Timpul, octombrie 2006 (Anul 17, nr. 233-258)

2006-10-14 / nr. 244

Panoramic Macovei și Boagiu, în competiție Astăzi? Polițiștii printre cetățeni /P.s /p.2 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Sport Familia elitei luptelor /p.7 Vremea va fi instabilă, cu cer temporar noros. Minimele sunt între 8-9 ° C. Dimineața Prânz Seara ★ ★ de zile până la aderare Petrecere. Elevii Liceului „Diaconovici-Tietz“ Reșița au organizat ieri, faimosul „Bal al Bobocilor“. Mai multe amănunte despre picanta petrecere, în ediția următoare. WWW.Caon.ro (Foto: Mranda Mladin) Joaca cu banii statului (II) Caransebeș (N.C.) Din motive de ordin tehnic, continuarea articolului „Joaca cu banii statului“, material apărut în ediția de ieri a Ziarului Timpul, o redăm azi. Era vorba despre o anchetă care vizează o serie de ilegalități la Legea Asigurărilor pentru Șomaj. Oamenii au făcut sesizări atunci când au constatat că au rămas și fără cărți de muncă completate și fără bani. Se pare că angajatorii ar fi principalii vinovați, iar persoanele fizice cercetate au fost prejudiciate pentru că li s-a promis ceva și nu au primit nimic. Prejudiciul constatat în acest dosar e foarte mare, dar ancheta fiind în desfășurare nu putem intra în amănunte. TIMPUL H RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 (& (40) 255-212-739 f. \ Societăți mixte înmatriculate în România în 2005 Numărul societăților comerciale cu participare străină la capital înscrise în România a atins, anul trecut, nivelul de 111.718. trafica.trafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica Magazin Primul Festival la Roma /p.12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 E-MAIL: timpul@informmedia.ro Anul XVII, nr. 4829 (244) Sâmbătă , 14 octombrie 2006 12 pagini, 60 bani ________________________ Foc nestins de studenție . Aniversarea a 35 de ani de învățământ superior a coincis cu sărbătorirea a 235 de ani de inginerie. Reșița (N.C.) - Cei 35 de ani de învățământ superior cu care se poate mândri județul Caraș-Severin, aniversați zilele acestea, au prilejuit o privire retrospectivă asupra succeselor, realizărilor profesionale și materiale din acești ani, datorate în primul rând oamenilor de valoare care și-au lăsat amprenta în tot ceea ce înseamnă lumea universitară a Reșiței. Anii au trecut, toate momentele importante petrecute în cadrul învățământului superior, din 1971 până azi, sunt evenimente luminoase care au adus Reșița în aula Europei. Cert este că cei 35 de ani au însemnat tot atâția ani de muncă asiduă, de ardere intensă pe altarul realizării unei instituții de învățământ superior performante. Aniversarea a fost marcată ieri, 13 octombrie 2006, și de un eveniment foarte important pentru lumea universitară românească: Conferința Națională a Rectorilor. Universitatea „Eftimie Murgu“ a fost onorată de prezența a numeroși oaspeți din țară și din străinătate, de autorități centrale, județene și locale.p.3 Accident La ieșirea din municipiul Reșița s-a și produs ieri, un accident de circulație datorită lipsei experienței și neadaptării vitezei la condițiile de trafic rutier. www.caon.ro (Foto: Mjanda Mladin) Muncitorul vrea în Divizia C! Șahul masculin reșițean, la nivel de seniori, renaște din propria-i cenușă. Marius Moraru marius,moraru@informmedia.ro Reșița - Au trecut mulți ani de când șahul reșițean, la nivel de seniori reprezenta o adevărată forță națională. Au urmat alți ani, interval de timp în care maestrul emerit al sportului, Valeriu Grozav. Handbal european Reșița (M.M.) Echipa masculină de handbal U.C.M.R. întâlnește astăzi, 14 octombrie a.c., de la ora 11, în Sala Sporturilor din Drobeta Tr. Severin, pe Aztel Ploiești, într-o partidă din etapa a VI-a a Ligii Naționale. Va fi o dispută dintre două reprezentante ale handbalului românesc, angrenate în cupele europene, în ciuda faptului că ploieștenii au părăsit, recent, întrecerea continentală. Succes U.C.M.R. un împătimit al sportului minții, și-a dedicat o lungă perioadă de timp, din viața personală „crescând“ și lansând adevărate talente juvenile. Care, în timp, în funcție de conjunctură, au ajuns tot mai departe de Reșița. Iată că a venit vremea ca șahul reșițean masculin de seniori să renască practic din propria-i cenușă. Am făcut această introducere, din respect pentru cei care au trudit din pasiune pentru ca șahul reșițean să dăinuească. Cel mai important lucru este faptul că, acum, Muncitorul Reșița poate fi considerat colacul de salvare al unui sport care, în ultimul timp a avut parte de o promovare mai consistentă și benefică în școli. Iar în perioada 8-12 noiembrie a.c., o echipă alcătuită din Corneliu Bușu, maestru internațional, Valeriu Grozav, Mihai Bolintiș, Ion Păduraru și Ștefan Moraru, va participa la turneul de calificare în Campionatul Diviziei C. Teatru. Actorii Teatrului „G.A. Petculescu“ din Reșița au ținut o adevărată „lecție de teatru“, de care s-au bucurat o parte dintre elevii Liceului Teoretic „Diaconovici - Tietz“. (Foto: Flavius Țuțuianu) Accident la Mehadia Mehadia (MF) - Omul de afaceri Irinel Columbeanu a fost implicat, ieri, intr-un accident de circulație petrecut la ieșirea din localitatea Mehadia. Columbeanu a declarat că se uita la telefon, când s-a apropiat de axul șoselei și s-a atins de o camionetă ce venea din sens opus. Irinel Columbeanu era singur în autoturism și nu a fost rănit. 'S