Timpul, aprilie 2006 (Anul 17, nr. 77-100)

2006-04-08 / nr. 83

Panoramic Apel împăciuitor către Alianță Asttafc fcjjijiijii/i șjjjțj/ Ilin p/înm-Ă /P-« /p.2 Actualitate Creație, artă și sensibilitate /p.3 Vremea se menține rece. Cerul rămâne variabil. Sunt posibile precipitații. Dimineața Prânz Seara Salon de artă, în cadrul Muzeului Banatului Mntan, se va deschide o sală consacrată artistului Ion Stendl.p.3 (Foto:Timpul) mtwmm.......................................... • Arături. Până în acest moment, din cele 90.983 de hectare de pământ arabil din județul Caraș-Severin, s-au efectuat arături pentru însămânțările de primăvară pe 26.156 de hectare, ceea ce reprezintă 29 de procente din total. (I.l.) Patru puncte, din șase posibile Reșița (M.M.) - Ieri, s-au desfășurat meciurile din cadrul etapei a XVI-a a Campionatului Diviziei C de fotbal, ediția 2005/ 2006, în seria a VI-a, reprezentantele județului Caraș-Severin au evoluat în calități diferite. Muncitorul Reșița a primit vizita echipei Calor Timișoara, învingând cu 3-1 (1-0), prin golurile înscrise de Laiu (2) și Veginaș, în timp ce Minerul Moldova Nouă a remizat la Romtelecom Arad, partida încheindu-se cu scorul de 1-1 (1-0), punctul oaspeților fiind reușit de Folea. Vom reveni în ediția de luni, 10 aprilie a.c. TIMPUl ® RO * 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 <D (40) 255-212-739 România se află prin cinci state ale Europei în ceea ce privește numărul de ore supume efectuate într-o săptămână de un muncitor, în Europa, numărul orelor lucrate efectiv săptămână sunt următoarele: Olanda Norvegia Danemarca Marea Britanie sedia ermania omânia alonia Letonia Grecia Cehia Cele mai multe ore sunntemt in construcții {43,5 ore comerț, hoteluri, transporturi (42,7 ore) iar cele mai putine in agricultură {37,8 ore). Grafica. Timpul. Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica: Cotidian 1 Bl*~ Și tu ai un cuvânt de Spus /p.4 Magazin Iuda nu a fost un trădător /p.12 Primele relații cu italienii la Reșița (N.C.) - în zilele de 10 și 11 aprilie 2006, Sorin Frunzăverde, președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, se va afla în Italia unde va avea întâlniri cu Viviana Beccalossi, consilier pentru agricultură și al regiunii Franco Bettoni, președintele Camerei de Comerț și Industrie și cu Alberto Cavalli, președintele provinciei Brescia. Deplasarea se face la invitația lui Maurizio Zanella, președinte CA’del Bosco S.p.A. Aflată în Erbusco, provincia Lombardia, Ca’del Bosco S.p.A este o societate comercială ce își desfășoară activitatea în sectorul viticol și care și-a manifestat un deosebit interes pentru o posibilă extindere a activității sale în județul Caraș-Severin: vicepreședinte Lombardia, cu Sorin Frunzăverde FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 90255/212.739 Anul XVII, nr. 4669 (083) Sâmbătă * 8 aprilie 2006 12 pagini 60 bani (6.000 lei vechi) Pasul șchiop al mansardării ■ într-un oraș în care nevoia de locuințe se ridică la 3500 de cereri, mansardarea e o soluție. Reșița (N.C.) - Pe lângă rezolvarea deficitului de locuințe, mansardarea ar oferi municipiului și pete de culoare deoarece firma care mansardează blocuri și-a luat angajamentul zugrăvirii imobilelor mansardate. Dar acestea se vor rezolva numai dacă cetățenii sunt de acord cu mansardarea, însă, după prima întâlnire de ieri, 7 aprilie 2006, dintre reprezentantul firmei și președinții unor asociații de locatari, viitorul mansardării nu pare prea roz. Deși Marcel Popa, reprezentantul firmei care vrea să mansardeze o serie de blocuri din Reșița, le-a explicat oamenilor că beneficii vor avea ambele părți, mulți nu au înțeles. Unii chiar au părăsit sala Primăriei Reșița, care a găzduit întâlnirea, alții așteptau o ofertă financiară. Dar au fost și voci, proprietari de pe str. Sportului, care spuneau că în blocurile pe care le reprezintă, mansardarea poate începe de mâine. Fiecare om cu viziunea lui Ieri nu s-a decis nimic concret. Vor decide asociațiile în ședință comună. A Ä (Foto:EPA) lupa UtFA. Steaua și Rapid au terminat la egalitate, 0-0, pe „Național“, în manșa a doua a Cupei UEFA la fotbal, după 1-1, din „Giulești“, militarii calificându-se în semifinalele competiției,p.7 De azi se scumpește benzina Reșița (S.C.) Din 8 aprilie crește prețul benzinei. Astfel, Petrom va majora cu 5 bani pentru prețurile pentru trei sortimente de benzină vândute în rețeaua sa de distribuție, se arată într-un comunicat al companiei, transmis ieri agenției MEDIAFAX. Astfel, prețul benzinei va ajunge la 3,38 RON pentru benzina ECO Premium, la 3,36 RON pentru benzina fără plumb și la 3,68 pentru sortimentul Top Premium 99+. Compania nu va modifica prețurile pentru motorină, benzină euro IV și nici pentru autogaz. Stațiile Petrom din țară pot aplica prețuri diferențiate. Majorarea prețului la benzină va avea un efect de „bulgăre de zăpadă“ pentru prețurile celorlalte produse. Rămâne însă de văzut gradul în care se va face resimțită această măsură luată de companie pentru buzunarul nostru. Sere prin SAPARD Fîrliug (s.l.) - Patru săteni din comună și-au manifestat dorința de a deschide sere prin oportunitățile de finanțare deschise agricultorilor români de programul „SAPARD“. Pentru a-și putea transpune intențiile în fapte, primăria a concesionat fiecăruia, pe o perioadă de 49 de ani, terenuri de cel puțin 0,5 hectare de pământ. în prezent, documentația este în curs de finalizare. Fermele ar putea fi ridicate până în toamna acestui an. ..............7...............1 Bursa. Ieri, 7 aprilie 2006, la Restaurantul 800, a avut loc prima bursă din acest an, adică, bursa generală a locurilor de muncă, organizată de către Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă Caraș- Severin.p.6 (Foto: Mianda Mladin)