpres) — Robin Bailey, fost ministru al comerţului în cadrul guvernului din Irlanda de nord a părăsit Partidul unionist a cărui linie politică a dezaprobat-o în ultima vreme. El este astfel cel de-al treilea membru al fostului cabinet Faulkner care demisionează din acest partid după suspendarea guvernului autonom al Irlandei de Nord în luna martie a. c. In acest timp, situaţia in regiune continuă să rămînă încordată. Alţi doi soldaţi britanici şi-au pierdut miercuri viaţa la Belfast, unul fiind împuşcat în cursul unei patrulări în cartierul catolic, iar celălalt decedînd în urma rănilor cauzate în urmă cu cîteva zile de explozia unei bombe. Astfel, numărul persoanelor care şi-au pierdut viața de la începutul tulburărilor în 1969, se ridică la 544. Măsuri antiinflaţioniste hotărîte de guvernul francez PARIS 31 (Agerpres). — In cadrul şedinţei de miercuri a cabinetului francez, ministrul economiei şi finanţelor, Valery Giscard D’Estaing, a prezentat un proiect de măsuri anti-inflaţioniste. Un purtător oficial de cuvînt a anunţat că programul prevede 4 puncte între care îngheţarea preţurilor bunurilor şi serviciilor furnizate de întreprinderile de stat, pînă la sfîrşitul lunii martie 1973 şi urmărirea aplicării stricte a acordurilor privind preţurile, încheiate la începutul acestui an între întreprinderile producătoare şi Ministerul de Finanţe. Celelalte măsuri ale planului amintit, care urmează a fi adoptate în cadrul Pieţei comune, prevăd îmbunătăţirea aprovizionării pieţei franceze cu produse alimentare, în special cu carne, sector în care a fost înregistrată cea mai spectaculoasă creştere a preţurilor. In sfîrşit, ultimul punct al planului lui Giscard D’Estaing, a precizat purtătorul de cuvînt, recomandă coordonarea eforturilor miniştrilor de finanţe ai „celor şase“, ca şi a Comisiei Pieţei comune in vederea combaterii inflaţiei. MUMII OLIMPICE XX München’72 (PRIN TELEFON DE LA TRIMISUL „Agerpres”, ILIE GOGA) Olimpiada a luat, joi, un al doilea start, odată cu desfăşurarea primelor două probe atletice, dar nataţia şi canotajul academic, aflate în preajma finişului, şi, pentru noi luptele libere, şi-au menţinut cota de interes în rîndul spectatorilor şi specialiştilor. La „Massagelande“, ultima zi a turneului de lupte libere ne-a oferit prilejul fericit de a-l aplauda, împreună cu cei peste 5.000 de spectatori, pe reprezentantul nostru la cat. 82 kg, Vasile Iorga, cîştigător al medaliei de bronz La această categorie, titlul olimpic a revenit cunoscutului luptător sovietic Lev Tediaşvili. Şi ceilalţi luptători români şi-au adus contribuţia lor la „zestrea" de puncte a delegaţiei noastre, cucerind în total 11 puncte. Ion Arapu, Petre Cernău, Enache Panait au ocupat locurile 5 la categoriile respective, iar Petre Coman s-a clasat pe locul 6. In lupta pentru medalia de aur, săritură în lungime femei programată în cursul după-amiezii, a ieșit învingătoare marea favorită, vest-germana Heide Rosendahl, cu 6,78 m. Ea a confirmat valoarea sa şi forma manifestată în acest sezon. Viorica Viscopoleanu, care, după două sărituri se afla pe locul doi, a ocupat în final locul şapte cu 6,48 m, în timp ce Elena Vintilă, evoluînd sub posibilităţile sale, a terminat pe locul 14 cu 6,13 m. Pentru semifinalele probei de 800 m plat s-a calificat şi valoroasa noastră reprezentantă Ileana Silai, care a cîştigat seria sa cu timpul de 2001” 4 100. Finala acestei probe va avea loc duminică. In preliminariile probei feminine de suliţă a realizat norma şi atleta noastră Eva Zorgo. Nu a obţinut calificarea Marion Becker Cel de-al doilea titlu olimpic alzilei a fost atribuit sportivului Peter Frenkel (R.D. Germană), învingător in proba de 20 km marş. Vîslaşii români au repurtat un remarcabil succes în semifinalele concursului de canotaj academic reuşind să se califice cu toate cele trei echipaje prezente în finalele competiţiei, care vor avea loc sâmbătă. Deşi la concurenţă cu eternul său rival — atletismul — care şi-a început ieri întrecerile, concursul olimpic de nataţie a continuat să atragă mii de spectatori în tribunele de la ,,Schwimmhalle", în prima finală — cea a probei masculine de 100 m fluture — ,acele cronometrelor s-au oprit pentru Mark Spitz la 54, 27,100, timp ce reprezintă un nou record mondial și olimpic al probei. Cu un nou record al lumii s-a încheiat și cursa feminină de 400 m mixt, în care titlul olimpic a revenit înotătoarei australiene Gail Neal. De remarcat că Evelin Stolze (R. D. Germană), care în semifinalele probei doborîse recordul european și olimpic, nu s-a clasat în final decît pe locul cinci. In aplauzele entuziaste ale publicului, care și-a încurajat în tot timpul cursei idolul, Mark Spitz a reuşit ieri seară să cucerească la actuala ediţie a J.O., cea de-a cincea medalie de aur, depăşind astfel recordul deţinut de compatriotul său Don Scholander, care la J.O. de la Tokio cîştigase patru medalii de aur. Excelenta performanţă a înotătorului american a fost realizată în cadrul probei de ştafetă masculină de , 4x200 m liber, cîştigată de formaţia S.U.A. cu un nou record mondial: 7’35”78/100. Un alt record mondial, a fost stabilit de sportiva maghiară Andrea Gyarmati, care, în semifinalele probei feminine de 100 m fluture, a fost cronometrată în 1903”80.100. La standurile poligonului „Hochbruck“ s-au prezentat concurenţii probei de pistol/ viteză. Printre aceştia figurează şi ţintaşii români Dan Iuga şi Ion Tripşa După prima manşă, pe primul loc în clasament se află doi ţintaşi: cehoslovacul Ladislav Fajta si sovieticul Igor Bakalov — ambii cu cite 298 puncte, și urmează Jozef Zapedski (Polonia), Viktor Torsin (U.R.S.S.) cu cite 297 puncte. Dan Iuga împarte locurile 8—11 cu finlandezul Immo Huntinen, italianul Giovanni Liverzani şi norvegianul Thor Endsjo — toţi cu cite 295 puncte. Ion Tripşa se află pe locul 29 cu 290 puncte. Astăzi are loc manşa a doua si ultima. • După cinci zile de întreceri, complexa şi dificila competiţie de pentatlon modern s-a încheiat cu succesul cunoscutului campion maghiar András Balczó. In acest concurs, o evoluţie meritorie a avut şi sportivul român Dumitru Spîrlea, situat pe locul 23, cu 4.754 puncte în clasamentul final. ---------• Concursul olimpic de tir a programat ieri, după-amiază prima manşă a probei de skeet. Disputa a fost echilibrată, şi la sfîrşitul celor 75 de focuri trei concurenţi, spaniolul Miguel Marina, finlandezul Ari Westergard şi englezul Joe Neville se află la egalitate în fruntea clasamentului cu câte 74 de puncte fiecare. Sportivii români Lucian Cojocaru şi Gleb Pintilie au realizat 71 de puncte şi se află pe locurile 10—17. ■k Au continuat întrecerile grupelor preliminare din cadrul turneului olimpic de fotbal. La Regensburg, în cea mai disputată partidă a zilei, s-au întîlnit selecţionatele Braziliei şi Iranului. Fotbaliştii iranieni, care au evoluat foarte bine în acest joc, au obţinut victoria cu scorul de 1—0 (0—0) In celelalte două meciuri disputate s-au înregistrat următoarele rezultate: Maroc — Malayezia 6—0 (4—0); Ungaria — Danemarca 2—0 (1—0). u i ...aia. . If ■' I, ■•I , >■' R. F. A GERMANIEI. — Panorama complexului olimpic de la München. Redacţia şi administraţia, Tg.-Mureş, Piaţa Eroilor Sovietici nr. 3. Telefoane: 1.16.88 şi 1.16.89. Abonamentele se fac la oficiile poştale, factorii poştal, ş, difuzor, voluntar, din Intreprinder, I instuţii, Tiparul, întreprinderea Poligrafică Tg.-Mureş, Comanda nr. 648. 10 378