Timpul, ianuarie 2006 (Anul 17, nr. 1-25)

2006-01-28 / nr. 23

Panoramic A murit Johannes Rau BWv 2W6/r* /p.2 Vremea se menține instabilă. Cerul va fi variabil. Sunt posibile precipitații. Dimineața Prânz Seara ^areatoare. Aproximativ 150 de persoane au participat, aseară, la „Sărbătoarea vârstei a III-a“, acțiune organizată de Primăria Reșița la Restaurantul „800“ al SC Prescom SA. (Foto. m.r.m.) PE SCURT . Handbal. Profesoara Lucia Moruț, șef de catedră la Liceul „Traian Vuia" din Reșița, este hotărâtă să se retragă din activitatea de antrenor de handbal. In ediția de luni, 30 ianuarie a.c., vă vom prezenta motivele care stau la baza deciziei sale. (M.M.) „Dublă" la Odorheiu Secuiesc Reșița (M.M.) Aflată în turneu de meciuri de verificare, în Ardeal, echipa masculină de handbal U.C.M.R. a susținut, ieri, alte două partide, la Odorheiu Secuiesc, cu H.C.M. în primul joc, U.C.M. Reșița a învins cu scorul de 43-25 (24-14), iar în cel de al doilea, încheiat aseară, s-a impus cu scorul de 43-27 (21-17). Astăzi, de la ora 11.15, în patrulaterul de la Bistrița, U.C.M. Reșița va întâlni pe C.S.M. Leonardo Oradea, iar de la ora 18.15, pe C.S.M. Bistrița. Mâine, de la ora 10: U.C.M.R. - Dinamo Brașov. TIMPUL KI RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 Indicii producției industriale Industrie prelucrătoare Actualitate Pictura lui Vitalis Cojocariu /p.3 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Cât costă* un pașaport? /p.6 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S. 0255/212.739 Anul XVII, nr. 4609 (023) Sâmbătă 28 ianuarie 2006 12 pagini 50 bani (S.OOO lei vechi) Ucis intr-un taximetru! ■ Un conflict absurd între câțiva tineri a dus, în final, la decesul unuia dintre ei. Reșița (R.J.) - Un tânăr a fost ucis, ieri, în zona pasajului „Nera“ din municipiu, în taximetrul care îl transporta, în urma primelor verificări și audierii unor martori, a fost stabilit că germenele incidentului l-a constituit o încăierare izbucnită intr-un club de noapte reșitean, pe fondul consumului de alcool, în care a fost implicată victima, Octavian Nicolae, de 19 ani, din Reșița, care se pare că a rănit, cu un briceag sau un cuțit, doi sau trei dintre adversari, ne-a informat dl comisar-șef Mihai Moatăr, șeful Serviciului Investigații Criminale al I.P.J. Caraș-Severin. Bătut și scos din local, Octavian Nicolae ar fi plecat acasă cu un taxi, după care s-ar fi întors înarmat cu un topor sau un cuțit, pentru a se răzbuna. Ajuns din nou în fața localului, se pare că a renunțat, totuși, la acest plan și s-a urcat din nou în taximetru, pentru a părăsi zona; întâmplător, foștii adversari ar fi plecat în același timp cu un automobil de culoare gri, recunoscându-1.p.5 Vizită. Reprezentanții Camerelor de Comerț, Industrie și Agricultură Caraș- Severin și Pojarevac (Serbia și Muntenegru) au semnat, ieri, la Reșița, un protocol de colaborare,p.5 (Foto, m.r.m.) Ședința extraordinară a eșuat Doar zece din cei 21 de consilieri locali au fost prezenți, când ar fi fost necesar cel puțin 14. Adrian Jura, Nina Curița_______ nina.curița@informmedia.ro Reșița - Consiliul Local Reșița ar fi trebuit să se reunească ieri, 27 ianuarie a.c., în ședință extraordinară, pentru a dezbate și a decide asupra proiectului de externalizare a piețelor agroalimentare publice și a Direcției de întreținere a Patrimoniului Public și Privat din cadrul Primăriei. Dacă decizia ar fi fost adoptată, acestea ar fi devenit societăți comerciale, al căror unic acționar ar fi fost consiliul local. Ședința însă nu a putut avea loc, din pricina absenteismului masiv. Doar zece dintre cei 21 de consilieri locali au fost prezenți, când ar fi fost nevoie, conform legii, de cel puțin 14, adică o treime din total. Faptul nu poate decât să îl bucure pe primarul Liviu Spătaru, care a criticat cu vehemență inițiativa în ziua precedentă și chiar a amenințat că va ataca în contencios administrativ hotărârea consiliului, în cazul în care ar fi fost adoptată,p.5 întâlnire la masa de lucru a consilierilor locali. (Foto: Mianda Mladin) Rămân anmenii fără spital? Anina (N.C.) - Normele legale din domeniul sănătății prevăd că un spital nu poate funcționa fără minim trei medici specialiști. La Spitalul Anina au fost trei, dar unul dintre medici, Iosif Urlică, era pensionar și primise o derogare că mai poate practica această meserie, o anumită perioadă de timp. Perioada pentru care a fost dată derogarea a expirat zilele acestea. „Luni, 30 ianuarie a.c., mă întâlnesc cu cei din conducerea Direcției Sanitare Caraș- Severin și cu reprezentanții altor instituții decizionale din sănătate pentru a trimite un memoriu ministrului Sănătății, în vederea rezolvării situației de la Anina. Ar fi un dezastru ca aici să se închidă și spitalul. Se alege praful de orașul ăsta. Am încercat să aduc aici medici din Timișoara, dar nimeni nu vrea să vină aici“, ne-a declarat directorul unității sanitare, dr. Nicolae Rambu. Dr. Nicolae Rambu F.C.M.R., remiză Reșița (M.M.) Echipa Fotbal Club Municipal și-a încheiat stagiul de pregătire de la Băile Herculane cu un meci amical susținut, ieri, la prânz, în apropiere de Drobeta Tr. Severin, în compania forma în Mehedinți A trei Minerul Mehedinți. Partida s-a încheiat nedecis, 1-1 (1-0), golul reșițenilor fiind înscris de Gideon, în repriza secundă. Fotbaliștii reșițeni au revenit ieri, după-amiază, acasă.