Transilvania, 1926 (Anul 57, nr. 1-12)

1926-01-01 / nr. 1

Asociaţiunea pentru literatura română şi #4 #4’ cultura poporului român, jjjl Interpelată, la 1861. Preşedinte de onoare: M. 5A REGELE FERDINAND. Prezident activ: Vice-prezidenţi: Vasile Goldîş, Dr. C. Russu şi Dr. Gh. Preda. Membrii comitetului central: Lupaş Ioan Dr., prof. univ., membru al Acad. Rom., Cluj. Lupeanu Alex. (Melin), profesor, bibliotecarul bibl. centr., Blaj. Moga Gheorghe Dr., medic general în r., Sibiiu. Moldovan Vaier Dr., decanul baroului advocaţial, Turda. Niţescu Voicu Dr., adv., Braşov. Negruţiu Ioan F., sen., direct. şcolii normale, Blaj. Popovici Atanasie Dr., dir. la şcoala normală, Timişoara. Preda Gheorghe Dr., dir. spitalului de boli mintale, Sibiiu. Radu Iacob Dr., prepozit capitular, Oradea-mare. Roşianu Ştefan, prof., asesor consist., Blaj. Rusu Alex. Dr., canonic, Blaj. Russu Octavian Dr., adv., Sibiiu. Seleș E. Dr., dir. de lic., Satu m. Simu Ioan, protopop gr.-cat. Sebeșul săsesc. Suda Petru, dir. de liceu, Turda. Suciu, I. Pr. Sf Sa Dr. Vasile, Mitropolit gr.-cat., membru de onoare al Acad. Rom., Blaj. Ţeposu Silv., insp. scolar, Sibiiu. Togan Nic., prot. gr.-cat., Sibiiu. Vălcovici V., directorul Politehnicei din Timişoara. Vătăşan., dir. de bancă, Sibiiu. DE DREPT, preşedinţi ai secţiilor:Haţieganu I. Dr., prof. univ., Cluj. Maniu luliu Dr., adv., Cluj. Negruţiu Ioan F. jun., inginer, Cluj. Păcăţianu Teodor V., publ., Cluj. Șerbati Mihail Dr., profesor la Acad. de agricultură, Cluj. Vâlsan G. Dr., profesor univ. membru al Acad. Rom., Cluj. MEMBRI în baza alegerii de Bogdan-Duică G., prof. univ., membru al Acad. Rom., Cluj. Brediceanu Tiberiu Dr., direct. de bancă, Brașov. Călugăreanu D. Dr., prof. univ., membru coresp. al Acad. Române, Cluj. Ghibu On. Dr., prof. univ., membru cor. al Acad. Rom. Cluj. Agărbiceanu Ion, scriitor, șefredactor, membru coresp. al Acad. Române, Cluj. Bălan, I. Pr. Sf. Sa Dr. Nicolae, Mitropolit gr.-or., Sibiiu. Beu Ilie Dr., medic, Sibiiu. Boeriu Ioan, baron, general de corp de armată, în r., Sibiiu. Bologa Vasile Dr., director la liceul de fete, Sibiiu. Borda Lucian Dr., decanul baroului advocaţial, Sibiiu. Borza Alex. Dr., prof.univ., Cluj. Botiş Teodor Dr., dir. Academiei teol. ort. române, Arad. Branisce Vaier Dr., publ., membru onor. al Acad. Rom., JLugoj. Bunea loan Dr., direct, liceului «Gh. Lazăr», Sibiiu. Coltor loan Dr., canonic, Blaj. Comșa Nic. Dr., med. jud., Sibiiu. Dolianu E. Dr., prof. gr.-cat., Cluj Drăganu Nicol. Dr., prof. univ., membru coresp. al Acad. Române, Cluj. Drăghici Petre, senator, Sibiiu. Goga Octavian, scriitor, membru al Acad. Rom., etc., Ciucea. Kindriş Vasile Dr., adv., Sighetul Marmaţiei. Lepedatu I.Ioan, prof. la Acad. de inalte studii comerc., Cluj. Lazar A. Dr., adv., Oradea-mare.